Vakantiehuis Au Passage du Gois ****

9,6

51 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Schelpen, zout en eieren

Fyrin, 5-9-2013

Een combinatie van een fantastische omgeving met een oase van rust, vriendelijkheid en gastvrijheid maken een vakantie bij Au Passage du Gois tot een onvergetelijke ervaring, die vraagt om meer. Niet voor niets komen veel gasten nog eens terug, wij ook! De vakantiehuizen zijn zeer compleet, zowel wat betreft de keuken als de inrichting en in de tuin en bij het zwembad kunnen heerlijke uurtjes doorgebracht worden. In de directe omgeving zijn er talrijke stranden met ieder een eigen karakter, er kunnen mooie fietstochten worden gemaakt op het nabijgelegen Ile de Noirmoutier (bij fietsverhuur ook fietskarren en aanhangfietsen beschikbaar voor de kleintjes) en het rijden over de passage du gois is iedere keer weer een belevenis. Schelpen zoeken, zout oogsten, eieren rapen, het is een echte plek voor mensen die van het buitenleven houden. Hemko en Martine zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer, vriendelijk, hulpvaardig en benaderbaar en daarbij ook nog eens ontzettend goed gezelschap.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Heerlijke plek! Echt genieten!

Brian Borgman, 21-6-2013

Wij hebben begin mei 2013 een fantastisch verblijf gehad in “Au Passage du Gois” bij Hemko en Martine. We verbleven met onze drie meiden in een gezellig en zeer volledig ingericht huis “La Plage”. Ondanks dat een gedeelte van de week het weer niet echt mee zat hebben we genoten van de mooie landelijke omgeving in de Vendee. Ontbijtjes met (nog warm) brood van de plaatselijke bakker en een heerlijke table d’hote van Martine met Franse wijnen uit de streek. Super lekker! Hemko en Martine hebben Au Passage du Gois zoveel mogelijk in de originele Franse stijl weten te behouden. Prachtige tripjes gemaakt naar Île de Noirmoutier (schittterend bos en strand!) over de Passage du Gois. Ook de mooie havenstad Nantes bezocht en de oesterculturen en zoutpannen in de directe omgeving, waarover Hemko als gastheer mooie verhalen kan vertellen. Heerlijke plek en een absolute aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!

Brian Borgman & Annet Bron

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Heerlijk relaxt!

Mink en Regina, 17-6-2013

We zijn twee weken in la Bergerie van Au Passage du Gois geweest en het was een superfijne vakantie. Een uitstekende gastheer en gastvrouw en uitstekend verzorgde table d' hotes. De omgeving en de ligging zijn prachtig voor mensen die van rust houden. De accomodaties zijn ruim en heel goed en kompleet ingericht. Een aanrader en wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijke plek in de Vendee

Ben en Mijntje, 11-6-2013

We hebben twee heerlijke weken doorgebracht in La Plage. Martine en Hemko hebben in de periode drie keer een table d'hote verzorgd en waar we genoten van een heerlijke maaltijd en een gezellige avond met de andere gasten. We sloten de maaltijden af met een gezellige jeu de boules.

Over het huisje niets dan lof. Alles zit er in en ook de ligging was uitstekend zo dicht bij de passage. Ook de geluidsisolatie van de woning was prima en met dichte luiken was het heel stil in de woning. We hebben heerlijk geslapen op de goede bedden. Ook was alles zeer schoon. We komen zeker nog een keer terug bij Hemko en Martine en in de Vendee.

Gereisd met partner in mei 2013

Boven verwachting !

Mulder, 5-5-2013

Het vakantiehuis Au passage du Gois heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. Wij verbleven in "Le Bergerie" wat een uitstekende keus bleek. Het huis was niet alleen van alle gemakken voorzien en schoon, het ademde ook nog eens de sfeer uit, waar je in Frankrijk naar op zoek bent. Neem daarbij de gastvrijheid van eigenaren Hemko en Martine, en de fantastische locatie van het huis, vlak bij de passage du Gois en alle ingredienten waren daar voor een heerlijke vakantie die helaas maar een week duurde. In de omgeving bleek ook voldoende te doen en te zien. Wij waren met onze 2 dochters (14 en 18 jaar) en zijn ondere andere naar Noirmoutier, Pornic, Nantes en Puy du Fou geweest. Maar wat zij ook heel leuk vonden, was kokkels zoeken in de droog gevallen zee, samen met Hemko en Martine. Maritne maakte daar 's avonds een heerlijke maaltijd van.

Jammer dat een week maar 7 dagen heeft.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Geweldig!

Anjuska Broekman-van Thienen, 26-7-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Au Passage du Gois. Het huisje La Plage is zeer ruim en sfeervol ingericht. Er ontbreekt werkelijk niets. Veel privacy in de ruime, mooie tuin. We hebben genoten van de table d'hotes. We zijn zeer gastvrij ontvangen en voelden ons gelijk thuis. Hemko en Martine staan altijd voor je klaar en hebben leuke tips voor uitstapjes. In het huisje ligt veel informatie over wat er zoal te doen is in de omgeving. Een vakantie om niet snel te vergeten!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijk vakantieadres!

René van Wijngaarden en Natasja Schep, 22-7-2012

De accommodatie is netjes, ruim en meer dan compleet. Het ligt in een mooie landelijke omgeving enkele minuutjes van het centrum en vlak bij de passage. Gastheer en gastvrouw staan altijd voor je klaar en hebben altijd leuke ideeën en tips voor uitstapjes. Het is verder zeer aan te raden bij hen te eten!

Voor de kinderen is er genoeg veilige speelruimte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Paradijsje

Erna & Rinus, 3-6-2012

Prachtig verzorgde gites. Mooie grote tuin. Veel privacy.

Plek zat om te parkeren.

Hemko & Martine staan altijd voor je klaar.

De Table 'd hotes avonden waren weer heel gezellig en lekker.

Nog even Rinus verjaardag gevierd, fantastische dag (goed in de watten gelegd)!

Tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Heerlijke vakantie bij Au Passage du Gois*****!

Benno van Graven, 16-5-2012

Ons tweede bezoek was in mei 2012 en hebben we een week in vakantiehuis La Bergerie gelogeerd: Heerlijk!!! Het huis is heel ruim en smaakvol ingericht. Ook staat er voor de liefhebbers een kast vol boeken en tijdschriften. De kinderen vermaakten zich in het zwembad en voelden zich helemaal thuis! In de omgeving hebben we kano's gehuurd en zo langs de weilanden gevaren, een aanrader! De vlindertuin op het eiland Noirmoutier was erg leuk en educatief. We zijn daar ook op diverse strandjes geweest; Place des Dames op het eiland vonden we de allermooiste met de pittoreske strandhuisjes. De getijden en daarmee het droogvallen van de weg naar Noirmoutier is magisch. In de omgeving zijn diverse leuke markten met de vele locale verse producten. En last but not least: Hemko en Martine weten wat gastvrijheid is! De table d'hote, samen met de andere gasten, was een aanrader! We komen zeker weer terug!
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Gezellige en relaxte vakantie

Manon,Marco, 25-9-2011

Super verblijf van twee weken gehad. Gezellige en hartelijke sfeer. Hemko en Martine helpen je graag om je vakantie te laten slagen. Tips, lekkere maaltijden, lekker vers brood voor je ontbijt. Echt genieten. Een echte aanrader. Zijn nu al twee keer bij hen op vakantie geweest, omdat het zo goed bevalt!
    Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Au Passage du Gois bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.6 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: