Camping Val de Sarthe ***

8,4

16 reviews over Camping Val de Sarthe in het Nederlands

Prachtige camping

Babette, 16-8-2016

Wij stonden hier een nacht op doorreis. Een zeer mooie, ruim opgezette en rustige camping met door heggen gescheiden plaatsen. Sommige plaatsen liggen aan het riviertje met flinke vissen. Aardige ontvangst en zeer goedkoop. Ook een mooie camping voor langer verblijf. Er is een groot speelveld, een groot uitlaatveld voor honden en een mooi centraal gebouw waarin zich zowel het sanitair als een recreatieruimte met tafelvoetbaltafel en gratis wifi bevonden. Je kan daar ook drinken bestellen. Er is geen restaurant, maar wij konden meedoen met de barbecue die op zaterdag werd georganiseerd, voor 6 euro 2 worstjes met patat. Simpel, maar prima. Bij de receptie kon je brood bestellen voor de volgende ochtend, dat kon je dan om 8 uur ophalen. Bij de ingang stond aangegeven dat caravans boven de 5 meter niet op de camping mogen. Waarom niet is ons een raadsel, want de plekken waren groot genoeg. Onze caravan van 4,95 meter (zonder dissel) mocht er gewoon op, maar houdt hier dus rekening mee!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Verrassend mooie camping!

Irma, 11-8-2016

Op doorreis kwamen we bij deze camping terecht die vlak bij de snelweg ligt. Het is een erg mooie camping met ruime plaatsen (sommige pal aan de Sarthe). De beheerster ontving ons allervriendelijkst. Sanitair is keurig netjes, en in de ontspanningsruimte is gratis wifi. Er is zelfs een hondenspeelveld. Voor de volgende ochtend kun je broodjes bestellen, dan moet je alleen niet te vroeg willen vertrekken want ze zijn er pas om 9 uur.

In de Sarthe kun je 's avonds de otters zien zwemmen, heel grappig. Dit is een camping die zeker het bezoeken waard is. In de omgeving gegeten bij een bijzonder reastuarant 'Le Carrefour'. Voor 2 personen, caravan met electriciteit en hond betaalden wij slechts 14,11.

Gereisd met partner in juli 2016

Magnifique

PSD, 4-10-2015

Twee keer hier gestaan in september. Fantastische ontvangst door bijzonder vriendelijke madame. Heerlijk rustig en mooi gelegen.

Bakkertje en supermarkt op loopafstand. Sanitair gebouw is geweldig en schoon.

Verrassend mooie omgeving. Wij komen hier zeker terug !!!

Gereisd met partner in september 2015

Fantastische doorgangscamping

D. Bloemen, 3-9-2015

Ook dit jaar weer overnacht op camping Val de Sarthe. Doen we al een aantal jaren, en ook dit jaar was het weer als vanouds. Spotgoedkoop, heerlijk rustig, grote plekken, prima sanitair, vriendelijke ontvangst, en ideaal op loopafstand van de Super-U en het plaatsje zelf. Grote klasse.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Absoluut een aanrader

Bob Kusters, 11-7-2015

Dit jaar zijn we er voor de tweede keer. Nu voor een paar nachten. Grote plekken, altijd een waterpunt en elektriciteitpaal in de buurt. Vriendelijk personeel, Franstalig en nederlandstalig. Buurtsuper op 500 meter afstand en op 2 km een super u waar ook getankt kan worden. Deze camping is zeker een aanrader v99r als ke o0 doorreis bent of voor een paar nachten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. €13,70 per nacht voor 2 personen, caravan, elektra en een warme douche. Wij komen nog eens terug
Gereisd met partner in juli 2015

Prima, betaalbaar

ajoffers, 16-11-2014

Leuke camping voor als je op doorreis bent. Leuke omgeving. Groot speelveld voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Wederom fijn verblijf

D. Bloemen, 17-8-2014

We gebruiken deze camping meestal als doorgangscamping op de heenreis. Altijd weer "thuiskomen". Heerlijk rustig, mooie plekken, prima sanitair, pal naast Beaumont (lekker wandelen), Super-U op loopafstand incl. benzine, zwembad op loopafstand en dat voor een erg lage prijs. Zijn we nog nergens tegengekomen. Ook dit jaar weer super. Heerlijk om bij te komen na een autoreis.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

goede passantencamping

Frank, 11-8-2014

Prima doorreiscamping. Voorzieningen zijn netjes en de plekken zeer ruim. Aan de rand van een leuk dorpje. Camping is spotgoedkoop. Zelfs in het hoogseizoen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

mooie tussen camping

Boers, 21-9-2013

hier 1 avond gestaan. mooie ruime plekken. erg rustige camping.

toilet gebouw netjes en ruim. midden op de camping. goed warm water en een goede druk op de douches.

behoorlijk eind van de weg. midden in een leuk dorpje.

ontvangst was erg vriendelijk. moeilijk engels maar deed goed haar best.

leuke ruime plek voor de kinderen om te spelen. we kregen ook een plek vlakbij de speeltuin zo dat we zicht op de kinderen hadden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goede doorreiscampingIdeaal

Hans, 21-8-2013

Camping is vrij eenvoudig vanaf de snelweg te bereiken. Ruim opgezet, weinig schaduw. Sanitair vormt het hart van de camping en is goed. Sommige plaatsen liggen aan de oever van rivier de Sarthe. Er is een groot speelveld voor de kinderen. Minder aantrekkelijk voor meerdere dagen, maar als doorreiscamping zeer geschikt. Zeer betaalbaar!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val de Sarthe in Beaumont-sur-Sarthe (Sarthe), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val de Sarthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Val de Sarthe scoort een 8.4 uit 10 op basis van 17 reviews.