Camping La Gallouette ****

La Gallouette

18 reviews over Camping La Gallouette in het Nederlands

leuke camping

johan, 16-9-2017

leuke goed verzorgde camping. Op het nieuwe gedeelte in de avond en nacht weinig tot geen verlichting. Wifi veel te duur, € 1.50 per uur is niet meer van deze tijd. Inmiddels hebben de meeste campings in Frankrijk een gratis wifi-punt of wifi over de gehele camping.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping in een hele mooie omgeving.

Sofieenwim, 24-7-2017

Zwembad is ok, animatie is niet overladen maar wel aanwezig (bingo, aquagym). Speeltuintje voor de kinderen is ok met een omheind voetbalveld, springkasteel en wat speeltuig in het zand. Sanitair wordt geregeld gepoetst. Zwembad elke morgen afgespoten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Echte kwaliteit blijft altijd overeind

Pip En Mim, 1-7-2017

We zijn aangekomen op het einde van het sezoen.

De camping zag er nt afgeleefd uit, was nog kraak-net, nergens schade te zien. De uitbaters, het personeel, had een spontane, aangename vriendelijkheid.

Daar hing een huislijke sfeer.

Professioneel tot de laatste dag ! ! ! dan komt klasse boven.

Voor ons een prachtige plaats, cultuur, fietsen, oesters . . .

Een camping die je nooit vergeet.

Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

les belges, 25-6-2017

zéér vriendelijk en proffessioneel onthaal . camping goed onderhouden alsook het zwembad en sanitair. Ongeloofelijk goed. ideale ligging. Niks aantemerken ,kortom zeer goed . goed idée het verhuren van die twee 2Pktjes ; we hebben ons rot geamuseerd.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Gewoon heel goed

Billiet Jean, 9-10-2016

Een gezellige camping. Heel vriendelijke uitbaters. Mooie standplaatsen, afgeschermd met hagen voor een aangename privacy. Kraaknette toiletten met papier. Dagelijks vers brood. Rustige ligging met heel veel verse zeelucht. Goede uitvalbasis om de Cotentin te bezoeken. Boodschappen in Quettehou waar je ook heel lekker kan eten in restaurant St.-Michel. Een aanrader!
Gereisd met partner in september 2016

Kleinschalige camping

D. van der Velde, 20-7-2015

2 weken op deze camping gestaan en daar een chalet gehuurd. Het chalet zag er keurig uit en was voorzien van een magnetron, oven, koel-vriescombinatie, 4 pits gasstel, koffiezetapparaat, kortom van alle gemakken voorzien. Het matras van het tweepersoonsbed was aan vervanging toe. Leuk vissersdorp met een prachtige haven. Alles op loopafstand. De oesterbanken worden bij eb zichtbaar en zeker de moeite waard om eens te bekijken. Ook het fort en Tatihou zijn vanuit het dorp te bereiken. In St. Vaast is een supermarkt, maar wij reden altijd naar het nabij gelegen Quettehou. Daar heb je net wat meer keus. Prachtige omgeving en mooie uitvalsbasis voor de D-day musea en stranden. Enig minpunt is het weer. Elke dag begonnen met bewolking en wat regen en rond 16.00 uur/17.00 uur kwam de zon er (meestal) door. Van de 2 weken 2 à 3 dagen zonnig weer gehad. Maar goed dat weet je als je die kant op gaat. Verder een gemoedelijke kleinschalige camping. Voor € 10,= koop je 30 uur WIFI (zuivere tijd).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

een camping voor natuur- en rustzoekers

van hecke hubert en fabienne, 30-6-2014

Verbleven reeds voor de 4e maal op deze camping,

vriendelijk onthaal ( geen pitbull gezien , wel een zeer vriendelijke man )

Proper sanitair , mooi zwembad en zeer rustig, kortom alles voor een geslaagde vakantie.

Zéér mooie ligging , dichtbij het stadje, we hebben hier ons hart verloren, en hopen nog dikwijls terug te komen.

hubert en fabienne Van Hecke - Schockaert - Oostende België

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie, rustige camping

Freddy, 18-6-2014

Mooie, verzorgde camping. Vriendelijk onthaal. Ook buiten het seizoen een broodjesservice. Prachtig zwembad : goed onderhouden. de staanplaatsen zijn ruim en eveneens sanitaire voorzieningen voor campers ! Misschien wat te weinig douches in het nieuwe centrale gedeelte. En het moet goed weer zijn, want alles is open. Het gesloten gedeelte heb ik niet bezocht, dus hier geen beoordeling. Voor wie rust zoekt : ideaal.
Gereisd met partner in juni 2014

Nooit meer!

Bertels Stessens Wily, 10-9-2013

Als je een camping uitbaat, ga ik ervan uit, dat de manager zijn best doet om vriendelijk te zijn, zijn vrouw was dat wel, en zijn hond was liever dan hij, hij had geen enkele notie van de engels taal, of wilde die niet gebruiken, om van me af te zijn, ik kon niet op wifi geraken,

Hij haalde aan dat we een taalprobleem hadden, was ook zo, maar dan antwoord je niet op zo'n manier! Zijn vrouw daarentegen was wel behulpzaam, Toen mijn man ging inschrijven, vertelde die al meteen die is met zijn verkeerde been uit zijn bed gestapt! Tip voor de manager, lach en wees vriendelijk, maar ons zie je daar nooit meer!

Gereisd met partner in september 2013

Beneden verwachting.

Josep, 26-8-2013

Met beoordelingen van > 8 voldeed deze camping desondanks niet aan onze verwachtingen. De douches zijn goed warm maar er is geen apart dames- en herensanitair. De schoonmaak laat te wensen over en er zijn onvoldoende douches; in de ochtend is het geregeld wachten. Bij het afwassen is er niet altijd warm water. Er is wel een goed zwembad en de plekken zijn in orde. In de avond is er vaak tot laat in de avond herrie. Jammer dat als je broodjes bestelt, deze de volgende morgen blijken te zijn uitverkocht. De WIFI ontvangst is goed en niet duur. Kortom, beoordelingen van > 8 verbazen ons.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Gallouette in St. Vaast-La-Hougue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Gallouette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Gallouette scoort een 8.02 uit 10 op basis van 52 reviews.