1 review over Hotel Bristol in het Nederlands

Goede plek in de stad

Carola, 22-10-2009

We waren last minut op zoek naar een hotel in het centrum van Rouen. Via de VVV vonden we dit hotel. Onder de kamers is een brasserie, waar we erg vriendelijk werden geholpen. Kinderen waren geen bezwaar, maar er waren geen faciliteiten voor de kinderen (bijv kinderbedje) Voor een kinderbedje was ook geen plek op onze 3 persoonskamer. Wij reizen met een babycot en die kon er na wat schuiven met de bedden prima staan. De kamer had prachtig uitzicht op het Parlementgebouw en lag dus goed centraal. De kamer was typisch Frans. We hebben heerlijk rollend in het 2-persoonsbed gelegen. Het bad in de badkamer maakte voor ons veel goed. Heerlijk om onze zoon van 2,5 jaar heerlijk te zien plontsen. De koffie in de brasserie was heerlijk. Onze volgende Frankrijk reis hebben we een mooie stop gevonden. Prima prijs/kwaliteit.
Gereisd familie in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bristol in Rouen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bristol scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.