9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Au Passage du Gois**** bij :

48 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Heerlijke plek in de Vendee

Ben en Mijntje, 11-6-2013

We hebben twee heerlijke weken doorgebracht in La Plage. Martine en Hemko hebben in de periode drie keer een table d'hote verzorgd en waar we genoten van een heerlijke maaltijd en een gezellige avond met de andere gasten. We sloten de maaltijden af met een gezellige jeu de boules.

Over het huisje niets dan lof. Alles zit er in en ook de ligging was uitstekend zo dicht bij de passage. Ook de geluidsisolatie van de woning was prima en met dichte luiken was het heel stil in de woning. We hebben heerlijk geslapen op de goede bedden. Ook was alles zeer schoon. We komen zeker nog een keer terug bij Hemko en Martine en in de Vendee.

Gereisd met partner in mei 2013

Boven verwachting !

Mulder, 5-5-2013

Het vakantiehuis Au passage du Gois heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. Wij verbleven in "Le Bergerie" wat een uitstekende keus bleek. Het huis was niet alleen van alle gemakken voorzien en schoon, het ademde ook nog eens de sfeer uit, waar je in Frankrijk naar op zoek bent. Neem daarbij de gastvrijheid van eigenaren Hemko en Martine, en de fantastische locatie van het huis, vlak bij de passage du Gois en alle ingredienten waren daar voor een heerlijke vakantie die helaas maar een week duurde. In de omgeving bleek ook voldoende te doen en te zien. Wij waren met onze 2 dochters (14 en 18 jaar) en zijn ondere andere naar Noirmoutier, Pornic, Nantes en Puy du Fou geweest. Maar wat zij ook heel leuk vonden, was kokkels zoeken in de droog gevallen zee, samen met Hemko en Martine. Maritne maakte daar 's avonds een heerlijke maaltijd van.

Jammer dat een week maar 7 dagen heeft.

Gereisd familie in april 2013

Geweldig!

Anjuska Broekman-van Thienen, 26-7-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Au Passage du Gois. Het huisje La Plage is zeer ruim en sfeervol ingericht. Er ontbreekt werkelijk niets. Veel privacy in de ruime, mooie tuin. We hebben genoten van de table d'hotes. We zijn zeer gastvrij ontvangen en voelden ons gelijk thuis. Hemko en Martine staan altijd voor je klaar en hebben leuke tips voor uitstapjes. In het huisje ligt veel informatie over wat er zoal te doen is in de omgeving. Een vakantie om niet snel te vergeten!
    Gereisd familie in juli 2012

Heerlijk vakantieadres!

René van Wijngaarden en Natasja Schep, 22-7-2012

De accommodatie is netjes, ruim en meer dan compleet. Het ligt in een mooie landelijke omgeving enkele minuutjes van het centrum en vlak bij de passage. Gastheer en gastvrouw staan altijd voor je klaar en hebben altijd leuke ideeën en tips voor uitstapjes. Het is verder zeer aan te raden bij hen te eten!

Voor de kinderen is er genoeg veilige speelruimte.

Gereisd familie in juli 2012

Paradijsje

Erna & Rinus, 3-6-2012

Prachtig verzorgde gites. Mooie grote tuin. Veel privacy.

Plek zat om te parkeren.

Hemko & Martine staan altijd voor je klaar.

De Table 'd hotes avonden waren weer heel gezellig en lekker.

Nog even Rinus verjaardag gevierd, fantastische dag (goed in de watten gelegd)!

Tot een volgende keer!

Gereisd familie in mei 2012

Heerlijke vakantie bij Au Passage du Gois*****!

Benno van Graven, 16-5-2012

Ons tweede bezoek was in mei 2012 en hebben we een week in vakantiehuis La Bergerie gelogeerd: Heerlijk!!! Het huis is heel ruim en smaakvol ingericht. Ook staat er voor de liefhebbers een kast vol boeken en tijdschriften. De kinderen vermaakten zich in het zwembad en voelden zich helemaal thuis! In de omgeving hebben we kano's gehuurd en zo langs de weilanden gevaren, een aanrader! De vlindertuin op het eiland Noirmoutier was erg leuk en educatief. We zijn daar ook op diverse strandjes geweest; Place des Dames op het eiland vonden we de allermooiste met de pittoreske strandhuisjes. De getijden en daarmee het droogvallen van de weg naar Noirmoutier is magisch. In de omgeving zijn diverse leuke markten met de vele locale verse producten. En last but not least: Hemko en Martine weten wat gastvrijheid is! De table d'hote, samen met de andere gasten, was een aanrader! We komen zeker weer terug!
      Gereisd familie in mei 2012

Gezellige en relaxte vakantie

Manon,Marco, 25-9-2011

Super verblijf van twee weken gehad. Gezellige en hartelijke sfeer. Hemko en Martine helpen je graag om je vakantie te laten slagen. Tips, lekkere maaltijden, lekker vers brood voor je ontbijt. Echt genieten. Een echte aanrader. Zijn nu al twee keer bij hen op vakantie geweest, omdat het zo goed bevalt!
      Gereisd met partner in september 2011

Uitmuntend!

Kris Van Cappellen, 18-9-2011

Goede ligging - Fantastische hosts - Prima inrichting
      Gereisd met partner in september 2011

Ruim huis, zeer compleet, gezellige Table d'Hote

Marc en Priscilla, 28-8-2011

Gite zeer compleet ingericht, goede bedden. Hemko & Martine zijn zeer gastvrij en erg kindvriendelijk. Vlakbij diverse stranden én op loopafstand van de Passage au Gois. Martine verzorgt een heerlijke Table d'Hote met producten uit eigen tuin. Iedere morgen staat er (indien gewenst) vers brood en/of croissants voor de deur. Wij hebben genoten!
      Gereisd familie in juli 2011

Nu al heimwee!

Henk en Marijke, 6-8-2011

In de Bergerie van "Au Passage du Gois" hebben wij een geweldige week gehad. De gastvije eigenaren Hemko en Martine hebben prachtige gites in de stijl van de Vendee uit het niets opgebouwd en ingericht. Wij logeerden in de oude schaapskooi; genaamd Bergerie.

In de gites ontbreekt je echter niets; alles is aanwezig om te koken, wassen, schoonmaken etc.

In de gites staan zelfs boeken, liggen stapels mooie tijdschriften om op het ligbed op eigen terras te lezen. Er is internet, een kastje om de Nederlandse TV te ontvangen.

In de zomer verzorgen Hemko en Martine een een goed verzorgde table hotes. Gezellig eten met de gasten die dat wensen. Zo ben je in de gelegeheid toeristische tips met elkaar te delen.

Au Passage du Gois ligt aan de Passage du Gois en wanneer het er druk is weet je dat het eb wordt of al is omdat er ontzettend veel mensen op de droogliggende zeebodem komen zoeken naar fruits du mer.

Wij zullen Au Passage du Gois zeker nog eens bezoeken, maar dan iets langer!

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.53 uit 10 op basis van 49 reviews.