Appartement d'une île

Appartement d'une île
d'une île

6 reviews over Appartement d'une île in het Nederlands

Geweldige plek en fantastische mensen

Ruud en Hanneke Pen, 26-5-2012

Het domein is mooi gelegen en biedt gelegenheid tot wandelingen in de omringende bossen. Bij de gebouwen zijn glooiende grasvelden omzoomd met bomen, struiken en een vennetje.

De ruimtes waarin wij verbleven ( de bruidssuite) zijn erg mooi. Vooral de badkamer is de moeite waard. De slaapkamer was verrassend ingericht met goede matrassen en lieflijk beddengoed.

De ontvangst was hartelijk en na de eerste avond genoten te hebben van het diner, hebben wij niet van de gelegenheid gebruikt gemaakt om elders te gaan eten. Michel kookt super en wanneer hij na alle werkzaamheden zin en tijd heeft zingt hij terwijl hij gitaar speelt.

's Avonds nog even napraten op het terras bij een paar vuurkorven maakte voor ons de week op d'une île tot een feestje.

Gereisd met partner in april 2012

Trek je terug in een tijdloze dimensie

Tim, 25-5-2012

Niet bang zijn; levenskunstenaars Michel en Sofie doen voor hoe het moet…
Gereisd met vrienden in april 2012

Historische, inspirerend plek

Erik Jorritsma, 25-5-2012

Heerlijke nederzetting met aardige talentvolle gastheer&vrouw
Gereisd met partner in januari 2012

escape from reality

Daniël, 24-5-2012

Even in een andere wereld terecht komen. Zo hebben wij ons bezoek aan dúne Ile ervaren. De dag van aankomst was een zonnige mooie dag waarbij de lokatie en sfeer nog beter tot uiting kwamen. Door de middeleeuwse bouw, de variatie aan flora, en de smaak van een heerlijk lokaal gebrouwen biertje beleef je een op en top vakantiegevoel. En dit gevoel wordt alleen nog sterker wanneer de avond valt, en je heerlijk bij een knapperent haartvuur kan genieten van de kookkunsten van de kok, die wanneer je geluk hebt, ook nog een staaltje pure muzikaliteit van de bovenste plank laat horen.

Wij hebben in 2 verschillende kamers gelogeerd. De inrichting past bij de totale sfeer en is helemaal prima. Onze dochter van dik 10 maanden heeft heerlijk in het gras kunnen spelen en ik kan me heel goed voorstellen dat zij, wanneer ze ouder is, ons gaat vragen om weer naar deze sprookjesachtige omgeving te gaan. Geen WE, PSP, XBOX maar hutten bouwen, bloemenplukken en eigen broodjesbakken bij het kampvuur...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Onvergetelijke plek

Boy en Emma, 21-5-2012

Leuke spontane en gezellige gastheer en vrouw, fantastische omgeving, ademt sfeer! De inrichting is niet helemaal mijn ding maar ik kan dan ook van bijna geen enkel hotel/appartement zeggen dat ik de inrichting perfect vind. Interesseert me ook niet zoveel. Ik zou teruggaan vanwege de unieke locatie, de rust, de ontspannen sfeer en de vriendelijke en goede service.
Gereisd met partner in april 2012

Verrassend fijne plek, vriendelijk, sfeervol

heleen.vanbruggen9734, 9-5-2012

Een weekje te gast, echt te gast, bij Sofie en Michel, een enthousiast en leuk stel die dit jaar met d’une île zijn gestart. Een heel sfeervol klein middeleeuwse houthakkersdorpje. Hout genoeg dus en we hebben lekker de haard opgestookt toen het s'avonds toch nog wat fris was. Heerlijk gegeten, genoten van de kookkunst van Michel en de gastvrijheid van Sofie. Behalve de sfeer, de natuur, de rust is het ook leuk te weten dat d’une île (van oorsprong Domaine de Launay) vroeger deel uitmaakte van het landgoed van Chateau de Voré, eigendom van graaf d’Andlau. In de zestiger jaren verkocht de graaf een deel daarvan aan een Russische baron uit Parijs, een impressario, die onder meer regelmatig Alain Delon en Brigitte Bardot te gast had op zijn landgoed dat gebruikt werd voor feestjes en logeerpartijen. Ook nu nog is het een prima pocatie om met een groep heen te gaan.
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement d'une île in Rémalard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement d'une île zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement d'une île scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.