Hotel Le Cardinal **

Hotel Le Cardinal
Le Cardinal

1 review over Hotel Le Cardinal in het Nederlands

Mooi hotel recht tegenover de kathedraal

Wouter Groeneveld, 20-9-2009

We hebben hier een nachtje overnacht op doorreis naar het zuiden. Het hotel ligt in het midden van het historisch centrum van Rouen, recht tegenover de kathedraal. De kamer kijkt er op uit en het zicht is prachtig. Het hotel en de kamers zelf zijn proper maar niet groot. De mensen zijn zeer vriendelijk en toonden ons wat er te doen is in de stad. Voor een tweesterrenhotel zeker de moeite. We hebben geen ontbijt genomen, niet super goedkoop. Enig nadeel: geen parking, maar reductie (slechts €6 ipv €9) bij nabijgelegen parkcentrum Vinci Park. Makkelijk te vinden vanuit de snelweg richting centrum.
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cardinal in Rouen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cardinal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Cardinal scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.