3 reviews over Camping Des Granges in het Nederlands

Goedkoop en weinig voorzieningen

maaike, 16-8-2009

We hebben het wel naar ons zin gehad, al is de eigenares een verward typje en wordt er niet gecontroleerd op luidruchtig gedrag 's avonds. Het waait er wel erg, omdat het vrij hoog gelegen is. Verder hebben wij niet tussen de schaapjes gestaan. Sanitair wordt wel goed schoongehouden, maar het oogt niet schoon en ziet er oud uit. Maar voor mensen die alleen op een camping willen blijven en veel rondrijden en dingen doen, is dit zeker een geschikte camping. Wij hebben er met z'n 2-en en een tent en een auto voor nog geen 10 euro per nacht gestaan...
Gereisd met partner in augustus 2009

JJ, 17-7-2007

Zeer rustige groene Camping voor mensen die iets minder luxe kunnen verdragen.

Sanitair is iets minder verzorgd maar wel aanwezig en met warm water. (2 douches)

Je staat in de wei tussen de schaapjes.

Gereisd met partner in september 2005

J.F. Jilderda, 29-8-2006

Ruime, schone, rustig en mooi gelegen boerencamping, boven (en op loopafstand van) Le Tréport. Je wordt na aankomst een plaats gewezen door een wat zwijgzame, maar niet onvriendelijke vrouw. Het sanitair wordt zeer intensief schoongehouden. De camping bestaat uit een aantal grote velden met daaromheen de staanplaatsen. Niet veel voorzieningen voor kinderen, wel rust en ruimte.
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Granges in Le Tréport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Granges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Granges scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.