8,8

Uitstekend

29 tips over Camping L'Anse du Brick

Roeland, 23-8-2017
Als we toch een tip mogen geven: varieer de muziek in het sanitair.
R., 31-7-2017
Uitjes: Utah Beach met museum en Omaha beach met Overlord museum, Sainte-Mère-Église met Airborne Museum (top ! ) Normandy American Cemetery Overig: neem voldoende warme- en regenkleding mee, het koelt af 's avonds. Neem naast paraplu en slippers zeker stevige (wandel) schoenen mee. Verder : Het kan soms best hard of een tijdje regenen. Zet je (voor)tent en luifel goed strak. Denk ook aan de grond. Grote delen zijn rotsgrond en draineren slecht. Gebruik geen dunne haringen: die verbuigen.
Susan, 9-9-2014
Utah en Omaha beach, Sainte-Mère-Église, Normandy American Cemetery and Memorial (erg indrukwekkend), La Hague.

Remco, 27-8-2014
Ga naar Cité de la Mer, een fantastisch museum met een prachtig aquarium en veel dingen die de kinderen kunnen doen. Onze jongste van 2,5 vond het zelfs prachtig
Supertinus, 17-8-2014
Prima uitvalsbasis voor Cherbourg en landingsstranden Utah en Omaha.
Jacqueline, 11-8-2014
Wij hadden mooi uitzicht op de zee, al stonden we wat achteraan, maar ik heb ook plekken gezien waar ik niet had willen staan, zoals naast de tennisbaan.

Irma Peters, 10-8-2014
Aanrijden via Cherbourg. Omdat de camping op zeer heuvelachtig terrein ligt is het minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en ouders met zeer jonge kinderen (of dan plek vragen in het onderste deel van de camping).
Bob Schouten, 3-8-2014

- Dorpje voor een kort bezoek: Barfleur

- Tip voor een dagje uit St. Vaast La Hougue, leuk havenstadje waar je niet moet vergeten de winkel van Gosselin ( http://www.maison-gosselin.fr/) te bezoeken. Vanuit St. Vaast kun je een leuk uitstapje maken naar Ile Tatihou (http://www.manchetourisme.com/fr/ile-tatihou), je komt hier met een amfibievoertuig (check wel even de vertrektijden voor het plannen van je trip)

- Voor de WO2 ervaring: bezoek Omaha beach (i.p.v. dichterbij gelegen Utah)

knutsen, 16-6-2014
plage de la mondree mooi zandstrand bij eb en vloed.
melanie_marijnissen, 2-5-2014
Cap Fort Levi is erg mooi om te wandelen.