Hotel Pavillon de Gouffern ***

Pavillon de Gouffern

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pavillon de Gouffern bij:

1 review over Hotel Pavillon de Gouffern in het Nederlands

S. den Hertog, 30-8-2005

Op zich ligt het hotel in een hele mooie omgeving, maar hadden wij ons voorgesteld om één van de mooie kamers te krijgen die op de site van dit hotel staan. Helaas was dit verre van de waarheid en hebben we een aantal nachten in een (weliswaar schone) kamer moeten doorbrengen in het bijgebouw. Kamer erg eenvoudig en zeker niet van het niveau zoals voorgesteld en mag verwachten gezien de prijs. Ontbijtbuffet is eenvoudig (croissants en jus, koffie), diner is van goede klasse. Puntje van kritiek: personeel spreekt totaal geen woord engels, dus neem je NL-FR woordenboek mee. Het personeel doet er ook geen moeite voor om zich verstaanbaar te maken als je geen frans spreekt. Zwembad is wat klein, maar heerlijk met warme dagen en groot genoeg voor de paar gasten en verkoeling. Wel leuke vakantie gehad.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavillon de Gouffern in Silly-en-Gouffern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavillon de Gouffern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pavillon de Gouffern scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.