Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

566 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Jacqueline SNOEYS, 12-9-2017

Winkeltje op camping zeer duur en geen campinggaz te koop. Was topvakantie op een topcamping.
Gereisd anders in september 2017

Ons verblijf op de camping

J.a DE KRUIJF, 10-9-2017

We waren over het algemeen zeer tevreden ,De caravan prachtig , Min puntjes waren , Het zagen van de bomen,, de enorme prijzen in de winkel , en het slapen van meerdere bierdrinkende gasten in het sanitairgebouw op matjes op de grond , gaf geen prettig gevoel .

Personeel is heel vriendelijk , uitgezonderd van deze punten is het een Top camping

Gereisd anders in september 2017

Weinig te doen voor kleine kindjes

Sfm LUIJTEN, 10-9-2017

We zijn best teleurgesteld. Door zeer slecht weer hadden we wel wat meer verwacht binnen te kunnen doen. Maar er was geen entertaining en over het algemeen vrij weinig voor kleine kindjes.

Klaas SELDERBEEK, 9-9-2017

het verblijf op de camping is ons uitstekend bevallen

Anita KASIMIER, 7-9-2017

Ligging ban de camping was prima. Mooie schone stacaravan. Fijn dat een deel van de veranda overdekt was. Mooie complete stacaravan.

Klein maar duur campingwinkletje, prima voor ontbijt.

Mooi zwembad, ruim en van alles te doen.

Nette toiletten en wasgelegenheden.

Kip in restaurant prima, patat geen aanrader.

Erg mooie omgeving, ligt centraal voor dagjes uit naar de landingsstrandennenndiverse musea.

Gereisd anders in september 2017

Mooie accommodatie en nette camping

Pijl, 7-9-2017

Prima camping met mooi zwembad en speeltuin voor de kinderen.

Het personeel in het restaurant/ bar. Met name overdag is niet best.

Verder een heerlijke vakantie gehad!

Mooi schoon park.

Christina DE ROOIJ VAN WIJK, 6-9-2017

Mooi park ,hadden wel last van de vijver voor de deur met eenden die heel beel herrie maakte. En het restaurant was duur om te eten en er werdt geen eten meer geserveerd na 2 uur in de middag .

Wat wij wel raar vonden, en er bediende maar in meisje in de middag dat te weinig was ,had medelijden met dat kind.

Zeer nette camping!

Heleen, 6-9-2017

Een super nette camping in een prachtig landschap. Het dorpje (dat niet veel voorstelt) is op loopafstand, de zee ook. De omgeving is mooi, er is veel (geschiedenis) te zien. Aanraders zijn de Batterij Longues-sur-Mer (afweergeschut), Amerikaanse Begraafplaats in Colleville-sur-Mer en La Cité de la Mer in Cherbourg (onderzeeër en vertrekhal Titanic).

Het strand lag vol zeewier, dat was jammer. Ik zou hier niet meer naar toe gaan in de zomervakantie, daar was het niet warm genoeg voor. De camping was niet goedkoop, de bar en de campingwinkel ook niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Roxan BERTELKAMP, 3-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Alles ziet er verzorgd uit en voor de kinderen is er vanalles.

Laurie, 2-9-2017

Leuke camping voor kinderen. Schoon ook. Mooie caravan. Helaas had ons plekje geen zon. Verder een top camping

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandaya La Côte de Nacre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya La Côte de Nacre scoort een 7.92 uit 10 op basis van 1072 reviews.