9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Au Passage du Gois**** bij :

48 reviews over Vakantiehuis Au Passage du Gois in het Nederlands

Geweldig!

Margo, 16-6-2017

Prima gite ( la Bergerie ), schoon , lieve mensen en een mooie omgeving. Martine kookt heel erg lekker. En Hemko verteld je alles over de omgeving. Ook de broodjes service is geweldig! We zijn er nu voor de tweede keer geweest. Vorig jaar hadden we het grotere huis en dat beviel ook uitstekend.We hopen zeker nog een keer terug te kunnen komen.
    Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk vakantieadres

Familie Wieman, 13-5-2017

Wij (gezin met zoon van 10 jaar) hebben april/mei 3 nachten in de studio La Marée geslapen en 7 nachten in het vakantiehuis La Bergerie. Beide van alle gemakken voorzien, werkelijk niets ontbreekt en beide erg schoon. Hemko en Martine zijn zeer gastvrij. Zo hebben we genoten van het mandje brood wat elke dag voor onze deur klaar stond met soms aanvullende informatie over de omgeving. In de omgeving is zeer veel te doen en te zien, waaronder veel verschillende soorten vogels. We hebben een paar mooie fietstochten gemaakt op Ile de Noirmoutier en Ile d'Yeu. Op verzoek heeft Hemko ons laten zien wat de Fransen zoeken op het wad. Van de zelf gezochte pallourdes heerlijk gesmuld. Ook een zoutboer bezocht in de omgeving. We hebben nog niet eens alles vermeld maar er is voor elk wat wils. Kortom een aanrader!
    Gereisd familie in april 2017

Margriet, 21-8-2016

Fantastische omgeving, veel te doen, ook met kleine kinderen.het huisje en tuin waren zeer kindvriendelijk. Bij het huisje, tuin en zwembad zijn er hekjes om het af te sluiten. Speelgoed en bedje/kinderstoel aanwezig.

. Hemco en martine zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt en zorgen voor alles. Gaan met je mee op uitstapjes. Het eten is prima!

Wij komen zeker terug! Een echte aanrader en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd familie in augustus 2016
    Hemko Bruinsel,

Bonjour Margriet,

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste beoordeling. Heel leuk dat jullie zo genoten hebben bij ons! Tot volgend jaar. Groetjes, Hemko en Martine

Fantastisch verblijf in La Bergerie

Mariët Baaij & Ferry van der Meer, 9-7-2016

Afgelopen mei verbleven wij voor de tweede keer in deze accommodatie. Een heerlijk huis met veel ruimte, zowel binnen als buiten. Een verblijf hier is pure verwennerij. Keuken- en schoonmaakbenodigdheden staan klaar en vul je zelf aan als het op is. Hemco en Martine doen er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Met passie en aandacht wordt alles tot in de puntjes geregeld. Nantes, Île de Noirmoutier, Pornic, Île d'Yeu en Saint-Gilles-Croix-de-Vie zijn redelijk dichtbij en zeer zeker aanraders om een bezoekje te brengen. We komen graag terug.
      Hemko Bruinsel,

Bonjour Mariët & Ferry,

Nog even een berichtje om jullie hartelijk te bedanken voor jullie enthousiaste aanbeveling voor een vakantie bij ons! Het was heel leuk jullie weer te zien. We zijn blij dat jullie het weer zo naar jullie zin hadden (veel gezien en gedaan en toch ook een beetje uitgerust niet waar?!?). Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens, Hemko en Martine

Geweldig!

Margo de Nijs, 7-6-2016

Wij huurden het huisje "La Plage" en dat is erg ruim,licht en van alle gemakken voorzien.De tuin is erg ruim met zit en ligstoelen en tafels en je kunt er ook nog overdekt buiten zitten.Hemko en Martine zijn geweldige lieve behulpzame mensen.

Toen mijn man in het ziekenhuis terecht kwam ,na een hypo,zijn ze naar het ziekenhuis gereden en hebben ons enorm geholpen met de taal.Onze auto stond 45 km. van het vakantie huis en het ziekenhuis was ongeveer 65 km. daar vandaan.Ze zijn bij ons uren in het ziekenhuis gebleven.Ze hebben onze auto opgehaald en ons s'nachts weer naar het vakantie huis gebracht.Echt super!!!! We hebben gelukkig nog kunnen genieten van de mooie omgeving.We hopen nog eens terug te komen.

Hans en Margo

Gereisd met partner in mei 2016

Prima studio en uitstekende gastheer en gastvrouw

F.Willigenburg, 2-6-2016

Uitstekend ingerichte studio vlakbij de passage du gois waar je bij laag water uitstekend kunt rondstruinen.

Hemko en Martine zijn super behulpzaam wat tot uiting kwam bij een ziekenhuis bezoek 70 km verderop en in de avond.

Mijn vrouw en ik werden heen en terug gereden en prima begeleid. Gelukkig boden de tuin en Nederlandse tv genoeg afleiding. Hiervoor veel gefietst in de omgeving en naar ile de Nourmontier geweest.

Wel zouden wat meer fietspaden welkom zijn maar ik denk dat we dat aan de burgemeester moeten vragen.

Resumerend goede plek met uitstekende gastheer en gastvrouw.

erg leuk!

Inge, 29-1-2016

We verbleven in het erg leuke huisje La Plage met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen (1,5j en 2j). Huisje is erg geriefelijk. Ruime keuken met al het nodige, handige bijkeuken met o.a. vaatwas en grote koelkast; Alles was voorzien in het huisje! Zelfs boekjes en speelgoed voor onze kleintjes! Hemko en Martine zijn trouwens erg vriendelijk en hebben goede tips! We zijn samen met hen gaan kijken naar een lokale zoutwinner en naar het binnenvaren van de oestersloepen in het haventje, wat een erg leuke ervaring was en erg door ons geapprecieerd is! Omgeving is ook prachtig en er is veel te bezoeken. Je moet zeker n keer over de passage du gois gereden hebben, is n unieke ervaring! Er zijn heel veel goede restaurants in de wijde omgeving en ook kinderen zijn overal welkom. Er is ook een uitgebreide informatiemap omtrent de streek en aanbevolen uitstapjes. Een aanrader!
      Gereisd familie in september 2015

Wat een heerlijke vakantie, 26-7-2015

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie in het huisje La Plage. Het huis is van alle gemakken voorzien. De eigenaren Hemko en Martine zijn echt GEWELDIG, weten de lekkerste restaurantjes en nemen je mee op uitstapjes in de omgeving. GA ZO DOOR HEMKO EN MARTINE.

Cees, Manuela en Casper

Gereisd familie in juli 2015

Twee weken in studio la Maree

Hans Schmits, 7-7-2015

Wij hebben 2 weken kunnen genieten van een fijne vakantie in de Vendee, mede door de gastvrjheid van Martine en Hemko, zij zijn echt de perfecte gastvrouw/heer. Ook van de "table d'hôte" hebben wij genoten, goed eten in een gezellige ambiance. De studio is ruim genoeg voor 2 personen en voorzien van een goed bed en een goed voorziene open keuken.

De aanwezigheid van de "passage du gois" is spectaculair. Wij hebben ook redelijk wat van de omgeving gezien door bezoeken aan o.a. Ile noirmoutier, Challans, St.Gilles-Croix-de-Vie (heerlijke gegrilde sardines) Sallertaine en Soullans.

Voor ons was dit een perfecte vakantie in een vriendelijke streek, wij hopen hier dan ook nog een keer terug te komen.

Hans en Annelies Schmits-Paridaen

Gereisd met partner in juni 2015

aangenaam verrast

wilfried, 21-1-2015

mooie herinneringen aan 1 weekverlof in de traditionele woning verbouwd tot gites en b&b.comfortabel ingericht,goed bed zeer netjes en een keuken waar alles voorzien is om eens zelf een maaltje te bereiden met de talrijke streekspecialiteiten.

martine en hemko helpen graag de mooiste plekjes aan te wijzen.au passage du gois ligt amper 800m van de kust waarbij laagtij de weg vrijkomt om het prachtige eiland noirmoutier te bezoeken.ook de omgeving zoals het marais is het verkennen waard.bedankt voor jullie gastvrijheid we kijken er naar uit om in september 2015 opnieuw een mooie en culinaire tijd te beleven.rita en wilfried

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Passage du Gois in Beauvoir sur Mer (Vendée), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Passage du Gois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Passage du Gois scoort een 9.53 uit 10 op basis van 49 reviews.