Kasteel Chateau de Cheneviere ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Chateau de Cheneviere**** bij :

1 review over Kasteel Chateau de Cheneviere in het Nederlands

Hier voel je je wel heel bijzonder

sandra hopstaken, 29-10-2009

Tijdens een rondrit door Frankrijk zijn we ook een paar nachten verbleven in chateau la cheneviere. We hebben hier voor gekozen omdat het zo mooi gelegen is bij een prachtige golfbaan aan de kust en voor de geschiedenis die zich hier heeft afgespeeld, genoeg te doen dus in de omgeving. Het hotel was voor ons echt een luxe omgeving waar we ons wel echt speciaal hebben gevoeld. De kamers waren erg mooi en luxe en als we terug kwamen van een dag uit dan hebben we heerlijk ontspannen in het zwembad. Voor een 3 gangen diner betaal je ongeveer 50 euro, is wel echt de moeite waard, ontvijt is trouwens ook erg uitgebreid.

Hier zou ik graag nog eens naar toe terug gaan!

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Cheneviere in Port en Bessin (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Cheneviere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau de Cheneviere scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.