5,3

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Maeva Les Tamaris bij :

5 reviews over Appartement Residence Maeva Les Tamaris in het Nederlands

geweldige ligging

Jel, 17-8-2008

Net hier op vakantie geweest. Een geweldige week gehad. Trouville is een erg leuk plaatsje met mooie oude panden. Vanuit hier is het goed mogelijk om verschillende excursies te maken.

De accommodatie was eenvoudig maar goed. De appartementen zijn zoals alle Franse appartementen klein. Wij waren met 2 volw en 2 kinderen in een studio (1 kamerapp). In de gang stond een stapelbed en in de woonkamer een slaapbank. Hier kon je goed op slapen. De ligging was erg goed met goede parkeergelegenheden. Vanaf het complex ging een steile trap naar beneden waardoor je snel op het grote brede zandstrand was. (Niet goed als je slecht ter been bent).

De opmerking van een van de mensen over vlooien slaat nergens op. Het was er gewoon schoon. Neem wel een appartement met uitzicht op zee, het is iets duurder maar wel aan te raden.

Kortom een appartement waar je zeker naar toe kunt gaan, zeker als strand en excursiemogelijkheden belangrijk voor je zijn.

Gereisd anders in augustus 2008

dennis en faron, 17-1-2007

het is er erg duur. wat je ervoor betaald hebt is niet waar. de uitzicht vonden wij erg mooi. we hebben alles simpel gehouden. met onze gedachten dan. wij hadden niet echt mooi uitzicht vanuit ons balkon. de service is wel goed
    Gereisd anders in januari 2007

dennis en faron, 17-1-2007

Wij zijn vorig jaar naar dit appartement geweest, service is erg goed. ligging ook. je hebt een mooi uitzicht op de zee. echt een aanrader. alleen hadden we geen mooi uitzicht op de zee maar op de binnenplaats. het is er redelijk oud. we hebben er veel voor betaald, en voor dit prijs is het zeker geen aanrader. de plaats is wel erg mooi
      Gereisd anders in januari 2007

E. Siem, 2-12-2006

Kamer met uitzicht op zee zat onder de vlooien. Als je er niet op let merk je het niet. In bed wordt je wel volop gebeten en na enkele dagen heb je overal rode bulten. Zoek a.u.b. een ander appartement voor een fijne vakantie. Kijk voor info over vlooien op: en.wikipedia.org/wiki/Flea

Gereisd anders in december 2006
        ?

E. Siem, 23-11-2006

Appartement zat vol met vlooien. Ze zijn bijzonder klein maar de beten veroorzaakten alergische reacties. Ons vakantie werd hierdoor een drama van enkele maanden.
              Gereisd met partner in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Maeva Les Tamaris in Trouville sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Maeva Les Tamaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Maeva Les Tamaris scoort een 5.25 uit 10 op basis van 5 reviews.