Hotel D'Day House

Matig

5 reviews over Hotel D'Day House in het Nederlands

Verschrikkelijk

Ans Janssen, 22-7-2009

De ligging van het hotel restaurant is perfekt en dat is dan ook alles.

We hebben er mosselen gegeten, nou ja , wat je mosselen mag noemen. Het leek wel of ze geexplodeerd waren in de schelp.

Op onze vraag hoe dat kon, zei de bediening dat dat normaal was.

Toen we weigerde het volle bedrag te betalen werden ze furieus.

Eindelijk kwam de eigenaar en die heeft schoorvoetend korting gegeven.

Deze mensen verdienen deze mooie locatie niet.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Een veel te hoge prijs voor een vies hotel.

johnny, 30-4-2009

Nooit meer. Slaapkamer met mieren, gordijnen versleten, slechte geluidsisolatie en een onbijt die niets voor te stellen heeft
Gereisd met vrienden in april 2009

Ton van Weeren, 15-5-2008

Het eten is inderdaat niet om over naar huis te schrijven, maar de ligging is perfect, kamers zijn ook prima, je moet vragen of je een kamer in het nieuwe gedeelte kan krijgen boven het zewmbad, de eigenaars zijn best aardig, de eigenaar spreekt iets nederlands. Aan de overkant van dit hotel kan je wel prima eten, dit is een aanrader. En als je geluk hebt is daar ook Live muziek. Voor de rotonde links ligt dit restaurant, 3 kwart de rotonde nemen, kom je van het strand dan is het gelijk rechts. D´Day House is aan te bevelen, het is maar wat je gewend ben, als je ziet wat er is gebeurd op deze stranden dan zit je in vergelijking door deze jongens in een paleis. Dit moet je niet vergeten...
Gereisd met vrienden in september 2007

Ton van Weeren, 14-5-2008

Het eten is niet om over naar huis te schrijven, maar de ligging is perfect, kamer is ook prima , je moet vragen of je de nieuwe kamer kan krijgen boven het zewmbad, de mensen zijn best aardig de eigenaar spreekt redelijk nederlands. Aan de overkant van dit hotel kan je wel prima eten, dit is een aanrader. En als je geluk hebt is daar ook regelmatig Live muziek. Voor de rotonde links ligt dit restaurant, 3 kwart de rotonde nemen.

Gereisd met partner in mei 2008

JJB, 9-6-2007

De ligging is goed; op 50 meter van Omaha Beach. De services is slecht; men was zelfs vergeten dat wij gasten waren en had ons buiten gesloten. Het eten was ook slecht. Het vlees bestond voor een groot deel uit vet. Ik kom hier nooit meer terug.
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Day House in St. Laurent sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Day House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel D'Day House scoort een 5.33 uit 10 op basis van 6 reviews.