Camping Les Chevaliers de Malte ***

Camping Les Chevaliers de Malte
Les Chevaliers de Malte
8,3

17 reviews over Camping Les Chevaliers de Malte in het Nederlands

Prima camping, lekker eten, vriendelijke eigenaars

Hannessen, 12-8-2016

Een nacht gestaan op deze camping op doorreis. Goed bevallen! Heerlijk broodje kebab gegeten. Verse broodjes s ochtends waren uitstekend. Zwembad prima afmetingen, wel wat koud. trampoline en springkussen vonden de kinderen heerlijk!

Stadje op loopafstand, maar toch is de camping rustig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ideaal voor tussenstop

Campinggast, 14-8-2015

Villedieu-les-Poêles, Camping des Chevaliers***

Wij zijn hier 4 nachten geweest in augustus 2015.

Het is echt een camping voor mensen op doorreis, de meesten blijven 1 a 2 nachten.

Er zijn 2 sanitair gebouwen, 1 modern en 1 oud.

Pluspunten:

Ligging (op loopafstand van het centrum)

Ruime plaatsen

Voldoende keuze zon/schaduw

Minpunten

Sanitair niet erg schoon

Kwaliteit eten (kant-en-klaar) de friet is wel lekker :-)

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie rustige camping aan rand van dorp

tamara, 31-8-2013

Leuke kleinschalige camping aan de rand van het dorp. Je loopt zo het gezellige stadje in. Bij de receptie spreken ze frans en engels. Afhaalmaaltijden verkrijgbaar en zijn goed te eten. Brood en croissantjes zijn te verkrijgen, wel een dag van te voren doorgeven. Geen animatie voor kinderen, maar 's avonds wordt weleens iets georganiseerd, zoals mosselavond met muziek en zelf pizza maken.

Wij hadden een mobile home gehuurd, welke netjes was. Van het sanitair hebben we geen gebruik gemaakt.

er was een mooie mix van nationaliteiten aanwezig toen wij op deze camping waren, maar voornamelijk: Fransen, Nederlanders en Engelsen.

Gewoon een gezellige, gemoedelijke camping!

Wifi bij de receptie en restaurant, helaas niet (ook niet tegen betaling) op de gehele camping.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke camping

nbvd, 2-8-2013

Wij hadden deze camping geboekt als doorreiscamping maar waren aangenaam verrast. Leuke overzichtelijke camping, waar je zo het dorp in kunt lopen. Zwembad is klein maar heel netjes. Springkussen voor de kinderen. Sanitair wordt goed onderhouden, alleen bij de dames slechts één wc met wc bril. Toen wij er waren was er een leuke mix van trekkers en mensen die langer bleven. Als het echt alleen als doortrekcamping wordt gebruikt, dan is het meestal niet zo fijn om ergens langer te blijven ('s morgens vertrekkende mensen :-( )
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping!

Bianca Blankendaal, 29-7-2013

De camping is op loopafstand van het centrum van Villedieu les Poeles te vinden en op ongeveer 2 km van de snelweg. Wij vonden het ideaal om vanuit deze plek diverse plaatsen te bezoeken: granville, de stranden van Dday, le Mont Saint Michel, etc...

De camping is niet al te groot maar is prima te doen. De plekjes zijn ruim, het sanitair is keurig en de eigenaars zijn erg vriendelijk.

De camping is volgens mij met name geschikt voor mensen zonder kinderen of juist gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastisch!

Peter, 22-7-2013

We zijn net weer terug uit Villedieu Les Poeles. Een geweldige camping die geboekt staat als doorgaans camping. Wij hebben er 12 nachten gestaan en vinden deze camping geweldig. Net zwembad, sanitair wat veel wordt schoongemaakt. Eigenaar en vrouw zeer vriendelijk. Na de vergeten slinger voor de caravanpoten, belde mevrouw diverse bedrijven en heeft ons geholpen aan het juiste adres waar er 1 op voorraad lag. Plekken zijn vlak, hou wel rekening met een harde ondergrond. Het riviertje om te vissen moet je buiten de camping naar toe. Op de camping is deze helemaal afgeschermd.Wifi bereik bij het restaurant. Waar je trouwens ook goed kunt eten voor een redelijke prijs. Wij hebben genoten en wie weet komen we hier terug. Wij bedanken de eigenaar en zijn vrouw voor het prettige verblijf.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fijne Camping,voor herhaling vatbaar

Freddy & Godelieve(Belgie,Antwerpen), 30-9-2012

Zijn net terug van 14dagen vakantie op deze camping,zoals titel aangeeft voor herhaling vatbaar,net sanitair,dat zelfs in het naseizoen tot 2x per dag gepoetst wordt,fijne mensen,niet uitbundig maar wanneer je een inlichting vraagt,of je hebt iets nodig wordt je 100% goed geholpen.

Wij zijn daar ook enkele keren gaan eten en we kunnen dat zeker aanbevelen qua prijs/kwaliteit.

Wij zelf waren zonder kinderen,maar er is een springkasteel,trampolinne,gokarts(tegen een kleine prijs te huur)kleine speeltuin en een niet te diep riviertje(De Sienne) waar het voor groot en klein fijn is om vis te vangen,veel kleine,maar regelmatig een mooie forel behoort de mogelijkheden,Langs een poortje op de camping ben je op 5 minuten in het centrum van het stadje,welk wel de moeite is,goede eethuisjes(niet te duur),soeveniers winkeltjes,museums en ateliers waar je koper bewerking kunt zien,kortom wij gaan daar zeker terug..

Freddy & Godelieve(Belgie Antwerpen)

Gereisd met partner in september 2012

Een hele leuke camping voor herhaling vatbaar

Laura Dingemanse, 26-8-2012

Het is een mooie mix van een camping van tenten en huisjes.

Het ligt midden in de stad op een paar minuten van het centrum gelegen net achter het postkanoor.

De camping is omringt door veel groen.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Er zit een leuk restaurant bij waar in het hoogseizoen animatie is buiten het seizoen is er minder animatie, het eten is eenvoudig maar van zeer goede kwaliteit.

Er is een klein zwembad maar groot genoeg voor deze camping, het is tevens verwarmd.

En er zit een leuke kinderspeelplaats bij met een trampoline, springkussen, voetbalveldje, tafeltennis, glijbaan en verder op het park is nog een basketbalveldje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuke rustige camping

ER, 24-6-2012

Kregen niet de mobil home die we geboekt hadden, wel een nieuwe maar met weinig privacy en geen overdekt terras. De mobil home was nieuw en dus in perfecte staat en zeer netjes. Alleen het kookgerief (potten en pannen) zijn aan vernieuwing toe. Groot voordeel op deze camping is dat het er zeer rustig is. Stadje op wandelafstand en Casino supermarkt niet ver.
Gereisd met partner in juni 2012

geen verkeerde plek als uitvalsbasis

fransvb, 18-6-2012

goede verzorgde camping. wlf verbleven we in een nieuwe mobil-home. Ontvangst en verdere verzorging was goed. Eten op camping goede kwaliteit tegen een billijke prijs. uitvalsbasis geschikt voor zowel D-day stranden alswel St Mont-Michel, St. Malo e.d.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Chevaliers de Malte in Villedieu-les-Poêles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Chevaliers de Malte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Chevaliers de Malte scoort een 8.25 uit 10 op basis van 20 reviews.