Vakantiehuis Au Passage du Gois ****

Vakantiehuis Au Passage du Gois
Au Passage du Gois
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Au Passage du Gois bij:

51 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Super

H.Polet, 13-9-2017

Geweldig gasthouderschap, leuke kamers, heerlijke eigen gemaakte jam bij het ontbijt......super
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Teun en Greet Both, 11-9-2017

Een drukke verkeersweg naar de passage

Omgeving om te fietsen viel tegen

Gereisd met partner in augustus 2017
Hemko en Martine - Au Passage du Gois, Eigenaar, 14-9-2017
Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Heel leuk dat jullie het fantastisch bij ons vonden. We hopen dat jullie met plezier aan het garnalen- en kruisnetvissen samen met ons terug denken. Jullie waren er de eerste twee weken van augustus en dan is het inderdaad wat drukker aan de franse kust. We zijn er niet zeker van wat jullie nu precies van het fietsen vonden. Fietsen op het eiland Noirmoutier is weer heel anders dan aan de boulevard en door de dennenbossen bij St Jean de Monts of langs de zoutpannen en alle kleine oesterhavens bij ons en vrijwel overal zijn er fietspaden.

in een woord fantastisch

j., 2-9-2017

Prachtige, rustige locatie en de eigenaars hebben overal aan gedacht.

Omgeving vlakbij de zee en mooie fietspaden.

Dorp dichtbij voor allerlei boodschappen.

En de eigenaars komen uit Nederland. Dus spreken onze taal.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldig!

Margo, 16-6-2017

Prima gite ( la Bergerie ), schoon , lieve mensen en een mooie omgeving. Martine kookt heel erg lekker. En Hemko verteld je alles over de omgeving. Ook de broodjes service is geweldig! We zijn er nu voor de tweede keer geweest. Vorig jaar hadden we het grotere huis en dat beviel ook uitstekend.We hopen zeker nog een keer terug te kunnen komen.
    Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk vakantieadres

Familie Wieman, 13-5-2017

Wij (gezin met zoon van 10 jaar) hebben april/mei 3 nachten in de studio La Marée geslapen en 7 nachten in het vakantiehuis La Bergerie. Beide van alle gemakken voorzien, werkelijk niets ontbreekt en beide erg schoon. Hemko en Martine zijn zeer gastvrij. Zo hebben we genoten van het mandje brood wat elke dag voor onze deur klaar stond met soms aanvullende informatie over de omgeving. In de omgeving is zeer veel te doen en te zien, waaronder veel verschillende soorten vogels. We hebben een paar mooie fietstochten gemaakt op Ile de Noirmoutier en Ile d'Yeu. Op verzoek heeft Hemko ons laten zien wat de Fransen zoeken op het wad. Van de zelf gezochte pallourdes heerlijk gesmuld. Ook een zoutboer bezocht in de omgeving. We hebben nog niet eens alles vermeld maar er is voor elk wat wils. Kortom een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Margriet, 21-8-2016

Fantastische omgeving, veel te doen, ook met kleine kinderen.het huisje en tuin waren zeer kindvriendelijk. Bij het huisje, tuin en zwembad zijn er hekjes om het af te sluiten. Speelgoed en bedje/kinderstoel aanwezig.

. Hemco en martine zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt en zorgen voor alles. Gaan met je mee op uitstapjes. Het eten is prima!

Wij komen zeker terug! Een echte aanrader en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
    Hemko en Martine, Eigenaar, 12-9-2016

Bonjour Margriet,

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste beoordeling. Heel leuk dat jullie zo genoten hebben bij ons! Tot volgend jaar. Groetjes, Hemko en Martine

Fantastisch verblijf in La Bergerie

Mariët Baaij & Ferry van der Meer, 9-7-2016

Afgelopen mei verbleven wij voor de tweede keer in deze accommodatie. Een heerlijk huis met veel ruimte, zowel binnen als buiten. Een verblijf hier is pure verwennerij. Keuken- en schoonmaakbenodigdheden staan klaar en vul je zelf aan als het op is. Hemco en Martine doen er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Met passie en aandacht wordt alles tot in de puntjes geregeld. Nantes, Île de Noirmoutier, Pornic, Île d'Yeu en Saint-Gilles-Croix-de-Vie zijn redelijk dichtbij en zeer zeker aanraders om een bezoekje te brengen. We komen graag terug.
    Hemko en Martine, Eigenaar, 12-9-2016

Bonjour Mariët & Ferry,

Nog even een berichtje om jullie hartelijk te bedanken voor jullie enthousiaste aanbeveling voor een vakantie bij ons! Het was heel leuk jullie weer te zien. We zijn blij dat jullie het weer zo naar jullie zin hadden (veel gezien en gedaan en toch ook een beetje uitgerust niet waar?!?). Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens, Hemko en Martine

Geweldig!

Margo de Nijs, 7-6-2016

Wij huurden het huisje "La Plage" en dat is erg ruim,licht en van alle gemakken voorzien.De tuin is erg ruim met zit en ligstoelen en tafels en je kunt er ook nog overdekt buiten zitten.Hemko en Martine zijn geweldige lieve behulpzame mensen.

Toen mijn man in het ziekenhuis terecht kwam ,na een hypo,zijn ze naar het ziekenhuis gereden en hebben ons enorm geholpen met de taal.Onze auto stond 45 km. van het vakantie huis en het ziekenhuis was ongeveer 65 km. daar vandaan.Ze zijn bij ons uren in het ziekenhuis gebleven.Ze hebben onze auto opgehaald en ons s'nachts weer naar het vakantie huis gebracht.Echt super!!!! We hebben gelukkig nog kunnen genieten van de mooie omgeving.We hopen nog eens terug te komen.

Hans en Margo

Gereisd met partner in mei 2016

Prima studio en uitstekende gastheer en gastvrouw

F.Willigenburg, 2-6-2016

Uitstekend ingerichte studio vlakbij de passage du gois waar je bij laag water uitstekend kunt rondstruinen.

Hemko en Martine zijn super behulpzaam wat tot uiting kwam bij een ziekenhuis bezoek 70 km verderop en in de avond.

Mijn vrouw en ik werden heen en terug gereden en prima begeleid. Gelukkig boden de tuin en Nederlandse tv genoeg afleiding. Hiervoor veel gefietst in de omgeving en naar ile de Nourmontier geweest.

Wel zouden wat meer fietspaden welkom zijn maar ik denk dat we dat aan de burgemeester moeten vragen.

Resumerend goede plek met uitstekende gastheer en gastvrouw.

erg leuk!

Inge, 29-1-2016

We verbleven in het erg leuke huisje La Plage met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen (1,5j en 2j). Huisje is erg geriefelijk. Ruime keuken met al het nodige, handige bijkeuken met o.a. vaatwas en grote koelkast; Alles was voorzien in het huisje! Zelfs boekjes en speelgoed voor onze kleintjes! Hemko en Martine zijn trouwens erg vriendelijk en hebben goede tips! We zijn samen met hen gaan kijken naar een lokale zoutwinner en naar het binnenvaren van de oestersloepen in het haventje, wat een erg leuke ervaring was en erg door ons geapprecieerd is! Omgeving is ook prachtig en er is veel te bezoeken. Je moet zeker n keer over de passage du gois gereden hebben, is n unieke ervaring! Er zijn heel veel goede restaurants in de wijde omgeving en ook kinderen zijn overal welkom. Er is ook een uitgebreide informatiemap omtrent de streek en aanbevolen uitstapjes. Een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.6 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: