Camping La Baie des Veys ***

Camping La Baie des Veys
La Baie des Veys

8 reviews over Camping La Baie des Veys in het Nederlands

Jo TIELEN, 13-9-2017

Heel mooie camping! Heel schoon sanitair!

Perfect!!!

Dank u wel voor het mooie verblijf!

Gereisd anders in september 2017

Hele mooie verzorgde camping

mail_309, 27-7-2016

Wat een prachtige camping! Niet te groot, want daar houden we niet van. Heel mooi aangelegd en onderhouden en het schoonste sanitair dat we ooit gezien hebben op een camping.

Enige nadeel is dat er niet zoveel te doen is voor kinderen, maar dat is altijd wel een risico met kleinere campings...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Topcamping!

Wikoboz, 24-8-2015

We zijn 18 dagen op deze camping geweest en we hebben het er heerlijk gehad. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en super behulpzaam (hebben een huisarts nodig gehad en een verpleegster, werd allemaal geregeld). Ze hebben hart voor hun zaak. Sanitair is simpel maar nieuw en schoon... Alles wordt goed schoon gehouden. Zwembad is heerlijk na een dagje op pad geweest te zijn. Heerlijke uitvalbasis voor een bezoek aan de Normandische stranden zoals Utah en Omaha beach. Je komt echt 'thuis'!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fjine camping

Familie van der Schaaf, 15-8-2015

La Baie de Veys is een rustige, niet al te grote camping en een prima uitvalsbasis voor de D-daystranden met Utah-beach op 10 min. afstand (auto). De campingeigenaren zijn vriendelijk, zeer behulpzaam en hebben zichtbaar passie voor hun camping. Het toiletgebouw is eenvoudig, maar wordt super schoongehouden. Het enige wat daar ontbreekt is een babyruimte. Het zwembad wordt ook keurig onderhouden. Wij hebben er 8 fijne dagen gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Top!!!

Familie Haeren, 20-8-2014

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. We sliepen met ons gezin (2 kleine kindjes) in een moerashuisje (cabane des marais). Dit huisje was van alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Elke avond kwamen ze vragen of we broodjes wilden bestellen. De volgende ochtend kon je die dan afhalen in het restaurantje. Leuk zwembadje, wat goed is afgesloten zodat kleintjes er niet zomaar inlopen. Het ligt niet direct aan het strand maar je bent met de auto in 10 minuten aan Utah Beach. Het dorpje ste Marie du Mont is absoluut het bezoeken waard. En hier kan je heerlijke verse mosselen kopen en er ligt een heerlijke bakker!! Het is geen camping voor de toerist die van massaproductie houdt. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Rustig plekje in Normandie

Jorrit, 3-8-2014

Niet direct aan het strand dus lekker rustig. Wel tegen een prachtig natuurgebied aan (grutto's en zeehonden).

Geen animatie of andere ellende. Om 22.00u is het stil .. camping voor rustzoekers dus ..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige plek

Petra, 2-8-2014

Gelegen aan de kwelder van Grand Vey. Prachig vlak fietsgebied. Op 45 minuten fietsen en 15 minuten autorijden van Utah beach en 15 minuten van Carentan (supermarkt, pompstation enz.) Rustige camping (ssssst niet verder vertellen)met nieuw en schoon sanitair, een eenvoudig maar verkoelend zwembad. Geen poes pas, maar wel verrassende dingen. De tijd dat wij er waren (6dagen) stond er een avond een kraam met heerlijke droge worsten, een andere keer een kraam met verkoop van cous cous en was er een avond iemand die over de sterren vertelde (helaas voor ons in het Frans) Tevens een keer pony's op de camping waarop de kinderen een ritje mochten maken. En tot slot, ontzettend aardige en klantvriendelijke eigenaren.
Gereisd met partner in juli 2014

Prima camping voor bezoek utah en omaha beach.

Fam de Boer, Schiedam, 8-8-2009

We hebben drie dagen op deze camping gestaan. Voor een bezoek aan de invasie sranden is deze camping gunstig gelegen.

Op de camping kun je van alles te eten krijgen. Er is genoeg informatie over de omgeving te krijgen.

Sanitair is wat verouderd maar wel netjes.

Voor de kinderen is er een kleine speeltuin.

Wij betaalden voor drie volwssenen, een tent, stroom en auto 25 euro per nacht.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baie des Veys in Ste. Marie-du-Mont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baie des Veys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Baie des Veys scoort een 8.96 uit 10 op basis van 151 reviews.