Vakantiehuis Le Nid de Merle ****

9,3

31 reviews over Vakantiehuis Le Nid de Merle in het Nederlands

Kon niet beter

jasmienw1, 21-8-2017

Wij zijn net terug van ons verblijf in Le Nid de Merle. Wij verbleven in La Grange, het huis voor 4 personen.

Werkelijk alles was aanwezig: veel keukengerei, goede wifi, zeer goede bedden, veel toeristische informatie, een bbq, parasol... De grootste troef is toch wel het prachtige uitzicht op het dal die je hebt vanuit de living en vanop het terras!

Het gastgezin is ook zeer vriendelijk. Ik zou het iedereen aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig plekje in een prachtig stukje Frankrijk.

Ciska, 13-8-2017

Schitterende ligging boven op een heuvel met een geweldig uitzicht. Huisje 'le Grange' is prima geschikt voor een gezin van 4 personen en voelt ruim aan. De inrichting is erg kompleet en het is fijn dat je zelf niet voor bedlinnen en handdoeken hoeft te zorgen. Hoewel er 3 woningen op het landgoed staan is er veel privacy en voor kinderen genoeg ruimte om te spelen. De directe omgeving met smalle weggetjes en veel vakwerkhuizen is prachtig, maar ook de gezellige kustplaatsen zoals Honfleur, Deauville en Trouville zijn snel bereikbaar. Eigenaresse Manon is prima te bereiken en dat in het Nederlands, dus wel zo handig. We hebben hier prachtige weken gehad en bij een volgend bezoek aan Normandië zouden we hier graag weer verblijven.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een mooi huisje met een geweldig uitzicht

Robbert, 13-8-2017

We voelden ons erg welkom en Audrey en Manon waren altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Er ontbrak werkelijk niets in het huisje. Fijn om zoveel informatie van de omgeving bij de hand te hebben. Het huisje ligt op een schitterend landgoed. Zeker een plekje om nog eens terug te komen!

Fijn, rustig vakantiehuis

erjendrost, 26-7-2017

Wij verbleven met onze 2 jarige dochter in de Bergerie. Iedere dag weer een (ander) prachtig uitzicht. Mist in het dal, regen, maar vooral veel zon en prachtige wolkenpartijen zagen we langskomen.

Een huisje voor 5 personen. Als je met 3 kinderen gaat, moeten ze allemaal bij elkaar op de slaapkamer.

Voor onze dochter was een goed campingbedje aanwezig, evenals speelgoed, kinderservies en zelfs een potje. Super handig! Voor het huis een enorm stuk (privé) grasveld. En achter het huis op het domein nog een voetbalveldje, basketbalveld en zandbak. Tevens genoeg ruimte om even een rondje te maken met bijv. een loopfietsje.

Huisje is voorzien van vele gemakken: veel keukengerei, ruime hoeveelheid informatie over de omgeving, spelletjes, boeken etc.

Prima bedden. Badkamer met bad, prima douche, het is allemaal wel wat krap in bad/douche voor ons lange Nederlanders. Enige toilet van het huisje zit op de bovenverdieping. Huisje is schoon, maar niet overal even stofvrij.

Omgeving genoeg te doen, reken wel reistijd voor de belangrijkste bezienswaardigheden. Leuke stranden (Deauville, Villers-sur-Mer) op zeker 20 minuten (in het weekend gaan alle Fransen ook die kant op). D-day stranden dik uur rijden, als je daar erg voor geinteresseerd bent, zou ik een accommodatie kiezen die meer in omgeving Bayeux ligt.

Safaripark Cerza binnen 20 minuutjes, super dichtbij en leuk met kinderen! Kliffen van Etretat op een uurtje, maar vonden wij echt de moeite waard.

Verder (bijna) iedere ochtend even de heuvel afgereden naar Blangy-le-Chateau (5-10 minuutjes), waar een uitstekende bakkerij zit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een geweldig aangename ervaring!

Romy en Jeroen, 17-7-2017

Wij zijn zeer goed ontvangen door Audrey. Ze heeft alles goed toegelicht en stond steeds open voor vragen. Wij zijn zeer gesteld op properheid en dat was tot in de puntjes in orde ( badkamer, bedden, keuken...).

Ook was het zeer praktisch dat er een kinderstoel, kinderbed, speelgoed, speeltuin... aanwezig waren. Het huis geeft zicht op een prachtige omgeving!

Het was een top-ervaring voor ons en de kinderen! Wij komen zeker terug!

In één woord: fantastisch

Marty, 10-7-2017

Wij hebben een weekje verbleven in het middelste huisje "La Bergerie". We waren nog maar pas aangekomen of we voelden er ons al helemaal thuis in dit mooi afgewerkte vakantiehuisje. Een heel ruime keuken met werkelijk alles aanwezig, de bedden netjes opgemaakt, handdoeken lagen klaar en bovendien een kast vol speelgoed voor onze dochter. Op het rustige afgesloten domein kon ze bovendien naar hartenlust spelen. De locatie is geweldig, midden in het groen een prachtig uitzicht van op het terras. Tevens ook een goede uitvalsbasis om Normandië verder te ontdekken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

La Grange: heerlijk huis met fantastisch uitzicht.

Peter Drenth, 27-6-2017

Vrijwel alles wat je thuis in huis hebt is aanwezig.Héél veel ruimte, tuin en gras om het huis.
Gereisd met vrienden in juni 2017

heerlijke verrassing

B.P.E.Drenth, 26-6-2017

de locatie was precies wat we zochten.

in deze streek komen we al 15 jaar, maar nog nooit hadden we zo'n prachtig onderkomen. een voltreffer dus. schoon huis, schone bedden, prima badruimte en een warm ontvangst wat wil je nog meer? nou, rust en een prachtig uitzicht. en dat was er. we komen er zeker nog eens terug, tenminste als er op deze prachtplek nog een huisje vrij is in de toekomst.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Rust en ruimte

Leonie, 4-5-2017

We werden wakker gemaakt door de vogels! Nadat we in ons prima bed geslapen hadden. Onze 3 jongens sliepen op een tweede kamer aan de andere kant van de gang. Vanuit het badkamer raampje heb je een mooi uitzicht over het glooiende landschap achter het huis. De badkamer zelf is wat klein, douchen wat lastig als je langer bent.

Beneden een knusse eet/zitkamer en een ruime keuken die voorzien is van alle gemakken, oa grote koelkast, oven, magnetron,vaatwasser.

Het grote sellingpoint van het huis is de ruimte om het huis. Voor een veld waar je goed kan voetballen en een verhard basketbalveld. Vanaf het terras achter het huis heb je een schitterend uitzicht over het glooiende landschap.

In de omgeving is genoeg te doen, ook voor/met kinderen. Strand natuurlijk, maar ook wandeling door het bos, bevrijdingsstrand, klimmen. Heb je avontuurlijk ingestelde kids, vraag Audrey of ze een keertje mee mogen duiken. Voor onze jongens was dit het hoogtepunt van de vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig vakantieverblijf

Ria Appels, 1-8-2016

Een huisje met alles erop en eraan, fantastische ligging. Mooi uitzicht vanaf het terras en super rustig.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Nid de Merle in Le Mesnil-sur-Blangy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Nid de Merle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Nid de Merle scoort een 9.3 uit 10 op basis van 31 reviews.