Camping La Roseraie d'Omaha ****

8,1

31 reviews over Camping La Roseraie d'Omaha in het Nederlands

Interessante vakantie

William, 7-10-2017

Nette camping, vriendelijke campingbeheerder, ruime plekken. Sanitair is schoon en soms een beetje gedateerd. Goed restaurant op de camping. In de nabije omgeving zijn er zeer veel bezienswaardigheden over de invasie, maar ook andere bezienswaardigheden die niet over de oorlog gaan.
Gereisd met partner in september 2017

Mooie rustige camping in het hart van D Day

Anja, 25-8-2017

Waren hier begin augustus 3 dagen met onze camper.

Hadden een hele grote plaats. Vriendelijk ontvangst bij receptie!

Mooie rustige camping in het hart van D Day. Alles binnen een half uur rijden te bereiken. Leuk zwembad voor de kinderen. Sanitair netjes, kortom; een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fijne camping, prima uitvalsbasis

LLL, 18-8-2017

het is inderdaad een kleine(re) camping maar voor ons nu prima, rustig en toch levendig. alles is aanwezig take away, restaurantje, zwembad, speeltuin. ochtend brood en croissant halen bij receptie. het ligt 3 km van amerikaanse begraafplaats in colleville. omaha is het het strand om evt. te zonnen. je rijd dan ong. over de parkeerplaats terug naar surrain. avonden is er altijd wel wat te doen maar rond 23.00-2330 is het muisstil op de camping. douches zijn gratis maar idd soms wisselend. wel schoon. zwembad is verwarmd en dat is best uitzonderlijk voor frankrijk. silvie en thierry zijn goede gastvrouw en heer. omdat we hier drie weken stonden en in het begin een kleinere plaats hadden (wel 100m2 ongeveer) en er kwam een plek vrij die stuk grotere was voor caravan voortent en luifel en bijzettent was het prima dat we de boel na 5 dagen verhuisde naar die plek. ook gingen we 1 dag eerder weg. was prima betalen kampeergeld zijn ze gemakkelijk in. we hebben ook gewoon 1 dag minder af hoeven te rekenen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke, nette camping. Een aanrader!

weijden38, 11-8-2017

Wij hebben hier 1 week gekampeerd met onze vouwwagen. Prima plek met uitzicht op de speeltuin. De kinderen wilde niet van de camping want ze konden zich goed vermaken op de airtrampo, het overdekte zwembad, de zwemglijbanen buiten. Voetballen met engelse, fransen en nederlandse kinderen. Er staan veelal huisjes of stacaravans maar gelukkig ook nog plek om te kamperen. Het toiletgebouw zag er prima uit, werd goed schoongehouden. Brood 's avonds bestellen voor de volgende morgen, pizza en patat waren prima op de camping. Het weer is wisselend in Normandië, vergelijkbaar met Nederland. De camping ligt centraal zodat je niet langer dan 1 uur in de auto zit voor de D-day musea en stranden. Supermarkten en een Action in Bayeux, ongeveer een 20 minuten met de auto. Leuke camping ook voor kleine kinderen. Zeker aan te raden ook als je niet naar de D-day stranden/musea gaat. Er zouden wel wat meer toiletten bij mogen, je moest af en toe even wachten tot er 1 vrij was.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kleine camping, genoeg te doen in de omgeving.

Karin, 24-8-2016

Kleine camping met huisjes en tenten. Wij stonden met onze tent tussen twee huisjes in. Het publiek op de camping bestond voornamelijk uit Fransen, Nederlanders en Engelsen. Het sanitair was schoon, maar het water was niet altijd warm. De dichtstbijzijnde winkel is op 20 minuten rijden, maar op de camping is stokbrood verkrijgbaar en een paar dingen. In buurt is voldoende te zien, zoals Bayeux, maar vooral ook de invasiestranden en bijbehorende musea. Op de camping worden een paar activiteiten georganiseerd, zoals karaoke en bingo.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne omgeving om te vertoeven.

Fam van Zon Merckaert., 31-7-2016

De camping is een aanrader als er meer voor de kinderen in het verschillende talen annimatie gegeven wordt en niet alleen in het Frans. Vele Engelse, Duistsers, Nederlanders.

De kinderen van de gehele camping zouden nog veel meer mee doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping centraal gelegen.

Ton, 22-7-2016

Een hele mooie en verzorgde camping. Met vele mogelijkheden om er iets te huren. Ook stacaravans waar je in kunt zitten. De eigenaars spreken n klein beetje Engels. En wel 20 woorden waarvan 17 Frans en 3x yes. Maar heb alles kunnen vragen en regelen. Je kunt n dag van te voren n stokbrood of chocolade / croissant bestellen. Voor n grote supermarkt is zo 13 km nodig om er te komen.

Een overdekt zwembad waarvan de zijkanten open kunnen speelplaats voor de kids. Alles ziet er heel verzorgd uit. De campingplaatsen zijn ruim.

Als je geen interesse hebt in de invasie van Normandie zou ik niet naar dit gebied gaan. Heb je hier wel interesse in dan zit je met deze camping heel centraal en is er veel te zien.

Als je toch iets negatiefs moet benoemen is dat je de weg hoort als de wind verkeert staat. Die heeft 14 vd 15 dagen in ons geval dus verkeerd gestaan.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping voor bezoek aan invasiestranden

Saskia, 20-7-2016

Fijne, kleine camping met zeer vriendelijke beheerders. Alles netjes en lekker brood. Prima uitvalsbasis voor verkennen van de invasiestranden, musea en Bayeux. Fijn zwembad en speeltuin. Voor oudere kinderen niet veel te doen. Wifi moet je apart betalen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Johnny, 27-6-2016

Een zeer fijne ervaring. Een enthousiast en spontaan onthaal. De stacaravan was geriefelijk,comfortabel,gezellig en mooi met alles wat we nodig hadden. De percelen zijn zeer ruim en zeer goed onderhouden, een tip voor de echte kampeerders.

In de shop vind je alles wat je nodig hebt en elke ochtend verse (en nog warme) croissants en stokbrood. Je vindt er ook heerlijke streekproducten: Calvados,Pommeau de Normandie, de koekjes en tuiles au chocolat van La Maison du Biscuit enz… Zelf geproefd. Restaurant, bar en take away bieden een zeer gevarieerd aanbod. Topkwaliteit aan democratische prijzen.

La Roseraie d’Omaha: een absolute aanrader! 10/10.

Mr et Mme merçi pour l’acceuil et votre gentillesse.

Gereisd met partner in juni 2016

fijne camping, dichtbij strand én Musea D-day.

liesbeth Klein Hesselink, 11-8-2015

We stonden op camping la Rosaraie op een ruime plek, stroom en water dichtbij, voldoende sanitair: frans schoongemaakt, maar wel heerlijke warme douches! Er zijn af en toe activiteiten in de eet tent, hieraan niet deelgenomen, overwegend de franse gasten die er naar toe gaan. Het eten kan in deze restaurant tent, maar afhalen kan ook, het eten is verzorgd en prettig geprijsd.

De glijbaan en het zwembad (verwarmd) waren leuk, fijn verzorgd en met ligbedden. Tennisbaan, pingpongtafels, jeu de boule banen, speeltuin met opblaasspringkussen, het gehele terrein is verzorgd.

Vanuit het terrein is van alles te ondernemen ivm D-day, folders en extra uitleg in de receptie. Vanaf de camping is het ong. 5 min. naar Omaha Beach.

Eigenaren spreken redelijk engels, hun kinderen vrij goed, en zijn behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roseraie d'Omaha in Surrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roseraie d'Omaha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Roseraie d'Omaha scoort een 8.1 uit 10 op basis van 37 reviews.