Camping L'Anse du Brick *****

Camping L'Anse du Brick
L'Anse du Brick
8,8

241 reviews over Camping L'Anse du Brick in het Nederlands

ondanks het wisselend weer een fantastische plek

Patricia, 9-9-2017

vriendelijk personeel , een mooie camping en de zee op 100m .

slecht wifi bereik vooral als het gratis was , opgelost door wifi te kopen en slechts 1 toestel te gebruiken.

Zelfs bij minder weer is er genoeg in de omgeving te zien.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig. Zeer schoon sanitair

R Boehlee, 5-9-2017

Servicegericht en vriendelijk personeel

Ruime plaatsen. Op bovengedeelte zijn nu 2 sanitairgebouwen en beneden 1. Dit Is ruim voldoende .

Goed restaurant en winkeltje heeft belangrijkste zaken op voorraad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping op een fantastische plek

Heerlijke vakantie, 3-9-2017

Heerlijke plek op het puntje van Normandië

Vriendelijk personeel op de camping

We zaten in stacaravan 94 , deze was prima, maar had wat weinig ruimte om zich heen, achteraf had ik liever nummer 93 gehad om dat er wat meer grasveld om heen zat, met twee jongetjes was dat fijn geweest.

Bij aankomst binnen 5 minuten de sleutel, we kregen zelfs te horen dat ze een foutje hadden gemaakt met de toeristenbelasting waardoor we geld terugkregen!

Er is meer dan genoeg te doen in de directe omgeving, wij hebben bijvoorbeeld een wandeltochtje naar de heel dicht bij liggende bunkers gemaakt.

Het zwembad is meer dan prima, één overdekt en verwarmd, één buitenbad en nog een glijbaan met een apart uitloopbadje.

Het winkeltje is voorzien van de echte nood boodschappen en in de ochtend broodjes. Voor de grote boodschappen gingen wij naar Cherbourg.

Voor de rest is het strand, Cité La Mer in Cherbourg ,de landings stranden Utah en Omaha Beach en in het algemeen de omgeving prima om je te vermaken.

super camping

rilanah, 3-9-2017

wij zijn net terug gekomen van 2 geweldige weken op deze mooie camping.

Wij hadden een huisje gehuurd, nr 78, met zeezicht. Ontzettend

mooie plek, en prachtig uitzicht .

Onze dochter van 7 heeft zich prima vermaakt hier. Wel vinden wel dat de camping tot een jaar of 12 leuk is, mijn oudste dochter van 14 ( zij was dit jaar niet mee) zou zich denk ik een beetje vervelen hier.

Het is wel een camping waar je goed te been voor moet zijn , best een klim omhoog ( maar wij zagen dat als pluspunt , kleine training ;) ). Prachtig gebied om te fietsen, wel veel heuvels, dus uitdagingen. achter de camping ligt een gigantisch bos, waar je waanzinnig kan mountainbiken (wel pittig) . Honden kunnen zich hier geweldig uitleven. Honden mogen op het strand maar dan wel aan de lijn ( s avonds rond een uur of half 8 gingen wij vaak nog een keer, en als er niemand was lieten wij haar wel eens los, wat meer honden bezitters deden. Super mooie omgeving. De camping is echt een aanrader.

Helemaal prima

Peter, 25-8-2017

Mooie schone camping met prachtig uitzicht over zee. Prima zwembad. Leuke animatie en genoeg te doen in de omgeving.

Geweldige camping

Marcel, 24-8-2017

Voor ons was het de eerste vakantie in het buitenland. Camping L'Anse Du Brick is een geweldige camping en mede hierdoor was onze vakantie in één woord geweldig. Het personeel is zeer vriendelijk en doen er alles aan ons snel en kundig te woord te staan ondanks het feit dat ik gebrekkig Engels spreek en hun teven de Engelse taal niet altijd machtig te zijn. De taal is nooit een probleem geweest. De voorzieningen zijn top. Met name de zwembaden, campingplaatsen, glijbaan en het restaurant. Zeer groot pluspunt is de grootte van de kampeerplaatsen. Zo groot kom je in het buitenland zelden tegen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima vakantie

JH, 18-8-2017

Fijne camping met ruime staplaatsen. Bij de receptie worden meerdere talen gesproken, waaronder Nederlands (voor ons erg prettig ;)). De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en bij het animatieteam. Ook de zee is een grote trekpleister, helaas zat deze wel erg vol met zeewier waardoor er soms niet goed in gezwommen kon worden.

Ik sluit me volledig aan bij eerdere reviews over de telefonische bereikbaarheid die ronduit slecht is. Dat vind ik in 2017 eigenlijk niet meer kunnen op een 5 sterrencamping. Ook is het achterste sanitairgebouw te klein voor het aantal kampeerders dat er in het hoogseizoen gebruik van maakt. Hierdoor niet altijd schoon sanitair en moet je afwassen met water dat niet echt lekker warm is. Ondanks deze 2 minpunten, hebben we ons toch heerlijk vermaakt. Aanraders in de omgeving zijn Cité de la Mer, Omaha Beach en St. Vaalst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

zeer mooie en rustige camping met strand

heije, 17-8-2017

Een groot minpunt is dat je telefonisch niet bereikbaar bent.

Waardoor je verplicht bent om een wifi pakket te kopen .

De kosten hiervoor is 30 euro voor 4 apparaten voor 7 dagen.

Deze internetverbinding heeft alleen een slecht bereik en je blijft niet ingelogd.

Dus bij dringende zaken ben je niet bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke familiecamping met prachtig uitzicht!

familie Joling, 13-8-2017

Fijne (ook Ned. sprekende) receptie die zeer hulpvaardig is! Iedere ochtend verse broodjes! Hele dag te verkrijgen. Mooie ruime plekken, wij hadden een plaats met zeezicht! (28A) Stenen ondergrond, dus denk aan stalen pennen! Er is een fijn binnen en buiten zwembad en een eenvoudige animatie. Deze organiseren leuke activiteiten voor met name de jongere kinderen. Achterop de camping is een voetbalveld en wordt soms een kampvuurtje gehouden. Sanitair is erg schoon en heerlijke warme douches! Wifi is een half uurtje gratis, daarna betaald. Verbinding mobiel netwerk is matig. Vanaf de camping loop je zo naar een baai waar bij laagwater een zandstrandje is! Prachtige zonsondergangen te zien!!! Vanaf de camping is veel te zien! Cap de la Hague is mooi, Val de Saire, een mooi uitzicht vanaf de vuurtoren van Gatteville le Phare (75 m hoog!) Ook zijn de landingsstranden prima te bezoeken. Utah beach, Saint Mère Eglise, Arromanches. En de begraafplaatsen in Colleville sur Mer en La Cambe. Grote supermarkten zijn er in Cherbourg. Tip: museum Citè de la Mèr in Cherbourg! (5 uurtjes vermaak voor het gezin!!) Al met al een heel mooi actief stukje Normandië! Het weer is even afwachten, maar de omgeving is zeker de moeite waard! En een hele fijne camping!! Aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Supervakantie op deze camping.

van Es, 13-8-2017

De camping ligt dicht aan zee, met een loopbrug kom je op het strand. Mooie uitzichten vanaf de camping.

Onze kampeerplaats was perfect, heerlijk rustig achterin op de camping bij een "sprookjesbos" met watervalletje. Wel een klein stukje lopen naar de kampwinkel (omdat wij echt helemaal achteraan op de camping stonden) en het strand (+/- 8 minuten). Sanitair vlakbij. Sanitair wordt goed schoongehouden.

's Avonds is het rustig op de camping, wij hebben geen overlast gehad.

In het restaurant kun je lekker eten, bediening is zeer vriendelijk en snel. Mooi schoon zwembad. Alle medewerkers van de camping waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Anse du Brick in Maupertus-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Anse du Brick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Anse du Brick scoort een 8.78 uit 10 op basis van 345 reviews.