Vakantiehuis Pressoir

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Pressoir in het Nederlands

Onvriendelijk

J., 18-8-2011

De ontvangst door de eigenarese was zeer onvriendelijk en ze begon direct bij aankomst de velke huisregels op te sommen oa dat wij absoluut geen gebruik konden maken van de airconditioning en dat er niet gegeten, gedronken of gelegen mocht worden op de (suède)bank. Kinderen mochten helemaal niet op de bank komen. Bij het vertrek was de eigenarese ronduit onbeleefd. Zij liet ons eerst een half uur wachten, waarna zij elk detail van het huisje grondig ging inspecteren alsof wij eropuit waren dingen achterover te drukken. Uiteindelijk moesten wij € 20,- extra betalen omdat zij vond dat wij de verkeerde vaatwastabletten hadden gebruikt (die notabene in het huisje lagen en door haar aangewezen waren) Ze dreigde zelfs de hele borg in te houden en we konden pas na anderhalf uur gezeur vertrekken.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Dit nooit meer

Joel Plas, 1-8-2011

Via touroperator hebben het vakantiehuis voor 15 personen geboekt (FN.65) in Lieurey. Al bij aankomst was de ontvangst verre van aangenaam. De vrouw sprak alleen Frans had meer dan een uur nodig om alle huisregels uit te leggen. Deze huisregels waren o.a. dat er geen kinderen op de net nieuwe bank mochten, de airco mocht niet worden aangezet, je mocht niet met schoenen op de 1e etage komen... Uiteindelijk hebben we tijdens de vakantie weinig met haar te maken gehad, echter het uitchecken was nog vervelender. Ze kwam al een half uur te laat opdagen, vervolgens ging ze minutieus alle stoelen, banken, kastjes en hoeken af om na te kijken. Vervolgens laat zij de parasol uit haar handen vallen en wil ze ons de schade laten betalen. Ook moeten wij ruim 140 euro aan elektra bijbetalen, ondanks dat we elke dag op stap zijn geweest en alleen daar 's avonds hebben gekookt, tv gekeken en geslapen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pressoir in Lieurey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pressoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pressoir scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.