7,7

15 reviews over Camping Bellevue in het Nederlands

Niet meer

plantinga, 1-8-2017

Matige camping geboekt via touroperator. Geen camping gevoel, met name stacaravans van Franse eigenaren. Camping niet op loopafstand van dorpje of strand en verder is er op de camping zelf weinig te doen. We begrijpen niet dat touroperator dit nog aanbiedt. We zijn eerder vertrokken dan gepland.
Gereisd familie in juli 2017

geen kindercamping

henk, 4-5-2017

De camping was overduidelijk net open(begin april). De camping is meer een caravanpark, waarvan meer dan de helft van de caravans in privé bezit zijn. Echte campingplaatsen zijn er eigenlijk nauwelijks. Enorm desolate indruk in deze periode. Campingwinkel stelt niks voor in deze periode en is onduidelijk open, soms wel om 8 uur voor broodjes en soms pas om 9 uur. Personeel kan het allemaal niet boeien. Zitten vooral met peukie in eigen bar. Ja het heeft een leuk zembadje, maar water is niet echt warm en babydeel(zowel in hoofdzwembad als in aparte kinderhal) is ijskoud. Er is 1 uur per dag een springkussen en er is een klimrek. Maar alles bij elkaar opgeteld geeft het geen vakantiegevoel. Voor iets oudere kinderen ontbreekt eigenlijk ieder vermaak in deze periode en is er ook geen speelveldje. Qua afstand kan je lopen naar strand maar dit is drukke doorgaande weg zonder stoep. Vlakbij wel leuke bowlingbaan en mini golf.
Gereisd familie in mei 2017

Geen campinggevoel

JVB83, 22-8-2016

Augustus 2016 een week hier een stacaravan gehuurd. Deze was basic maar wel netjes.

TIP; Neem eigen kussens mee. De aanwezige kussens zijn erg dun en zacht.

Het lijkt dat een groot deel van de stacaravans gekocht zijn door fransen die er dan zelf de vakantie doorbrengen. De vrij hoge hagen zorgen er helaas voor dat ieder zijn eigen 'hokje' heeft. Wij misten mede hierdoor het campinggevoel waarbij je meer contact hebt met de mensen om je heen.

Als je met de auto naar het strand wil kun je dit het beste doen voor 10:00. Dan is het nog niet druk en kun je wellicht parkeren aan de boulevard. (€0,50 / 30min).

Voor de vakantie al gelezen dat de campingwinkel tegenviel. Dit werd bevestigd toen we hier naar op zoek gingen.

Gereisd familie in augustus 2016

Aardige mensen

Jos en Irene, 2-7-2016

Hadden een mobile home voor twee weken via touroperator.

Zeer eenvoudig accommodatie.

Let wel, geen opscheplepels, garde, schaar, waterkoker/fluitketel, limonade/bierglazen.

Je wordt keurig naar je plaats gebracht en binnengelaten.

Op het eerste gezicht prima.

Na twee dagen wilde we de afzuigkap gaan gebruiken maar was te vies om aan te zetten. Hadden hier meteen bij aankomst naar moeten kijken en waren dus te laat om dit alsnog te melden, vonden wij.

Wel een les voor een volgende keer.

Is overigens een apparaat wat terug naar binnen blaast en niet naar buiten.

Tip: controleer even de keuken kastjes van binnen.

800 euro in het hoogseizoen is wel erg veel voor deze mobile home.

Verder prima camping met aardig personeel. Prachtige omgeving en centraal gelegen voor van alles en nog wat.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi, kindvriendelijke camping

Mandy van den Berg, 15-8-2013

Algemene indruk is een net en schoon park. De camping heeft nu een zwembad met flexibele overkapping, heel handig voor de frissere dagen. Het water had de juiste temperatuur. Omgeving is heuvelrijk en mooie brede stranden. Camping ligt ongeveer 1,5 km van het strand en leuk dorpje Villers Sur Mer. Personeel op de camping waren heel vriendelijk, spreken goed engels en zijn geinteresseerd. Wij zaten in een 6 persoons stacaravan, nieuw, en qua prijs kwaliteit in verhouding. Op de camping een bar met terras, alwaar ook kleine gerechten genuttigd kunnen worden of snacks afgehaald. Voor de kinderen (2,5,7) een toplocatie. Niet te groot en caravan stond naast de speeltuin.
Gereisd familie in juli 2013

Mooie camping op een leuke plek in Normandië

Hilda, 27-8-2012

De camping is heel mooi, ligt op een heuvel met hier en daar een prachtig uitzicht in het dal. Zeer vriendelijke eigenaren die welwillend engels wilden spreken. De eigenaar van het winkeltje/cafe was ook zeer vriendelijk. Het enige nadeel was het zwembad. De foto's van het openlucht bad maken het mooier dan het in werkelijkheid is. Het zwembad is namelijk alleen overdekt. Dit is de enige maar. Deze camping zou ik zeker aanraden. Wij hadden een mobilehome en die zag er netjes en verzorgd uit. Frisse kleuren en geen oude "troep".
Gereisd familie in augustus 2012

Prima rustige uitvalsbasis

van Bebber-van der Meer, 18-8-2012

Caravan Waikiki gehuurd, deze was in prima staat.Personeel was zeer vriendelijk. CAmping ,zag er verzorgd uit en is een prima uitvalsbasis voor vele leuke uitstapjes (wel met de autoi) in naaste omgeving. Een gezellig dorpje met een fijn strand liggen onderaan de berg.
    Gereisd familie in augustus 2012

Mooie omgeving, eenvoudige camping

Michael de Groot, 29-7-2012

Camping Bellevue ligt vlakbij het leuke stadje Villers sur Mer. De camping zelf is niet heel bijzonder. Wel lekker rustig maar het winkeltje mag eigenlijk nauwelijks zo genoemd worden en voor kinderen is er weinig te doen; ondanks dat touroperator zegt dat er animatie is in het hoogseizoen hebben wij daar niets van gemerkt.

Wel een uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes in de fantastische streek.

Gereisd familie in juli 2012

Waardeloze camping

vos, 27-7-2012

Sanitair van het jaar nul. Niet eens toiletpapier, waar zie je dat tegenwoordig nog!! Verder niet netjes. Campingplaatsen waar je totaal geen campinggevoel van krijgt. Hoge hagen ( veel te hoog!) Bijna alleen maar mobilhomes, dus wil je kamperen, niet hier. Vriendelijkheid van het personeel was ver te zoeken. afstand tot de zee: verder als dat ze beweren.
    Gereisd familie in juli 2012

camping op een heuvel. Erg steil.

A.Maas, 14-7-2012

De camping maakte een verzorgde indruk. Het bestaat voor het grootste deel uit vaste caravans of moblie homes. En een klein gedeelte huur caravans en sta-plaatsen. De camping ligt op een heuvel. Het is een hele klim om vanuit het stadje naar de camping te lopen. Vanuit onze caravan hadden wij alleen uitzicht op de andere caravans en de omheining. Vanuit een ander deel van de camping heb je een prachtig vergezicht.

Op de camping is niet veel te doen. Er is een kleine kantine waar je ook wat kunt eten. En er is een klein asortiment aan boodschappen te koop, Wel duur. 's avonds was de kantine gesloten toen wij er waren. Het zwembad was overdekt. Het personeel was wel vriendelijk.

De prijs kwaliteit vond ik prima. De mobile home was voor ons tweeën groot genoeg. Goed ingericht, maar te zachte matrassen. De auto mag bij de caravan staan. maar bij ons was een put. We kwamen niet omhoog. Dus auto bij de ingang neergezet.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellevue in Villers-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bellevue scoort een 7.66 uit 10 op basis van 108 reviews.