Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Les Moussiaux in het Nederlands

Heerlijke plek

Sietske, 18-4-2012

Prachtig gelegen B&B van een Nederlands echtpaar, aan de baai van de Somme. Vanuit onze kamer met een klein balkon hebben we genoten van het uitzicht, vooral de zonsondergang was spectaculair.

Ontbijt was ok, niet super uitgebreid. Maar dat is maar net wat je gewend bent (we houden van een stevig ontbijt :) ).

Veel goede tips gekregen voor het bezoeken van de landingsstranden, kregen zelfs een kaart mee waarop de beste route makkelijk te volgen was.

Veel leuke plaatsjes in de buurt om te bezoeken (Honfleur, Trouville, Deauville, Etretat).

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Les Moussiaux in Villerville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Les Moussiaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Les Moussiaux scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.