Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Henk van galen, 15-6-2013

Gezellige en ongedwongen sfeer.

Het is een heerlijke plek om te vertoeven met al de natuur.veel groen en rust en vogelgeluiden.

Het personeel geeft fijne adviezen over omgeving en bezienswaardigheden.Je hebt er ook veel aan,is erg klantgericht en doet er alles aan om je verblijf leuk te maken. Wij hebben er ook heerlijk gegeten in een gezellige sfeer van leven als een god in Frankrijk . De kamers zijn schoon en comfortabel.we hebben een topweek gehad in Normandië waar wij voor de 1 ste keer zijn geweest en we gaan er zeker nog eens komen.SUPER bedankt, gerealiseerd door onze fantastische gastheer Coen en gastvrouw Ingrid

Gereisd met partner in mei 2013

Te gekke beleving!

Ruben Faber, 21-5-2013

Vanaf het moment dat je aankomt tot het moment dat je weggaat ben je onderdeel van de familie van eigenaar Coen. Qui Vivra Verra is opgebouwd met passie en een plezier om te verblijven.

Vanuit Qui Vivra Verra kun je alles wat Normandie te bieden heeft bezoeken. Zelf erg onder de indruk van de "D-day" route die we gedaan hebben. En als je in de avond weer terug komt staat er een koud biertje of lekker wijntje op je te wachten.

De sfeer is relaxed en bourgondisch. Coen staat altijd voor je klaar en kan je overal bij helpen. En naast alles biedt Coen ook een wijn en kaasproeverij aan die erg lekker en gezellig was.

Lekker eten en lekker drinken, in de ochtend en in de avond. Coen en Ingrid kunnen bijzonder goed koken en ik heb vooral genoten van de gamba's van Ingrid en het stuk vlees die Coen had klaar gemaakt.

Kampvuur, goed wijn, kaas, gezelligheid met de verschillende gasten en Normandie. Ik kom zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Heerlijk bijkomen op een prachtig plekje

Miriam van Gestel, 9-5-2013

Qui Vivra Verra is werkelijk een oase van rust in hartje Nomandië. Coen en Ingrid maken er een feestje van. Alles kan en niets moet. De gastvrijheid is enorm, en geen vraag teveel. Wij hebben geslapen op de hooizolder en iedere dag genoten van de omgeving en het heerlijke eten van Coen en Ingrid.

Qui Vivre Verra ligt heel centraal zodat je heel Normandië kunt gaan zien. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt, de varkentjes eten geven, vuurtje stoken, de trampoline of lekker struinen door de tuin en op de camping. Zeker een plekje waar we terug gaan komen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Super weekend gehad in B&B Qui Vivra Verra

Machteld Sprong, 11-4-2013

Super leuke locatie in een omgeving waar genoeg te doen is. Directe omgeving is heerlijk rustig. Mooie ruime tuin waar het zomers prima toeven is.

Coen en Ingrid weten prima hoe ze het hun gasten naar de zin moeten maken en wat service is. Omdat een aantal van ons pas laat aankwamen hadden ze er voor gezorgd dat er toch nog wat eten was, openhaard brandde nog lekker, wijntje erbij van het huis, super fijn aankomen is dat! Beiden kunnen overigens heerlijk koken. Het leuke is dat je zelf ook diner suggesties kunt aandragen. Zo zaten wij zondag dan ook op verzoek aan de coquilles.

De kamers zijn ruim en schoon en met prima bedden, heerlijk geslapen!

Coen is een super gids. Zaterdags heeft hij ons op ons verzoek eerst even meegenomen naar St. Lo naar de plaatselijke markt en vervolgens heeft hij ons mee genomen naar de belangrijkste historische hotspots.

Sowieso heeft Coen veel goede tips met betrekking de do's en don'ts.

Coen en Ingrid bedankt voor een super weekend en tot snel!!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Franse en Brabantse gastvrijheid

R. Broekmeijer, 1-3-2013

Coen, Ingrid en Lieke zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt. Gastvrij, gezellig en hulpvaardig. Daarnaast fantastische koks. Wat hebben wij genoten van deze lieve mensen die hun prachtige omgeving goed weten aan te prijzen en terecht.
Gereisd anders in augustus 2012

Bourgondisch Brabant midden in Normandie

Frank Suijker, 10-12-2012

Gelegen op in een lommenrijke omgeving en centraal ten opzichte van alles wat Normandië te bieden heeft. De, van oorsprong, Brabantse eigenaar weet met zijn Bourgondische inslag een gezellige sfeer te creëren waarbij hem en zijn Franse vrouw bijna niets te veel is. Lekker ongedwongen, eenvoudige maar nette kamers met goede bedden. 's-Avonds lekker met elkaar eten en drinken als je dat leuk vindt.

Wij, mijn vrouw en ik, zijn er nu al enkele malen geweest en zullen hier zeker nog terugkomen.

Gereisd met partner in januari 2012

Ideale meivakantie!

Niels de Leeuw, 8-12-2012

Onbekend in de streek, maar direct wegwijs gemaakt door de gastheer en gastvrouw! Goed gegeten en de enkele andere gasten waren prettig gezelschap. Voor ons als jong stel een erg fijne ervaring!
Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijk genoten

Maarten Hoijng, 6-12-2012

Na het succes van vorig jaar, afgelopen september wederom een heerlijke klus-week gehad bij Coen, Ingrid en Lieke op Qui Vivre Verra. Wat wil je nog meer als 2 studenten: een goedkoop weekje bijkomen op een prachtige lokatie met ontzettend gastvrije sfeer en ondertussen ook lekker aanpakken en helpen.

Coen en Ingrid, dank weer voor de fantastische tijd: de gezellige avonden bij het vuur, de leuke activiteiten en natuurlijk het heerlijke eten elke avond!

Tot volgende zomer!

Maarten en Maarten

Gereisd met vrienden in september 2012

Helemaal goed

Maikel Trommelen, 4-12-2012

Hele gezellige plek om te vertoeven. Leuke gastheer en gastvrouw zorgen dat het je aan neits ontbreekt.

Locatie is helemaal helemaal goed. Rustig gelegen maar met heel veel in de buurt om te doen.

En avonden met een wijntje bij het haardvuur zijn erg aan te raden!

Gereisd met partner in juli 2012

qui vivra verra een rustpunt

ria harmans, 16-10-2012

net terug van 2 weken verblijf bij Coen en Ingrid. 2 geweldige weken. gastvrije familie die steeds voor je klaar staan. je tips en advies geeft. maar als topper het heerlijke eten elke avond. ook de ligging heel goed te bereiken naar de verschillende hoogte punten in Normandie. zeker als je alleen reist is dit een aanrader. Coen die je in het nederlands kan helpen en Ingrid je wat franse woordjes leert. ook de schilder kunst van Ingrid is een aanrader wat een talent. dus vrijgezellen een aanrader om heen te gaan. je hoeft geen toeslag te betalen maar krijgt zelfs korting , beter als bij de grote hotels waar je alleen maar extra moet betalen als je alleen reist. Coen en Ingrid begrijpen dat. ga heen alleen reizende!!!!
Gereisd alleenreizend in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.