Hotel Chateau de Quineville ***

Hotel Chateau de Quineville
Chateau de Quineville
7,3

9 reviews over Hotel Chateau de Quineville in het Nederlands

Van buiten mooi van binnen matig

Don Bavelaar, 24-8-2014

Op het eerste gezicht ziet het er chique uit. Maar letterlijk alles is oud. Zelfs de deurkruk is een rommeltje.

Omgeving en uitzicht is zeer landelijk en dicht bij zee. Maar de ligging is in een doods dorpje.

Het personeel is vormelijk maar vriendelijk. Van het bordje 'english spoken' heb ik weinig gemerkt.

De prijs/kwaliteitverhoudeing is redelijk. Het hotel heeft een restaurant en een bar. Maar dat laatste mag die naam eigenlijk niet dragen. Op zich is de eetgelegenheid goed.

De kamer in het hotel hebben wij geweigerd. Die rook muf en en alles was er oud. In de badkamer kon je je kont niet keren. Veel stoffige randen in de klerenkast en de kamer.

Op ons verzoek zijn we naar het dependance verhuisd.

Er is een zwembad aanwezig. Daar naast stond een houten schuur waarin een paar speelautomaten die al lang geleden de geest hadden gegeven. Kindvriendelijk? Ik denk van niet.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prijs kwaliteit zeker de moeite

Stoffel, 14-6-2013

Gezellig charmant verblijg.
Gereisd met partner in mei 2013

Erg goed bevallen

Katja Kondrashova, 29-7-2012

Wij hebben in het hotel 5 nachten gelogeerd en het is ons erg goed bevallen. Zeer leuk verwarmd zwembad met prachtig uitzicht in het mooi aangelegde tuin. Zeer vriendelijke bediening. Goede en propere keuken. De kamers tonen uiteraard zeer grote verschillen. De kamers in het bijhuis aan het zwembad en in het Pavillon zijn klein. De kamers in de Manoir zijn mooier en groter. Kamer 30 van de Manoir is helemaal in orde. Goede badkamer met een zitbad. Ruim. Kamer 18 in het Pavillion is beter te vermijden ivm met de muffe geur, ook al is alles netjes en geen watervlekken zichtbaar. Wij hebben via veen touroperator geboekt als halfpension en vonden de prijs/kwaliteitverhouding goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

en dat staat bij Touroperator als favorite

De Loof, 16-9-2011

Kamer type 500: muf en vochtig. Schimmelranden aan het bad. Douchegordijn is onbekend. Vuil dekbed zonder overtrek, enkel met een oud deken erover.

Ontbijt: elke dag hetzelfde zijnde wat frans brood, een hard gekookt ei, wat gruyere kaas en gekookte hesp en nog wat muesli. Fruitschaal bevat zwarte bananen, overrijpe appels en enkele appelsienen. Koffie is bijna niet te drinken.

Diner: niet te eten. Verse produkten zijn daar onbekend. Brocoli is grijs van kleur ipv groen, verse salade bestaat daar niet. Gebruikte produkten zijn van minderwaardige kwaliteit. Ze zijn nog niet in staat om een entrecote op een deftige manier te bakken. Er staat daar een ganse serre met mooie rijpe tomaten maar die geraken niet op het bord.

Het is heel mooi vanbuiten maar eenmaal binnen is het kalf verdronken

Gereisd met partner in september 2011

Echt nooit meer!!

Chateau Quineville, 30-7-2011

Chateau Quineville, mooie buitenplaats met tuin, maar niet om comfortabel in te overnachten. Wij hadden in het chateau een kamer met 2 tweepersoonsbed van 1.4 bij 1.8 met een dekentje en 1 lakentje, dat is toch niet meer van deze tijd met z'n tweeen, douchen kon ook al niet naar behoren want het water liep de kamer in. Dat kan ook niet anders zonder douchegordijn. Ontbijt was goed vooral de broodjes waren lekker (de koude koffie moesten wij nog zelf betalen) Maar het avondeten was zeer matig (drinken niet inbegrepen) Wij zijn zelfs maar ergens anders gaan eten.
Gereisd met partner in juli 2011

Steens Morris, 22-8-2007

Prachtig chateau aan de buitenzijde.Binnen veel minder confort dan een nieuw hotel.Zeer vriendelijke mensen. Ontbijt ondermaats voor deze prijsklasse.Dinner de franse keuken niet waardig.
Gereisd met partner in augustus 2007

Joris, 29-6-2007

Prachtig Chateau,stijlvol en goede bediening. Eten uitstekend, ontbijt mag iets meer variatie.

Voor mensen die houden van rust ideaal.

De kamers buiten het chateau mochten iets meer luxe, maar waren wel netjes.

De tuin prachtig en goed onderhouden.

Ideaal hotel voor een kort verblijf

Gereisd anders in juni 2007

Nico, 9-9-2006

Mooi chateau met ruime goed onderhouden tuin.

Zeer leuk zwembad met prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke bediening. Goede en propere (zeldzaam in Frankrijk) keuken. De kamers tonen zeer grote verschillen. De kamers in het bijhuis aan het zwembad zijn erg klein. De kamers in de manoir zijn mooier en hebben een terras, maar ze hebben uitzicht op de parking.

In het Chateau zelf hebben de kamers nummers 9, 10 en 11 (type 100 bij Touroperator België) een kleine, vuile, ondermaatse badkamer. De overige kamers in het Chateau zijn beter maar ook iets duurder.

Hou rekening met de lagere standaarden inzake badkamer en hygiëne in heel Frankrijk.

Gereisd anders in september 2006

verbaenen, 6-8-2006

lekker eten ,zeer rustig,zeer proper,heel vriendelijke bediening,we gaan zeker no terug
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau de Quineville in Quineville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau de Quineville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau de Quineville scoort een 7.33 uit 10 op basis van 9 reviews.