7,9

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Siblu - Domaine de Litteau**** bij :

14 reviews over Camping Siblu - Domaine de Litteau in het Nederlands

Netjes

Vakantie L, 5-8-2017

Nette camping met vriendelijk personeel. Een goede broodjesservice, je kunt broodjes bestellen voor de volgende dag en die vanaf half 9 ophalen. Personeel bij receptie sprak Frans, Engels en sommigen zelfs Nederlands.

Wij boekten via touroperator en kregen een donker bruine, oude stacaravan voor mensen met een lichamelijke handicap. Hier waren wij niet blij mee en daarom bij de receptie geklaagd. Van de touroperator geen service, van de camping zelf wel: we kregen een nieuwe, prachtige stacaravan!

Iedere avond was er disco op de camping tot ong. 01.00. Dat vonden wij een groot minpunt!

Het zwembad is mooi, maar wat klein, waardoor het vaak erg vol was in het zwembad.

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne, rustige camping met mooie prijs!

Laura, 17-9-2016

Fijne camping op 7uur rijden vanaf Utrecht. Leuke kidsclub met veel activiteiten. Er wordt veel georganiseerd zonder geluidsoverlast. Wij hadden een stacaravan die erg netjes en schoon was en van alle luxe was voorzien (vaatwasser en goede oven). Geen klachten! De camping is echt op het platteland maar vanaf 20 minuten rijden is er van alles te beleven: de invasiestranden, mooie musea, leuke stadjes en grote supermarkten!
Gereisd familie in juli 2016

Goeie vakantie, super net park!

Betty, 1-8-2016

Net terug van een weekje Normandië. Het park is super netjes en ons huisje was super schoon en groot!! Voor kinderen is er ook genoeg te doen. Helaas hadden wij niet veel zon en was het best fris maar gelukkig was het zwembad overdekt. Ook is er genoeg om naartoe te gaan in de omgeving. De camping ligt wel erg afgelegen dus je moet overal met de auto heen. Ook stelt het winkeltje op de camping niet veel voor maar voor de eerste dag was het prima..
Gereisd familie in juli 2016

Leuk klein park in een prachtige omgeving

Frank, 23-7-2016

De stacaravan is schoon, netjes en modern ingericht. De slaapkamers zijn prima. Helaas standaard geen kinderstoel. En als je deze niet hebt bijgeboekt heb jij een probleem. Helaas was 'Nee' het enige antwoord van de receptie. Maar dit mocht de pret verder niet drukken.

Zwembad is klein maar daardoor overzichtelijk en dat is fijn met kleine kinderen. Het is overdekt en verwarmd en tijdens mooie dagen deels open. In deze streek erg fijn.

Medewerkers spreken veelal matig Engels.

Snackbar en supermarkt vallen tegen. Animatie is leuk (maar dus veelal Frans).

Park is bijzonder netjes onderhouden en schoon.

Gereisd familie in juli 2016

Genoeg vermaak voor jonge kinderen

Dekker, 28-7-2015

Wij hebben een fijne week hier gehad met twee kinderen van 2 en 3. Half uurtje rijden van de D-day stranden. Heel uitgebreid entertainmentprogramma voor kinderen van 1 - 16. Wel in het Engels en Frans. Voor onze kinderen maakten dit niet uit en zij hebben zich prima vermaakt in club Bubbels (1-4 jaar):verven, puzzelen en vooral lekker spelen met al het speelgoed dat aanwezig is. Vrij eenvoudig binnenzwembad. Nette en schone stacaravan. Veel leuke dorpjes in de omgeving.
Gereisd familie in juli 2015
Gwendoline Le Diffon,

Dear customer,

Thank you for taking the time to give your feedback about your recent holiday.

I am always delighted when customers take the time to tell us how good their holiday has been and I can tell you that your contribution matters a great deal to us.

I hope that you will come back to us soon and I am sure that the next time we welcome you onto one of our parks we will not only meet your expectations, but also exceed them.

Once again many thanks.

prima locatie. erg goed verzorgd.

gerhard, 11-8-2014

centraal gelegen en veel mogelijkheden. Er zijn tal van leuke stadjes in de buurt.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Saaie camping, dichtbij de bezienswaardigheden

Joyce, 5-8-2013

De camping was voor ons een uitvalsbasis naar de D-Day bezienswaardigheden en hiervoor is de ligging ideaal. In een half uur rijden ben je op alle locaties zoals b.v. Omaha beach en Sainte-Mère-Église (parachutist aan de kerktoren). De stacaravans zagen er keurig netjes uit en waren van alle gemakken voorzien. De camping zelf was meer gericht op Fransen en Engelsen qua animatie. De groenaanleg was erg kaal en saai.

We vonden het jammer dat er alleen een binnenzwembad was. De deuren aan de zijkant kunnen wel open maar het was er binnen erg warm.

Gereisd familie in juli 2013

leuk en goed onderhouden vakantieverblijf

T. Bosklopper, 30-8-2011

Leuk park, goed onderhouden. Half uur rijden naar de D-day stranden. Mont Saint Michael is 1.15 uur rijden. Jammer dat het zwembad om 19.00 uur is gesloten en er hoofdzakelijk Engels/Frans animatie ect is.

De chalets zijn erg schoon en van alle gemakken voorzien. Een aanrader!!!

Gereisd familie in augustus 2011

goede uitvalsbasis

Hans Hofman, 23-8-2011

Wij hebben deze camping gebruikt om alle bezienswaardigheden omtrent D-day en Bayeux te gaan bekijken. Dit is uitstekent gelukt.

Vriendelijke mensen op de camping, schoon en mooie caravan.

Gereisd familie in augustus 2011

saaie camping, mooie omgeving

Fam. Verhoeven, 30-7-2011

De camping vonden wij wat saai, maar daar kwamen we niet voor, want we kwamen om alles over D-day te bekijken en deze camping was een mooi uitgangspunt. Het personeel bij de receptie was wel erg vriendelijk, maar verder zijn wij niet veel op de camping geweest (wij vonden het meer een veredeld woonwagenpark). De omgeving was wel erg mooi en heuvelachtig. De caravan hadden we gehuurd via TO en die was werkelijk fantastisch vergeleken met de caravans die we gewend waren van andere TO. Groot, mooi, schoon, wat een aangename verassing. Bedankt TO.

Tips voor in de buurt: Pointe du Hoc en Arromanches. Beiden ongeveer half uurtje met de auto.

St.Lo vonden wij erg tegenvallen, terwijl Bayeux erg mooi is.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Domaine de Litteau in Litteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Domaine de Litteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siblu - Domaine de Litteau scoort een 7.91 uit 10 op basis van 14 reviews.