Vakantiehuis Gite Le Jonquet ***

Vakantiehuis Gite Le Jonquet
Gite Le Jonquet

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gite Le Jonquet bij:

2 reviews over Vakantiehuis Gite Le Jonquet in het Nederlands

Geweldig huis in zeer boeiende omgeving

Hanneke, 26-8-2017

Wat een prachtig huis! Een aanrader. Het is van alle gemakken voorzien, zeer smaakvol ingericht. Eigenaren wonen naast het vakantiehuis en zijn zeer gastvrij. Bloemen op tafel en de eigenares kwam twee maal groente uit eigen tuin brengen. Grote, mooie tuin met veel privacy en prachtig uitzicht over natuurlandschap.

In de omgeving mooie natuur (wandelgebied vanuit het huis) en leuke dorpjes en steden. De landingsstranden en diverse musea over D-Day zijn in de buurt en maken veel indruk, ook op pubers.

We komen nooit ergens 2 keer. Maar hier komen we terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

"Wat een topper"

Mw. Molkarai, 27-9-2008

Een bijzonder leuk huisje in een prachtige, rustige omgeving. Het uitzicht alleen al was fantastisch! Wij hebben genoten van ons weekje in 'Le Jonquet'!
Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite Le Jonquet in St. Germain du Pert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite Le Jonquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gite Le Jonquet scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.