Vakantiehuis Au Passage du Gois ****

Au Passage du Gois
9,6

51 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Wat een heerlijke vakantie, 26-7-2015

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie in het huisje La Plage. Het huis is van alle gemakken voorzien. De eigenaren Hemko en Martine zijn echt GEWELDIG, weten de lekkerste restaurantjes en nemen je mee op uitstapjes in de omgeving. GA ZO DOOR HEMKO EN MARTINE.

Cees, Manuela en Casper

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Twee weken in studio la Maree

Hans Schmits, 7-7-2015

Wij hebben 2 weken kunnen genieten van een fijne vakantie in de Vendee, mede door de gastvrjheid van Martine en Hemko, zij zijn echt de perfecte gastvrouw/heer. Ook van de "table d'hôte" hebben wij genoten, goed eten in een gezellige ambiance. De studio is ruim genoeg voor 2 personen en voorzien van een goed bed en een goed voorziene open keuken.

De aanwezigheid van de "passage du gois" is spectaculair. Wij hebben ook redelijk wat van de omgeving gezien door bezoeken aan o.a. Ile noirmoutier, Challans, St.Gilles-Croix-de-Vie (heerlijke gegrilde sardines) Sallertaine en Soullans.

Voor ons was dit een perfecte vakantie in een vriendelijke streek, wij hopen hier dan ook nog een keer terug te komen.

Hans en Annelies Schmits-Paridaen

Gereisd met partner in juni 2015

aangenaam verrast

wilfried, 21-1-2015

mooie herinneringen aan 1 weekverlof in de traditionele woning verbouwd tot gites en b&b.comfortabel ingericht,goed bed zeer netjes en een keuken waar alles voorzien is om eens zelf een maaltje te bereiden met de talrijke streekspecialiteiten.

martine en hemko helpen graag de mooiste plekjes aan te wijzen.au passage du gois ligt amper 800m van de kust waarbij laagtij de weg vrijkomt om het prachtige eiland noirmoutier te bezoeken.ook de omgeving zoals het marais is het verkennen waard.bedankt voor jullie gastvrijheid we kijken er naar uit om in september 2015 opnieuw een mooie en culinaire tijd te beleven.rita en wilfried

Gereisd met partner in september 2014

Unieke plek, unieke gastvrouw/heer

Nico vd Kamer, 16-11-2014

Hebben 2 unieke weken bij Martine en Hemko doorgebracht, prachtig huisje, mooie omgeving en mooi weer, leuke trips, kortom 2 weken is te kort. Komen beslist weer eens terug.
    Gereisd met partner in oktober 2014

Helemaal het einde!

sietske, 11-9-2014

Wat een heerlijke 2 weken hebben wij hier met onze 2 jonge kinderen van 2 jaar en 3 maanden. Hemko en Martine zijn zeldzaam gastvrij met het juiste gevoel voor de privacy van de gasten. Ze hebben veel kennis van de omgeving. Voor elke type gast advies op maat. Het huis is werkelijk helemaal volledig. Speelgoed voor de kinderen, boeken en tjjdschriften kun je gewoon thuislaten. De locatie is uniek om talloze prachtige uitjes te maken. Een dag in de tuin of bij het zwembad verveelt ook niet. Wij wilden boeken voor zomer 2015, maar de schoolvakantie is al volgeboekt. Dit verraste ons allerminst. Wij komen hier zeker nog eens terug!
    Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Ideaal en gastvrij

Familie, 6-9-2014

Wij verbleven twee weken in "La Plage" een ruim vakantiehuis voorzien van alle denkbare gemakken. Het heeft een prachtige tuin met jeu de boulesbaan, overdekt terras, ligstoelen, enz. De table d'hôte maakt een plezierige kennismaking met de andere gasten mogelijk en Martine en Hemko zijn een fantastisch paar met maar één doel voor ogen: van jouw vakantie een prachtige belevenis maken! Het verblijf is aangenaam en in de omgeving is voor iedereen wel wat te doen: wij hebben heerlijk gefietst, gewandeld en van alle heerlijke vruchten uit de zee geproefd. Het bezoek aan Ile d'Yeu een prachtige dag. Mede dankzij de goede tips van Hemko en Martine.

De natuur is indrukwekkend en het zoeken en bereiden van scheermessen en kokkels was een onvergetelijke ervaring. De Passage is een dierbaar plekje geworden waar we nu al naar terug verlangen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Supervakantie!

Karin Schrage, 11-8-2014

Wij waren hier voor de 2e keer en huurden het grootste huisje (la plage). Heerlijk bijgekomen. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. De overdekte veranda en 'eigen ruimte' met ligstoelen en jeu de boule baan biedt ook buiten nog veel vrijheid. De omgeving is leuk, wij vinden vooral het eiland v Noirmoutier erg mooi met lekkere stranden en leuke fiets (en -wandel voor de liefhebber)-mogelijkheden. Hemko en Martine zijn geweldige gastheer en -vrouw. Geven veel info over de omgeving, reserveren restaurants en gaan met gasten garnalen vissen en schelpen vergaren op het strand om die (naar wens) bij terugkomst zelf te eten. Twee x per week table d'hôte: Martine kookt heerlijk en Hemko verzorgt aperitief en wijn erbij. Lekker en gezellig. Voor mensen met kleine kids is het handig dat het terrein omheind is. De onze zijn 9 en 11 en hadden het hier prima naar hun zin. Ze willen absoluut nog eens terug.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Voor de 4e keer hier en dat zegt genoeg!!

Paula en Robert, 8-7-2014

La Bergerie is een schitterend vakantiehuis met veel privacy.

De ligging zo dichtbij de oceaan is uniek en je bent zo op het eiland Noirmoutier.

Je voelt je echt gast bij de eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijke vakantie

towivh, 29-9-2013

We hebben 1 week doorgebracht bij Hemko en Martine in de studio van Au Passage du Gois en dat was heerlijk maar veel te kort om alles te zien en te doen wat we gepland hadden. Wat betreft de studio: die was ruim, schoon en zeer compleet ingericht. Buiten een heerlijke zitruimte voor ons zelf en een gezamenlijke ruimte met zwembad. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, fietsen en golfen. Verder zijn Ile de Noirmoutier, Pornic en Nantes zeer de moeite waard om te bezoeken. De Passage du Gois zelf is leuk om overheen te rijden (wij hebben dat op de fiets gedaan), maar ook om op het terras met een wijntje te bekijken hoe de vloed opkomt. We gaan zeker nog een keer terug en laten ons weer verwennen door Hemko en Martine met hun table d'hotes, gezelligheid en goede ideeën.
    Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke gastvrije relaxte vakantie.

Mirjam en Tom, 10-9-2013

Voor het eerst op vakantie met ons zoontje van ruim twee-en-half en onze dochter van nog geen anderhalf. We verbleven in La Plage. Heerlijk om zoveel leefruimte te hebben zowel binnen als buiten. De tuin van ' ons' huis stond vol met bloemenstruiken waardoor allerlei mooie vlinders werden aangetrokken. Martine en Hemko zorgden voor een warm welkom, we voelden ons meteen thuis. Tijdens de hele vakantie hebben ze ons erg hartelijk allerlei tips en info gegeven. Tijdens onze twee weken, zijn we vier keer gezellig aangeschoven bij de table d'hote. Martine heeft ook twee keer onze eigen schelpenvangst verwerkt in een fantastisch voorgerecht. Zowel het opsporen van de schelpen als het nuttigen ervan was heerlijk. We hebben met z'n vieren genoten van de vele fantastische stranden in de nabije omgeving en we hebben op onze eigen fietsen mooie fietstochten gemaakt. We hebben de weken dat we er waren, eind augustus en begin september, zonnig weer gehad. Het waren heerlijk weken.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Au Passage du Gois bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.6 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: