Camping Le Puits **

Frans, 27-6-2017

+ terrein

+ bereikbaarheid vanaf autoroute

+ wifi

- sanitair oud en ontoereikend

- prijs/kwaliteit € 27 voor 1 nacht en € 5 voor wifi onbeperkt

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke rustige camping

O v biessum, 1-6-2017

Beheerder is allervriendelijkst ,op deze ruime plekken goed verzorgd .Sanitair is zeer eenvoudig en aan renovatie toe. Eten is redelijk ,maar niet hoogstaand,

Minpunt :de beheerder vroeg 30 % meer da in het Anwb boek CKE maar na aandringen Anwb boek laten zien ging hij overstag jammer

Gereisd met partner in mei 2017

Enthousiast en net!

Loes Reubsaet, 9-9-2015

We hadden een familiekamer in de B&B van deze kleine camping van gezellige Ierse mensen. Deze kamer was heel net en schoon, met wc en douche. Het ontbijt was fantastisch goed verzorgd. De beheerders waren zeer attent en gastvrij. We waren op doorreis met de vouwwagen en die kon op het terrein staan.

In de ochtend konden we genieten van de konijntjes op het veld tegenover de kamer.

Vlak bij de autoweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Gemiste kans

watcher, 12-7-2013

Het terrein prachtig (grasvelden) onderhouden en de plaatsen zijn ruim. Maar daar houdt het wel een beetje mee op. "Restaurant" mag geen naam hebben en de kaart bestaat uit wat quiches, een tosti en pizza. Die namen wij. Dom. Was een punt diepvriestroep. Meteen afgerekend en naar restaurant in de omgeving, maar daar was meer gesloten dan open op vrijdag. Uiteindelijk bij le Chapeau Rouge nog prima gegeten. Let op : Eigenaar smeert je meteen meedere nachten aan, waar wij intrapten, omdat we aan rust toewaren. Moesten meteen vooruit betalen met een toeslag voor pinbetaling! Ook wifi kostte e10 extra. Sanitair niet van deze tijd. 1 heren en 2 dames douches voor hele terrein. Ook nog eens met plastic douche gordijn en je kon je kont er niet in keren zo klein. Jammer, jammer, want plekken zijn prachtig, maar voor de rest deugt hier niets. Wat een gemiste kansen (gooi sanitair tegen de vlakte, zet een kok in de keuken en niet je oude Ierse vrouw, maak een aardig terras etc.)
Gereisd met partner in juli 2013

niet voor herhaling vatbaar

Rob Bardok, 9-9-2012

Voordat we over een plaats konden spreken moest eerst vooruit één nacht betaald worden en nog veel ook! Plek beviel niet met als gevolg dat ierse eigenaresse roodaangelopen wegliep en haar man erbij ging halen: andere (betere) plek kon wel, maar dan eerst nog een tweede nacht vooruit betalen. Niet gedaan dus(één nacht was eigenlijk al teveel met zo'n ontvangst) Camping was nagenoeg leeg! Klantvriendelijkheid dus een "' o"! Een charmecamping(volgens Anwb!) is deze camping zeker niet. Onvriendelijke ierse eigenaren,lawaai van naastgelegen A 84, en sanitair uit de middeleeuwen.
Gereisd met partner in september 2012

Gemiste kans op prima plek

a.brigande, 6-9-2012

Wij verbleven in de B&B op de camping. Camping goed onderhouden, ruime plekken. Wij vonden de eigenaren erg onverschillig en buitengewoon onverzorgd. Kamers B&B klein maar prima. Bar in oude (slecht onderhouden en niet erg gezellige) schuur helaas pas om 19.00 open, dus geen borrel voor het eten. Eten van beroerd slechte kwaliteit (diepvries). Dorp niet erg aantrekkelijk, dichtsbijzijnde restaurant dat open was, was op 14 kilometer afstand. Veel UK kampeerders. Prima doorgangscamping, niet meer dan dat.
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima voor een overnachting

Marcel, 3-9-2012

Op deze camping 1 nacht gestaan. Camping ziet er mooi en rustig uit. De eigenaar is brits, veel gasten zijn ook brits. Vriendelijke eigenaar. Je kunt er eten in iets wat er als een britse pub uit ziet. Het eten is echter diepvries troep. Quiche uit oven, pizza uit oven. Niet zelf gemaakt. Jammer, gemiste kans. De prijs is daarom ook te hoog voor het eten. Het sanitair is wel apart. Er is slechts 1 herendouche voor de hele camping met 3 toilets? Ik geloof bij de dames ook iets dergelijks. Sanitair was wel schoon.
Gereisd met partner in augustus 2012

eenvoudige rustige camping, mooie omgeving.

anna marie, 8-8-2010

Rustige camping voor eenieder die niet al te veel wensen en eisen heeft.

We werden aller hartelijkst ontvangen, kampeerplek was zeer ruim!

Sanitair inderdaad erg sober, maar het was wel schoon.

Speelveldje voor de kinderen.

Zeer beperkte kaart, maar ach... dat heeft dan ook wel weer wat!

Geboekt als doorreis-locatie naar bretagne, echt ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

niet voor herhaling vatbaar!

M. van Straaten, 4-6-2009

De ontvangst was uitermate vriendelijk. De campingbeheerder is Ier en daardoor is het wat makkelijker praten voor mensen die de franse taal niet zo goed beheersen. Het terrein is mooi en verzorgd, maar het sanitair is beneden alle peil. We zagen een oude lekkende met roest omringde boiler en de ruimte om in te douchen waren afgeschermd met schimmelige douchegordijtjes. De prijs voor een overnachting lag vele malen hoger dan bij campings die wel goede voorzieningen hebben.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Puits in St. Martin Des Besaces, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Puits zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Puits scoort een 6.68 uit 10 op basis van 11 reviews.