8,3

57 reviews over Camping Sainte Claire in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

broere, 2-8-2017

Voor de 4e keer hier overnacht.

Prima camping vlakbij de tolweg.

Grote plaatsen met elektra en water.

Ingericht op "Overnachters".

Eenvoudig maar schoon sanitair

Leuk restaurantje en s'morgens broodjes service.

Gereisd familie in juli 2017

Prima doorgangscamping

Frans, 17-7-2017

+ Prachtig onderhouden terrein. Ruime plaatsen. Op 5 minuten van de A28. Supermarkt Le Clerc op 200 m met benzinepomp (geen SP98). Door Avenue Verte mogelijkheden voor langer verblijf.

- De inschrijving zou geautomatiseerd moeten zijn. Alles gaat nog handgeschreven.

Gereisd met partner in juli 2017

prachtig mooie verzorgde camping

A v.d.Wetering, 29-3-2017

Is voor ons al jaren een doorgang camping op weg naar Spanje en Potugal en waar we altijd vriendelijk worden ontvangen en geplaatst door eigenaar.

Sinds kort is er ook een nieuwe camperplaats met alle voorzieningen die nodig zijn en met goed werkende wifi

Als ik dan de recensie lees van weer een landgenoot die de camping zonodig een 1 moet geven omdat mijnheer geen internet kan ontvangen! mijn advies blijf thuis

Gereisd met partner in mei 2016

Ideale doorgangscamping.

Van Hoye, 7-1-2017

Wordt hoofdzakelijk gebruikt als doorgangscamping. Camping ligt in straat met grote supermarkt.

Super

arend, 25-9-2016

Een zeer mooie en super schone camping, eigenaar brengt je bij plek heel aardig,

mooi beekje langs camping en internet was bij ons super

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer.

J. van Deursen, 13-9-2016

Deze camping gekozen omdat er volledig internet was. Niet dus. Wel gekocht en betaald maar niet gekregen. En geen assistentie om de problemen op te lossen. noch bij de receptie noch bij de woning. Ik heb niets aan een grote plaats, schonn sanitair e.d. als de prestaties voor de prijs niet geleverd worden.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Super!

Sabine, 29-8-2016

Super nette camping! Voor ons 1 nacht omdat we op doorreis waren. Voelde als een oase: rustig, schoon, perfect onderhouden beplanting en gras. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vlak naast de fietsroute en grote supermarkt. Qua sanitair is alles aanwezig: babybadje, kinderwc's, wasmachines. Er is geen speelgelegenheid voor kinderen maar de rust is ook even prettig. Voor een langer verblijf is er in de omgeving genoeg te doen. Hier komen we zeker nog eens terug.
Gereisd familie in augustus 2016

Prima camping!

Ina, 14-8-2016

Wij zijn hier voor een paar nachten geweest op onze doorreis verder naar het zuiden. Prima camping. Keurig verzorgde staanplaatsen. Sanitair netjes, wel zelf wcpapier meenemen. In het restaurant kun je goed eten en niet duur. Het beviel ons hier zo goed dat we ook op de terugweg hier nog voor 3 nachten naar toe zijn gegaan. Er komen ook wel veel kampeerders voor maar 1 nacht. Dat is jammer want er is genoeg te zien en te doen in de omgeving om hier langer te blijven (Rouen, Dieppe, Normandische kust).

Keurige camping!

erwin, 13-8-2016

Voor de derde keer hier een overnachting voor de terugreis. Van te voren een mail gestuurd en keurig bevestigd. Vlak bij de tolweg en toch erg landelijk. Vlakbij grote supermarkt. Mooie ruime plaatsen met stroom en water. Sanitair is wat verouderd maar keurig schoon! Prima restaurantje waar je goed kan eten voor weinig geld. Aangezien de camping grotendeels wordt gebruikt als doorgangscamping is deze minder geschikt voor meerdere overnachtingen. De eerste (luidruchtige Engelse) vertrekken al weer voor 8:00uur morgens.
Gereisd familie in augustus 2016

Prima

Irma, 11-8-2016

Keurig verzorgde camping die mooie en praktische plekken heeft voor mensen op doorreis. Prijs is redelijk (met 2 personen 22,-).

Sanitair is verouderd maar voldoende netjes.

Leuk detail dat bij de ingang twee protocollen hangen, 1 voor wat te doen bij aardverschuivingen, de ander wat te doen bij overstromingen. Daar ga je lekker rustig van slapen :)

Op de camping kun je eten, wel snel reserveren want het zit ook snel vol. Anders is er wel de mogelijkheid om de maaltijd mee te nemen naar de caravan..

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sainte Claire in Neufchatel en Bray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sainte Claire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sainte Claire scoort een 8.29 uit 10 op basis van 60 reviews.