8,8

Uitstekend

234 reviews over Camping L'Anse du Brick in het Nederlands

Prima vakantie

JH, 18-8-2017

Fijne camping met ruime staplaatsen. Bij de receptie worden meerdere talen gesproken, waaronder Nederlands (voor ons erg prettig ;)). De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en bij het animatieteam. Ook de zee is een grote trekpleister, helaas zat deze wel erg vol met zeewier waardoor er soms niet goed in gezwommen kon worden.

Ik sluit me volledig aan bij eerdere reviews over de telefonische bereikbaarheid die ronduit slecht is. Dat vind ik in 2017 eigenlijk niet meer kunnen op een 5 sterrencamping. Ook is het achterste sanitairgebouw te klein voor het aantal kampeerders dat er in het hoogseizoen gebruik van maakt. Hierdoor niet altijd schoon sanitair en moet je afwassen met water dat niet echt lekker warm is. Ondanks deze 2 minpunten, hebben we ons toch heerlijk vermaakt. Aanraders in de omgeving zijn Cité de la Mer, Omaha Beach en St. Vaalst.

Gereisd familie in augustus 2017

zeer mooie en rustige camping met strand

heije, 17-8-2017

Een groot minpunt is dat je telefonisch niet bereikbaar bent.

Waardoor je verplicht bent om een wifi pakket te kopen .

De kosten hiervoor is 30 euro voor 4 apparaten voor 7 dagen.

Deze internetverbinding heeft alleen een slecht bereik en je blijft niet ingelogd.

Dus bij dringende zaken ben je niet bereikbaar.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke familiecamping met prachtig uitzicht!

familie Joling, 13-8-2017

Fijne (ook Ned. sprekende) receptie die zeer hulpvaardig is! Iedere ochtend verse broodjes! Hele dag te verkrijgen. Mooie ruime plekken, wij hadden een plaats met zeezicht! (28A) Stenen ondergrond, dus denk aan stalen pennen! Er is een fijn binnen en buiten zwembad en een eenvoudige animatie. Deze organiseren leuke activiteiten voor met name de jongere kinderen. Achterop de camping is een voetbalveld en wordt soms een kampvuurtje gehouden. Sanitair is erg schoon en heerlijke warme douches! Wifi is een half uurtje gratis, daarna betaald. Verbinding mobiel netwerk is matig. Vanaf de camping loop je zo naar een baai waar bij laagwater een zandstrandje is! Prachtige zonsondergangen te zien!!! Vanaf de camping is veel te zien! Cap de la Hague is mooi, Val de Saire, een mooi uitzicht vanaf de vuurtoren van Gatteville le Phare (75 m hoog!) Ook zijn de landingsstranden prima te bezoeken. Utah beach, Saint Mère Eglise, Arromanches. En de begraafplaatsen in Colleville sur Mer en La Cambe. Grote supermarkten zijn er in Cherbourg. Tip: museum Citè de la Mèr in Cherbourg! (5 uurtjes vermaak voor het gezin!!) Al met al een heel mooi actief stukje Normandië! Het weer is even afwachten, maar de omgeving is zeker de moeite waard! En een hele fijne camping!! Aanrader!!
Gereisd familie in juli 2017

Supervakantie op deze camping.

van Es, 13-8-2017

De camping ligt dicht aan zee, met een loopbrug kom je op het strand. Mooie uitzichten vanaf de camping.

Onze kampeerplaats was perfect, heerlijk rustig achterin op de camping bij een "sprookjesbos" met watervalletje. Wel een klein stukje lopen naar de kampwinkel (omdat wij echt helemaal achteraan op de camping stonden) en het strand (+/- 8 minuten). Sanitair vlakbij. Sanitair wordt goed schoongehouden.

's Avonds is het rustig op de camping, wij hebben geen overlast gehad.

In het restaurant kun je lekker eten, bediening is zeer vriendelijk en snel. Mooi schoon zwembad. Alle medewerkers van de camping waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

Dennis Hartland, 11-8-2017

Zeer mooie schone camping 2 weken geweest enorm genoten schoon sanitair goeie receptie en mooie omgeving,wat wij iets minder vonden is toch het winkeltje( broodjes super lekker) aangezien op loopafstand geen winkel in de buurt is had het winkeltje iets meer assortiment mogen hebben maar dat is persoonlijk, en de pizzeria is ons niet bevallen we wilden graag wat afhalen en bij de caravan eten 3 kids die niet rustig zitten maar dat kon niet we konden alleen daar eten want het was druk ,lees restaurant was leeg maar de camping top

Prima camping.

Fam Angelino, 5-8-2017

Perfecte camping met zeer ruime plaatsen. Uitermate vriendelijk personeel, hartelijk en open. Schoon sanitair, beetje weinig qua aantal wanneer alle plekken vol zijn. Kleinigheid. Alleen wat gek dat er 's avonds en 's nachts geen verlichting brandt. Die is er overigens wel. Mooi zwembad. Heerlijke plek. We hebben genoten van al die spelende kinderen. Op loopafstand van een indrukwekkend mooi strand. Het weer is wisselvallig, maar daar heeft de kwaliteit van de camping niets mee te maken.

Internet is 's avonds zwak en relatief prijzig. Maar je kunt prima zonder. Aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Schitterende camping

R., 31-7-2017

Mooie camping met schitterend uitzicht. Goed onderhouden met veel groen en bloemen. Ruime plaatsen. Mooie, schone sanitaire voorzieningen. Voldoende afwas mogelijkheden. Drukknoppen in douche, wastafels en afwasgelegenheid is gebaseerd op duurzaamheid.(na circa 30 tellen opnieuw drukken voor nieuw warm water) .Temperatuur instelbaar. Mooie vrij nieuwe wasmachines en drogers. Vriendelijk personeel. Bij de receptie zijn ze meertalig. De camping ligt aan een baai met een mooi strand (alleen bij eb). Let wel op dat de weg naar receptie,winkel, strand een flinke klim is. Voor mensen die slecht ter been zijn of mensen met kinderwagen/buggy lijkt het me niet handig. Overigens is er een eigen doorgang (brug) vanaf de camping naar het strand. Winkel heeft 's morgens vers brood. Wij vonden vooral de bacquete des grains erg lekker. Grote boodschappen hebben wij in Cherbourg gedaan. Er is een binnen- en buiten zwembad en een glijbaan met een apart klein badje. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Er is veel te doen in de omgeving. Wel is alles best een eindje rijden. Aanraders zijn Omaha beach & Amerikaanse begraafplaats & Overlord museum .Utah beach met museum. Het plaatsje Sainte-Mère-Église met Airborne museum. Redelijk vlakbij de camping ligt een vuurtoren met mooi uitzicht. Zowel via een wandelpad als met de auto via leuke binnenweggetjes te bereiken. Uiteraard is er nog veel meer moois te zien! Bedankt team L'Anse du Brick voor de mooie fijne vakantie!

Top camping

Richard, 29-7-2017

Goede ligging van de camping, in een baai aan het strand. Strand is ongeveer 100 meter lopen van de camping. Camping ligt welk hoger, dus stijl terug lopen. Genoeg te doen op de camping, speelvelden, horeca, speeltoestellen etc. Gastvrij personeel. Mooie natuur in de omgeving en sinds de jaren weinig veranderd. Wij zelf hadden een stacaravan met zicht op zee. Top locatie. Vooral als je in de ochtend je koffie buiten zit te drinken en naar de zee zit te staren. Stacaravan dik in orde. Goed onderhouden. Dat iedereen een Weber tot zijn beschikking heeft, zegt ook wel iets als je wilt BBQ. Camping wordt goed onderhouden. Wat is MIN. Eigenlijk niet veel. WIFI en TEL. bereik vraagt om verbetering. Voor enige euro's kan je WIFI kopen voor je verblijf. Om te telefoneren met een abonnement, moet je toch echt naar beneden bij de receptie voor bereik. Maar ach..... wie heeft internet nodig in zo'n omgeving.

Geweldige ligging

Margot, 26-7-2017

Het was wel even stuk rijden schiereiland Contentin op, maar omgeving is zo mooi ongerept en leuk voor kids om te wandelen en historie op te snuiven, maar eigenlijk willen ze niet van camping af om met andere kinderen te spelen in binnen zwembad (toch wel heel fijn dat dit er is), bij springkussen (klagen als het om half 10 nog niet op stond) en fort bouwen voor opkomend water op strand. Plek met zeezicht was leuk, jammer dat pizzaoven week lang al stuk was (daar hadden kids zich op verheugd), maar Maison Rouge was heerlijk waar ook volop speelgoed was voor kinderen en mooi uitzicht op prachtige baai Anse de Brick. Weer is typisch Normandie, daarom gelukkig maar 5 dagen geboekt op weg naar zuiden, maar leuke camping met heel gemêleerd gezelschap uit allerlei landen.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping met alles wat je nodig hebt.

Sofieenwim, 24-7-2017

We waren er heel vroeg in juli waardoor het nog heel rustig was. Mooi zwembad met een leuke glijbaan, springkasteel in overdekte speelruimte, winkeltje met lekker brood, dicht bij het strand met eigen doorgang.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Anse du Brick in Maupertus-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Anse du Brick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Anse du Brick scoort een 8.81 uit 10 op basis van 336 reviews.