9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Au Passage du Gois**** bij :

48 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Unieke plek, unieke gastvrouw/heer

Nico vd Kamer, 16-11-2014

Hebben 2 unieke weken bij Martine en Hemko doorgebracht, prachtig huisje, mooie omgeving en mooi weer, leuke trips, kortom 2 weken is te kort. Komen beslist weer eens terug.
    Gereisd met partner in oktober 2014

Helemaal het einde!

sietske, 11-9-2014

Wat een heerlijke 2 weken hebben wij hier met onze 2 jonge kinderen van 2 jaar en 3 maanden. Hemko en Martine zijn zeldzaam gastvrij met het juiste gevoel voor de privacy van de gasten. Ze hebben veel kennis van de omgeving. Voor elke type gast advies op maat. Het huis is werkelijk helemaal volledig. Speelgoed voor de kinderen, boeken en tjjdschriften kun je gewoon thuislaten. De locatie is uniek om talloze prachtige uitjes te maken. Een dag in de tuin of bij het zwembad verveelt ook niet. Wij wilden boeken voor zomer 2015, maar de schoolvakantie is al volgeboekt. Dit verraste ons allerminst. Wij komen hier zeker nog eens terug!
    Gereisd familie in september 2014

Ideaal en gastvrij

Familie, 6-9-2014

Wij verbleven twee weken in "La Plage" een ruim vakantiehuis voorzien van alle denkbare gemakken. Het heeft een prachtige tuin met jeu de boulesbaan, overdekt terras, ligstoelen, enz. De table d'hôte maakt een plezierige kennismaking met de andere gasten mogelijk en Martine en Hemko zijn een fantastisch paar met maar één doel voor ogen: van jouw vakantie een prachtige belevenis maken! Het verblijf is aangenaam en in de omgeving is voor iedereen wel wat te doen: wij hebben heerlijk gefietst, gewandeld en van alle heerlijke vruchten uit de zee geproefd. Het bezoek aan Ile d'Yeu een prachtige dag. Mede dankzij de goede tips van Hemko en Martine.

De natuur is indrukwekkend en het zoeken en bereiden van scheermessen en kokkels was een onvergetelijke ervaring. De Passage is een dierbaar plekje geworden waar we nu al naar terug verlangen.

Gereisd familie in juli 2014

Supervakantie!

Karin Schrage, 11-8-2014

Wij waren hier voor de 2e keer en huurden het grootste huisje (la plage). Heerlijk bijgekomen. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. De overdekte veranda en 'eigen ruimte' met ligstoelen en jeu de boule baan biedt ook buiten nog veel vrijheid. De omgeving is leuk, wij vinden vooral het eiland v Noirmoutier erg mooi met lekkere stranden en leuke fiets (en -wandel voor de liefhebber)-mogelijkheden. Hemko en Martine zijn geweldige gastheer en -vrouw. Geven veel info over de omgeving, reserveren restaurants en gaan met gasten garnalen vissen en schelpen vergaren op het strand om die (naar wens) bij terugkomst zelf te eten. Twee x per week table d'hôte: Martine kookt heerlijk en Hemko verzorgt aperitief en wijn erbij. Lekker en gezellig. Voor mensen met kleine kids is het handig dat het terrein omheind is. De onze zijn 9 en 11 en hadden het hier prima naar hun zin. Ze willen absoluut nog eens terug.
      Gereisd familie in januari 2014

Voor de 4e keer hier en dat zegt genoeg!!

Paula en Robert, 8-7-2014

La Bergerie is een schitterend vakantiehuis met veel privacy.

De ligging zo dichtbij de oceaan is uniek en je bent zo op het eiland Noirmoutier.

Je voelt je echt gast bij de eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijke vakantie

towivh, 29-9-2013

We hebben 1 week doorgebracht bij Hemko en Martine in de studio van Au Passage du Gois en dat was heerlijk maar veel te kort om alles te zien en te doen wat we gepland hadden. Wat betreft de studio: die was ruim, schoon en zeer compleet ingericht. Buiten een heerlijke zitruimte voor ons zelf en een gezamenlijke ruimte met zwembad. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, fietsen en golfen. Verder zijn Ile de Noirmoutier, Pornic en Nantes zeer de moeite waard om te bezoeken. De Passage du Gois zelf is leuk om overheen te rijden (wij hebben dat op de fiets gedaan), maar ook om op het terras met een wijntje te bekijken hoe de vloed opkomt. We gaan zeker nog een keer terug en laten ons weer verwennen door Hemko en Martine met hun table d'hotes, gezelligheid en goede ideeën.
      Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke gastvrije relaxte vakantie.

Mirjam en Tom, 10-9-2013

Voor het eerst op vakantie met ons zoontje van ruim twee-en-half en onze dochter van nog geen anderhalf. We verbleven in La Plage. Heerlijk om zoveel leefruimte te hebben zowel binnen als buiten. De tuin van ' ons' huis stond vol met bloemenstruiken waardoor allerlei mooie vlinders werden aangetrokken. Martine en Hemko zorgden voor een warm welkom, we voelden ons meteen thuis. Tijdens de hele vakantie hebben ze ons erg hartelijk allerlei tips en info gegeven. Tijdens onze twee weken, zijn we vier keer gezellig aangeschoven bij de table d'hote. Martine heeft ook twee keer onze eigen schelpenvangst verwerkt in een fantastisch voorgerecht. Zowel het opsporen van de schelpen als het nuttigen ervan was heerlijk. We hebben met z'n vieren genoten van de vele fantastische stranden in de nabije omgeving en we hebben op onze eigen fietsen mooie fietstochten gemaakt. We hebben de weken dat we er waren, eind augustus en begin september, zonnig weer gehad. Het waren heerlijk weken.
      Gereisd familie in januari 2013

Schelpen, zout en eieren

Fyrin, 5-9-2013

Een combinatie van een fantastische omgeving met een oase van rust, vriendelijkheid en gastvrijheid maken een vakantie bij Au Passage du Gois tot een onvergetelijke ervaring, die vraagt om meer. Niet voor niets komen veel gasten nog eens terug, wij ook! De vakantiehuizen zijn zeer compleet, zowel wat betreft de keuken als de inrichting en in de tuin en bij het zwembad kunnen heerlijke uurtjes doorgebracht worden. In de directe omgeving zijn er talrijke stranden met ieder een eigen karakter, er kunnen mooie fietstochten worden gemaakt op het nabijgelegen Ile de Noirmoutier (bij fietsverhuur ook fietskarren en aanhangfietsen beschikbaar voor de kleintjes) en het rijden over de passage du gois is iedere keer weer een belevenis. Schelpen zoeken, zout oogsten, eieren rapen, het is een echte plek voor mensen die van het buitenleven houden. Hemko en Martine zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer, vriendelijk, hulpvaardig en benaderbaar en daarbij ook nog eens ontzettend goed gezelschap.
      Gereisd familie in augustus 2013

Heerlijke plek! Echt genieten!

Brian Borgman, 21-6-2013

Wij hebben begin mei 2013 een fantastisch verblijf gehad in “Au Passage du Gois” bij Hemko en Martine. We verbleven met onze drie meiden in een gezellig en zeer volledig ingericht huis “La Plage”. Ondanks dat een gedeelte van de week het weer niet echt mee zat hebben we genoten van de mooie landelijke omgeving in de Vendee. Ontbijtjes met (nog warm) brood van de plaatselijke bakker en een heerlijke table d’hote van Martine met Franse wijnen uit de streek. Super lekker! Hemko en Martine hebben Au Passage du Gois zoveel mogelijk in de originele Franse stijl weten te behouden. Prachtige tripjes gemaakt naar Île de Noirmoutier (schittterend bos en strand!) over de Passage du Gois. Ook de mooie havenstad Nantes bezocht en de oesterculturen en zoutpannen in de directe omgeving, waarover Hemko als gastheer mooie verhalen kan vertellen. Heerlijke plek en een absolute aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!

Brian Borgman & Annet Bron

Gereisd familie in april 2013

Heerlijk relaxt!

Mink en Regina, 17-6-2013

We zijn twee weken in la Bergerie van Au Passage du Gois geweest en het was een superfijne vakantie. Een uitstekende gastheer en gastvrouw en uitstekend verzorgde table d' hotes. De omgeving en de ligging zijn prachtig voor mensen die van rust houden. De accomodaties zijn ruim en heel goed en kompleet ingericht. Een aanrader en wij komen zeker terug.
      Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.53 uit 10 op basis van 49 reviews.