Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Trouville-Sur-Mer*** bij :

1 review over Hotel Mercure Trouville-Sur-Mer in het Nederlands

Vergane glorie

edwin.ferdinandus, 17-6-2011

De badplaatsen Deauville en Trouville staan bekend als vrij luxe en exclusief. Nou ja, dat was kennelijk in de jaren 50 en 60 zo, want op dit moment is het allemaal vergane glorie.

De huisjes en boulevard zijn nogal verpauperd en het strand, bekend om zijn kleedhokjes en houten boulevard, valt erg tegen. Het hotel waar wij verbleven is tegenwoordig een Kyriad Prestige (voorheen Mercure) maar heeft, om wat voor reden dan ook, zijn drie strerren status weten te behouden.

Onze kamer was redelijk klein en op de gang was om de 15 minuten veel herrie te horen van een airco die aansloeg. Ik heb er geen oog dichtgedaan. Parkeren kost ongeveer 8 euro per dag en kan tegenover het hotel op de openbare parkeerplaats. Ik denk dat als het een stranddag is, dat er geen plekje te krijgen is. Nogmaals dit hotel valt erg tegen, ontbijt is erg prijzig 14,50 p.p. en voor dat geld kun je beter wat eten bij de restaurantjes om het hotel heen, die voor 7,50 ontbijt aanbieden.

Gereisd familie in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Trouville-Sur-Mer in Trouville sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Trouville-Sur-Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Trouville-Sur-Mer scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.