Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

leuk en gezellig

frans, 7-9-2013

Wij hebben het zeer goed naar ons zin gehad bij Coen en Ingrid, het was supergezellig en ' s avonds leuke gesprekken gevoerd aan tafel met Coen en de andere gasten. Als je van gezelligheid houdt, moet je zeker een keertje overnachten daar. Natuurlijk zijn er wel verbeterpunten, maar de balans is erg positief. Volgend jaar kom ik er zeker weer een paar dagen logeren, de omgeving is trouwens ok heel leuk. Ga vooral een keer de kust bij Coutances en geniet van het geweldige strand en de beste tijd om er te zijn, is wanneer het water opkomt. Geweldig! Wat hebben wij daar genoten.

Maar het leukste was bij Coen de ambiance, de goede gesprekken en het lekkere eten 's avonds bij thuiskomt. Niks meer hoeven te doen, lekker aanschuiven en eten en drinken maar, plus lekker kletsen met de andere gasten. Never a dull moment at Coens place!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

We shall return

Mathijs en Jolanda, 1-9-2013

Als titel voor deze recensie heb ik de gevleugelde uitspraak van mc Arthur gebruikt. Als ik en mijn gezin in de buurt zijn gaan we altijd even langs bij Coen en Ingrid, en zijn we niet in de buurt dan rijden we om om langs te komen.

Coen - een persoon met een open karakter - is geen afstandelijke horecabaas maar staat samen met Ingrid in het midden van zijn gasten. Da's bijzonder en een enkeling kan daar niet tegen.

Ik ben van mening dat de prijs-kwaliteitverhouding van Coen's place optimaal is, gelet op hetgeen geboden wordt door Coen en Ingrid.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Op doorreis

Vlieger, 28-8-2013

Op doorreis terug naar huis omgereden om toch nog even de vakantie af te sluiten bij Coen & Ingrid voor de wijn en kaas proeverij.

Een echte aanrader!

De gezellige sfeer die daar werd gecreëerd zorgde er voor dat het tot in de late uurtjes door ging en we nog een dag zijn gebleven.

tot volgend jaar!

Gereisd met partner in augustus 2013

Enorm gastvrij & prachtige verhalen

William Finkers, 26-8-2013

We zijn een midweek te gast geweest bij Qui Vivra Verra en hebben genoten van de gastvrijheid en de prachtige verhalen 's avonds aan de lange tafel. Helaas, spijt-spijt-spijt hebben wij niet meegegeten, maar afgaande op de reacties van andere gasten en het proeven van een stukje eend a-la Coen, moet dit wel heerlijk zijn geweest.

Vanuit deze locatie hebben wij vele D-Day monumenten en musea kunnen bezoeken. Erg indrukwekkend!

Een prima kamer met badkamer, prachtige locatie en een uitstekende service en drankjes tegen -sportkantine- prijzen maken van Qui Vivra Verra een bijzonder mooi verblijf.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

William & Julia

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijke vakantie gehad

Petra Blom, 25-8-2013

Afgelopen zomer hebben we een fantastisch week vakantie gehad bij Coen en Ingrid in Qui Vivra Verra.

De slaapkamers waren sfeervol ingericht en door de dikke muren werd het zelfs op de heetste dag niet warm op de kamer. De avond dat we aankwamen hebben we genoten van de kaas-wijnavond. Ook de andere avonden tijdens de barbecue, de avond picknick... Omdat de maaltijden gezamenlijk aan een lange tafel werden gegeten, kregen we heel makkelijk contact met de de andere gasten, ook met de campinggasten. Vaak eindigde de avond rond het haardvuur. Door de centrale ligging van Qui Vivra Verra hebben we zowel de invasiestranden als Mont Saint Michel prima kunnen bekijken!

Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar. Er valt nog heel wat te zien. Het was een heerlijke week om niet snel te vergeten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Puur genieten!

Lindsay Prins, 19-8-2013

Wauw, wat zijn 4 dagen op deze camping voorbij gevlogen. Nog nooit eerder zo'n warm welkom gehad! Coen en Ingrid (+ dochter lieke uiteraard niet te vergeten) geven zoveel sfeer aan de plek en doen met veel liefde alles voor zowel bed & breakfast als campinggasten. Iedere avond wordt er een heerlijk diner bereidt en kun je daarna blijven hangen voor een lekker koud biertje of wijntje. Coen heeft ons veel info gegeven over de buurt, zodat wij 4 onvergetelijke dagen hebben gehad. Nog nooit eerder zo'n gemoedelijke camping bezocht. Coen, Ingrid en Lieke (+ hond Sjimmy) : bedankt voor de heerlijke ontspannen vakantie in Normandie, we komen ZEKER nog een keer langs! Liefs lindsay en bruno
Gereisd met partner in juli 2013

In 1 woord; PRIMA

Emely de Kort, 22-6-2013

We zijn weer thuis van een zeer geslaagde vakantie.

We hebben zeer genoten van de gastvrijheid en gezelligheid van Coen en Ingrid! Het goede eten ( oa lekkere zelfgebakken vers brood en de kaasjes ), het late tafelen ( met of zonder soppen ) en het heerlijke haardvuur, het was genieten! De accomodatie ligt zeer centraal, en daardoor vele mooie dingen gezien, zeker ook door de tips van Coen. Rob ook bedankt voor je gezelligheid.

Coen, Ingrid, Margot, Lieke, Sjimmy en Sjaantje bedankt en een dikke kus !!

Gereisd met partner in juni 2013

Zelden zo'n gastvrijheid meegemaakt!

Frits Nuijens, 20-6-2013

Bij deze B & B voel je je meteen thuis. De gemoedelijke sfeer en de prachtige locatie waren een weldaad voor ons na een drukke periode.

Heerlijk gegeten en genoten van de lekkere wijn en uiteraard diverse kaasjes.

De entourage met de hond en het stalletje met de varkentjes geven Qui Vivra Vera een landelijke uitstraling. Het feit dat Ingrid een Franse kunstenares is vind je terug in de inrichting en natuurlijk het eten. Een adres om te onthouden en naar terug te gaan.

Coen en Ingrid, bedankt voor de heerlijke dagen op jullie adres.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Mark en Lea, 18-6-2013

Van 7 t/m 11 juni een heerlijk lang weekend doorgebracht op Qui Vivra Verra. Coen en Ingrid zorgen ervoor dat je het familiegevoel direct voelt. Genoten van hun heerlijke maaltijden, alhoewel dat diner in dat prachtige kasteel (van Michelinkwaliteit) ook niet te versmaden was, heerlijk!

Ook genoten van de expositie van Ingrid's schilderijen daar in het kasteel.

Verder alle highlights van Normandie bekeken, alles op redelijke afstand van Qui Vivra Verra. Kortom, een heeeeeeeeeeerlijke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar en een gouden tip voor iedereen die een fijne chambre d'hotes zoekt met heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2013

Bourgondisch genieten met een franse slag

Rob Tulp, 15-6-2013

Heb het genoegen gehad om een paar dagen bij Coen en Ingrid op de Camping te hebben mogen staan. Het is slecht een kleine maar schitterend gelegen camping. Leuk om een vijvertje heen, in en dal, dus heerlijk rustig. Ziet er allemaal prima uit. Puntje van aandacht is het camping sanitair. Maar ook dat gaat goed komen. Naast de rust van het camperen is er de top gezelligheid van de eigenaren Coen en Ingrid. De sfeer is 's avonds super. Lekker "mee-eten". gewoon fantastisch. De Brabantse bourgondische Coen, afgemaakt met de Franse invloed van Ingrid. Ik heb het tot in de late uurtjes zeer naar de zin gehad.

Daarnaast is de ligging lekker centraal tussen de "oorlogsstranden en aan andere kant Mont St Michel.

Coen en Ingrid, bedankt!

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.