Kasteel Chateau de Bouceel *****

Kasteel Chateau de Bouceel
Chateau de Bouceel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau de Bouceel bij:

1 review over Kasteel Chateau de Bouceel in het Nederlands

leven als een graaf in Frankrijk

Koen De Vos, 27-11-2008

Op zoek naar een leuke vakantiewoning kwamen wij al terecht op de website van het Château de Boucéel. De fotootjes leken ons wel wat en dus boekten we een weekje op het domein.

Na een rit van enkele uurtjes vanuit Brussel arriveren we aan de imposante oprijlaan, die rechtstreeks uitgeeft op het kasteelpark. In de verte aan de horizon, nog nét zichtbaar tussen de bomen priemt de spits van de Mont-Saint-Michel de hemel in. De graaf de Roquefeuil-Cahuzac leidt ons naar het Pavillon de l’Oncle Bleu, een woning die is ondergebracht in de oude stallingen naast het kasteel. Wel klein, maar gezellig, geriefelijk en met dat tikje méér. Wij genieten van het rustige leven op het kasteeldomein. Het verwarmde openluchtzwembad, dat beveiligd is met een elektronische toegangscode, wordt dé favoriete plek van onze kinderen, hoewel de ezelweide en het konijnenhok ook op hun aandacht kan rekenen. Leven als een graaf in Frankrijk? Wie het ook wil ervaren, moet er zeker gaan logeren op dit domein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Bouceel in Vergoncey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Bouceel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau de Bouceel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.