5,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel P&V Latitudes Beach*** bij :

7 reviews over Hotel P&V Latitudes Beach in het Nederlands

geweldige hotel echt super

marc, 10-8-2009

het is een geweldig hotel super service integentelling wat er op stond echt de service ook bij problemen de manager helpt je gewoon.

echt een aanrader voor iedereen die van een geweldige vakantie houdt.

Gereisd met partner in augustus 2009

Geweldige tijd gehad

Alicia, 2-3-2009

Samen met een vriendin en haar ouders zijn we 5 dagen naar dit hotel in Trouville gegaan. De ligging is buitengewoon perfect. Tot het strand en centrum is het maar een klein stukje lopen. Leuk gezellig centrum, veel terrasjes en leuke winkeltjes. Deauville voor de grotere winkels op een steenworp afstand. Fijn strand, parasols en bedjes te huur. Talrijke restaurantjes in Trouville!

Van de klantonvriendelijkheid hebben we niet veel gemerkt. Dit kwam misschien voor een deel doordat wij zelf niets hoefden te regelen maar de ouders dat voor ons deden. Destijds waren we 14 en 15 jaar. Wij verbleven logies ontbijt, dit was simpel maar gewoon goed. De kamer voldoet aan alle eisen, netjes, wordt elke dag schoongemaakt. Echte uitgaansgelegenheden hebben wij niet opgemerkt, waarschijnlijk door de leeftijd. Er is een casino naast het hotel en een bioscoop vlakbij. Geen Nederlanders gezien wat wij op vakantie heerlijk vinden!

Parkeren indd even zoeken, maar alles is prima te voet te bereiken.

Gereisd familie in augustus 2006

Sabine en Dave, 11-10-2007

Gewoonweg slecht... duur en zeer onvriendelijk... kamers gemaakt tegen 17H gewoonweg NIET NAARTOE GAAN...

zogezegd omdat er te veel werk was...

2kamermeisjes voor het ganse Hotel!!!

Zogezegd VOL want gewone kamers niet meer te boeken, maar bij onze aankomst was hotel leeg, gewoon leeg...

ook op vraag voor een parking in de hotelgarage werd ons gezegd dat alles volzet was...

(na eigen check zagen we dat hotelparking bezet was door 12auto's terwijl er meer dan 40plaatsen zijn)

Ik weet niet wat hun bedoeling is, maar op deze manier gaat dit Hotel ten gronde!!!!

't is maar goed dat volgend jaar een volledig NIEUW hotel zal gebouwd worden juist naast dit 'onvriendelijke' hotel...

Wegblijven van LE BEACHhotel;;;

Gereisd met vrienden in oktober 2007

LiBe, 25-2-2007

We hebben in de zomer van 2006 hier een weekend verbleven. We vonden (dankzij met de gps) het hotel vrij snel, maar waren wel teleurgesteld. De ligging van het hotel ligt midden in het stadgedeelte waar parking vinden vrijwel onmogelijk is. Zo hebben we een avond meer als een uur een parking moeten zoeken.

De dag dat we aankwamen mochten we (zoals in de onze reispapieren stond) vanaf 15 uur op de kamer. Daar aangekomen was onze kamer nog helemaal niet klaar en hadden ze het excuus dat de kamer tussen 15 en 17 uur klaar zouden zijn. Gevolg hebben we een hele tijd moeten wachten en heel wat uren van ons weekend verloren. Het personeel is onvriendelijk en geven zeer weinig informatie. Over de parking moest je maar je plan trekken of veel geld betalen. De kamers van het hotel waren wel proper en volledig.

Dit hotel is dus zeker geen aanrader!

Gereisd anders in februari 2007

W.G.F. van Noppen, 11-9-2006

hotel is veel te duur voor de service die verleend wordt.

Kamers worden pas eind van de middag schoongemaakt en vaak maar half, veel wordt vergeten of overgeslagen bij het ontbijt ontbreekt er altijd wat, of er wordt niets aangevuld, personeel is ongeinteresseerd en meer met zichzelf bezig.Parkeren kan als je een brief van het hotel achter de voorruitlegt en een kaartje van 0,60 per dag, wel zelf om

vragen anders vertellen ze je niets.

Kortom , geen aanrader.

Gereisd anders in september 2006

Gerrit, 31-7-2006

Redelijk hotel, personeel is beleefd, maar volmaakt onpersoonlijk. Kamers worden soms om 5 uur s middags schoongemaakt. Ontbijt eenvoudig en duur. Men maakt zich drukker over de te ontvangen bonnetjes voor het ontbijt, dan dat het ontbijt is aangevuld. Parkeren rond het hotel duur en vrijwel onmogelijk. Personeel reageert op parkeerproblemen met de opmerking: U kunt beter auto parkeren in Deauville (3 kilometer lopen)
Gereisd anders in juli 2006

Ilona en Luciano, 18-7-2006

Driesterren hotel - centraal gelegen - propere kamers maar wel duur.....

Ontbijt (op zijn Frans dwz brood/jam en een smeerkaasje - het kost wel 10Euro en is verplicht!!!!!)

Geen parking en dat geeft wel problemen want er is in heel Trouville geen plaatsje te vinden (in het seizoen althans)

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel P&V Latitudes Beach in Trouville sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel P&V Latitudes Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel P&V Latitudes Beach scoort een 5.57 uit 10 op basis van 7 reviews.