Camping Sainte Claire **

8,3

60 reviews over Camping Sainte Claire in het Nederlands

Keurige camping

Linda, 3-9-2017

Hele nette camping.veel mensen die er komen overnachten om de volgende dag verder te reizen. Plekken zijn ruim en met vokdoende privacy.sanitair is schoon.prima eten en alles voor een hele betaalbare prijs
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima overnachtingscamping

Daan, 28-8-2017

De camping is echt ingericht op doorreizers, maar ziet er keurig uit en de plekken zijn vlak en ruim.

Neem wel zelf wc-papier mee......

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top camping

Billiet - Van der Stelt, 22-8-2017

Prachtig aangelegde camping met alle faciliteiten. Heel proper sanitair. Prachtige omgeving om te bezoeken en ontdekken. Veel mogelijkheden bv. naar de kust rijden op 30 km. Mooie bossen om door te wandelen. Mooi nabijgelegen stad met vele winkeltjes en lekkere bakkers.

Ondanks veel bezoekers op de camping toch super rustig. Super geode wifi ( wel betalend ). Wij komen zeker nog terug. Wij hebben geen minpunten gevonden op deze camping. Félicitations au propriétaire du camping .

Daniel en Anja

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

broere, 2-8-2017

Voor de 4e keer hier overnacht.

Prima camping vlakbij de tolweg.

Grote plaatsen met elektra en water.

Ingericht op "Overnachters".

Eenvoudig maar schoon sanitair

Leuk restaurantje en s'morgens broodjes service.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima doorgangscamping

Frans, 17-7-2017

+ Prachtig onderhouden terrein. Ruime plaatsen. Op 5 minuten van de A28. Supermarkt Le Clerc op 200 m met benzinepomp (geen SP98). Door Avenue Verte mogelijkheden voor langer verblijf.

- De inschrijving zou geautomatiseerd moeten zijn. Alles gaat nog handgeschreven.

Gereisd met partner in juli 2017

prachtig mooie verzorgde camping

A v.d.Wetering, 29-3-2017

Is voor ons al jaren een doorgang camping op weg naar Spanje en Potugal en waar we altijd vriendelijk worden ontvangen en geplaatst door eigenaar.

Sinds kort is er ook een nieuwe camperplaats met alle voorzieningen die nodig zijn en met goed werkende wifi

Als ik dan de recensie lees van weer een landgenoot die de camping zonodig een 1 moet geven omdat mijnheer geen internet kan ontvangen! mijn advies blijf thuis

Gereisd met partner in mei 2016

Ideale doorgangscamping.

Van Hoye, 7-1-2017

Wordt hoofdzakelijk gebruikt als doorgangscamping. Camping ligt in straat met grote supermarkt.
Gereisd met partner in juli 2016

Super

arend, 25-9-2016

Een zeer mooie en super schone camping, eigenaar brengt je bij plek heel aardig,

mooi beekje langs camping en internet was bij ons super

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer.

J. van Deursen, 13-9-2016

Deze camping gekozen omdat er volledig internet was. Niet dus. Wel gekocht en betaald maar niet gekregen. En geen assistentie om de problemen op te lossen. noch bij de receptie noch bij de woning. Ik heb niets aan een grote plaats, schonn sanitair e.d. als de prestaties voor de prijs niet geleverd worden.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Super!

Sabine, 29-8-2016

Super nette camping! Voor ons 1 nacht omdat we op doorreis waren. Voelde als een oase: rustig, schoon, perfect onderhouden beplanting en gras. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vlak naast de fietsroute en grote supermarkt. Qua sanitair is alles aanwezig: babybadje, kinderwc's, wasmachines. Er is geen speelgelegenheid voor kinderen maar de rust is ook even prettig. Voor een langer verblijf is er in de omgeving genoeg te doen. Hier komen we zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sainte Claire in Neufchatel en Bray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sainte Claire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sainte Claire scoort een 8.33 uit 10 op basis van 63 reviews.