Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs *****

Center Parcs Les Bois-Francs
6,4

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen5,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs bij:

150 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in het Nederlands

Nooit meer!

Gezin met jonge dochter, 17-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Echt vieze huisjes met schimmel overal en zo ruiken ze ook (niet gezond)

Restaurants pas om 19:00 open (belachelijk)

Kids fun park niet fris! En voor alles moet je weer apart betalen veel dingen waren ook nog eens buiten werking!

Geplande kinderanimatie die nooit plaats vond!

Verschrikkelijk! Dit park nooit meer!

Eerder als gepland vertrokken erg jammer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Verouderd park

Centerparcs bezoeker, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Park is verouderd en duidelijk de minste van alle parken, die we tot nog toe bezocht hebben. Restaurants openen pas om 1900.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

heerlijke week in het bos

Martijn, 9-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park is prachtig gelegen in het bos, echter wel verouderd/oud. Van de eerste huisjes (100-serie) die we zagen, waren we niet blij verrast. Wij zaten echter in huisje in 400-serie, achteraan op park, en die zagen er veel beter uit en lagen stuk verder van de weg.

Acquadome staat natuurlijk garant voor veel plezier, en het indoor funpark! Is natuurlijk ook oud, maar goed onderhouden.

Intermarche en dorp op 5 minuten rijden. Verder niet veel te doen in de omgeving. In dorpje wel station voor trein naar Parijs.

Voor een week prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Arnouts, 17-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Na heel wat negatieve reacties, nog vol vertrouwen vertrokken. Center Parcs heeft ons nog nooit teleur gesteld!

Niets bleek minder waar! We hadden een heerlijke week!

Onze 4 persoons cottage was ruim en proper. Niet meer het allernieuwste, maar prima voor ons!

Het zwembad was geweldig: lekker warm en verveelde nooit.

Personeel was overal even (kind)vriendelijk.

Lekker gegeten in verschillende restaurants.

Leuke activiteiten, wel prijzig, maar dat weet je vooraf.

Niet heel veel te doen in de dichte omgeving, maar zeker voldoende voor een weekje.

Wij zouden het zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Viel tegen

Kim, 29-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Wij verbleven een midweek in een VIP huisje Eden met onze baby. Het verblijf is ons erg tegengevallen. Het VIP huisje was al verouderd en niet bepaald wat je van een luxe huisje zou mogen verwachten. Tegels in de badkamer zaten los. Ook was het niet schoon. Spinnenwebben en veel insecten in het huisje. En stoffig.

Op de eerste avond wilde we wat gaan eten in de plaza maar vonden we in het restaurant al de eerste kakkerlakken op de vloer. Hygiene viel ook hier tegen. We hebben daarom ook hier niet gegeten en zijn niet meer in de plaza geweest en ook niet naar het zwembad gegaan. Ontzettend jammer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Zeer tevreden

Cf, 29-4-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Weekje meivakantie in een vernieuwd 6 pers Vip huisje. Zeer mooi en het geld zeker waard. Wel krappe badkamers. Plaza erg ruim .zwembad zoals op andere parken. Kleedhokje minder en verouderd. Activity centrum kleine Kids zeer uitgebreid en activiteiten oudere Kids ook top . Sommige dingen prijzig bowlen 34 euro voor uurtje. Klimmen 23 euro etc. Met trein naar Parijs met auto invasiestranden.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Nooit meer

Bremer, 20-10-2016
  • Onderkomen2

Beschimmelde muren en vaatwasser. Muffe lucht in het huisje. Vies bestek en borden. Er kwam bijna geen water uit de douche. Alleen Franse tv zenders. Er hingen stofdraden aan de plafonds. Slechtste park van centerparcs tot nu toe.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

oude hut eden genoemd !

Anoniem, 21-8-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

in het huisje is bijna alles smerig in kapot ! Alles stinkt muf en ontzettend slordig ! Ik de bestekla ontbreken ontzettend veel dingen ! Gaten in de deuren , Scheef hangende schilderijen kappotten kook pitjes ! Haren in schonen lakens , Zo kan ik wel een uur door blijven typen , Kapotten lichten , Buitenterras schimmel tegels en tegels liggen omhoog , Ben 2x flink gevallen ,en het ergste komt nu ! Onder de prullenbakken buiten lopen ooknog groze dikke ratten !! het is een troep , Het plaza is prachtig niks over te zeggen & Het zwembad ook wel goed :) ook in huisjes van vrienden geweest , Net zo vies allemaal ! Bah bah bah , centerparcs haal er maar 3 sterren van dat park af
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Leuk voor 1 week

Fam. Plevier, 21-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Heerlijk zwembad, met veel uitdagingen en lekker warm water. Huisjes zijn sterk verouderd en beetje koud en vochtig. Keukenuitrusting summier en onze afwasmachine werkte niet. Voor alle activiteiten moest er bijzonder veel geld betaald worden. Onze dochter wilde graag pony rijden, maar ze bleek met haar 1.43 al te groot te zijn. Vriendelijk personeel. Animatie weinig tot geen, dit hebben we wel eens anders meegemaakt in Center Parcs. Helaas ook geen aansluiting met andere kinderen, omdat er vnl Fransen waren. Dagtochtje Versailles prima te doen, markt in omgeving weinig leuks.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super vakantie

Andres, 11-8-2016
  • Onderkomen8

Mooi park met geweldig zwembad. Veel te doen voor kinderen en ouders te doen op het park. Vorig jaar waren we er ook. Je kunt zien dat ze het park hebben opgeknapt. Alles is weer zoals je van Center Parcs mag verwachten. Wij hebben weer een fantastische vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs in Verneuil-sur-Avre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Bois-Francs scoort een 6.38 uit 10 op basis van 158 reviews.