Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

ontspannen!

Sebastiaan & Catelijne, 24-3-2014

Ge-wel-dig! Net thuis van een lang weekend bij Coen en Ingrid. We zijn daar heerlijk in de watten gelegd. Het kwam op het juiste moment om even een weekend niks te doen. Uiteraard wel naar de indrukwekkende plaatsen geweest in de buurt (St Michel enzo) maar vooral heerlijk gegeten en goed geslapen in de B&B. Een aanrader voor iedereen die even weg wil van het gehaaste leven en in de 'Hollandse huiskamer van Normandië' te komen. We gaan zeker nog een paar keer!
Gereisd met partner in maart 2014

In normandië een perfecte plek om te verblijven!

martijn, 23-10-2013

Ik kan me alleen maar aansluiten bij het verhaal van Perry! Perfecte locatie om van daaruit alles te bekijken wat Normandië te bieden heeft! Van de invasiestranden tot aan Mont-Saint-Michel, het is allemaal prima te rijden! We zijn daar 5 dagen geweest met 4 vrienden en hadden de zolderkamer, lekker knus en prima! We hebben genoten van 2 avondmaaltijden die ze zelf klaarmaken en behoorlijk goed smaken! En de kaas-wijnavond is helemaal een aanrader, en dat zeg ik als geen- wijndrinker! Maar de wijnen waren zorgvuldig uitgekozen en smaakte prima!! De gezellige avonden beneden in de huiskamer zal ik niet snel vergeten! Zo kom je ze nergens tegen, zo huiselijk en gastvrij!!! Coen en Ingrid bedankt voor de gastvrijheid!! Groetjes de kattenmeppers!!

In 1 woord fantastisch!!

Robvdhoven, 23-10-2013

Net terug van een heerlijke vakantie in Normandie om alles te gaan bekijken van de invasie. Voor deze trip is de ligging perfect, niet alleen de ligging is perfect maar het huis van Coen en Ingrid ook.

Deze 2 bijzondere personen verwelkomen je alsof je zelf thuis komt, hun huis is jouw huis. Geweldige sfeer,'s avonds lekker eten bij hun aan tafel. De kaas en wijn avond mag je niet missen.Coen vertelt vol passie over verschillende gerechten. De zolder die wij hebben geboekt is netjes, alles is aanwezig en goed verzorgd.

Ik heb een geweldige tijd gehad bij Coen en Ingrid en ga zeker terugkomen.

Coen en Ingrid, bedankt voor jullie gastvrijheid en de gezellige gesprekken en het ga jullie goed.

Groeten Rob

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Naar Normandië? Dan is Qui Vivre Verra een must.

Perry, 22-10-2013

Vijf dagen Qui Vivre Verra mogen beleven in oktober 2013 en daar geen moment spijt van gehad. Niet alleen door de gunstige ligging, niet ver van alle bijzondere plekken die Normandië rijk is, maar ook door de fijne, gastvrije, gemoedelijke uren met gastheer en -vrouw Coen en Ingrid. Mensen die je alle succes en geluk wenst in de toekomst. We hadden een prachtige ruimte op zolder maar vooral de gezelligheid beneden zal bijblijven. Goede verhalen, heerlijk eten - vooral de kaas- en wijnavond is een aanrader. De prijs is verrassend laag. We komen zeker terug bij een volgend bezoek aan Normandië!! Ik ga binnenkort genieten van de fles huiswijn die ik cadeau kreeg bij vertrek - nog bedankt Coen!!

relaxed, vrijbijvend en bourgondisch

Floor van Hees, 1-10-2013

Wij zijn onze vakantie dit jaar begonnen in Normandië en zijn terecht gekomen bij Coen en Ingrid. Een prachtig gelegen bed and breakfast waarvan je de sfeer al proeft en voelt als je het terrein oprijdt. De gemoedelijkheid waarmee je door Coen en Ingrid ontvangen wordt geeft je direct het gevoel dat je op de goede plek bent. Heerlijk samen eten, drinken, ouwehoeren en genieten. Goed slapen en enorm genieten van de omgeving. De tips en tops van Coen en ingrid waren super. Wij hebben echt genoten van het bourgondische karakter van de B&B en haar uitbaters. een echte aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2013

mooie locatie, gastvrij en gezellig!

Paul Schoof, 25-9-2013

Een gezellige bed & breakfast in een mooie omgeving Coen en zijn vrouw Ingrid hebben service hoog in het vaandel staan en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken ... en met succes!!!
Gereisd anders in juli 2013

Fantastische plek

elly en marcel, 21-9-2013

voor de maaltijden wordt rekening gehouden met vegetariers
Gereisd met partner in september 2013

geweldig!!

Wendy Brabander, 11-9-2013

Alweer bijna 2 maanden geleden dat wij hier 11 dagen waren.en wat heb ik heimweee naar deze plek! Perfect gelegen, voor de d-day stranden, st.mont michel en andere heerlijke plaatsen aan de kust! Heel veel tips van coen gekregen die we ook hebben gedaan! Oesters eteten in cancales, iles chaussey, restaurantje in regneville en nog meer! Een heerlijke rustige camping met de mogelijkheid om in de avond lekker aan te schuiven en gezellig met de andere gasten te kletsen! Min puntje vonden wij de douches en toilet in 1, maar omdat het er zo lekker rustig is toch weinig last van gehad! Coen , ingrid en margeaud zijn super gastvrij en je voelt je nooit tot last bij vragen oid. Wij gaan hier zeker nog eens langs....misschien is kleine lieke dan net zo gastvrij ;-) ook de varkentjes vonden wij erg leuk!
Gereisd met partner in juli 2013

hier wil je meer van

mark klerks, 8-9-2013

Ligging is perfect. Mooi centraal van de bezienswaardigheden omtrent d-day. Erg mooie omgeving. Voor de accommodatie en gastvrijheid kun je geen betere plek vinden! Het eten is top en de sfeer fantastisch. Savonds lekker om het kampvuur kletsen met een goed glas wijn. De eigenaren Coen en Ingrid maken het elke gast naar hun zin. Door hun intresse voor elke gast voelt het als thuis. Naar deze accommodatie wil je vaker als 1 keer naartoe!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastiche plek en geweldige gastheer en vrouw

Anja en Ad Westelaken, 7-9-2013

3 jaar geleden zijn we hier voor het eerst geweest en de gastvrijheid ,eten en warmte was toen al overweldigend maar de kamers waren erg slecht.

Toch zorgde deze zelfde gastvrijheid er voor om nog eens terug te gaan.

Daar hebben geen spijt van gehad. De kamer was gewoon prima ! Fijne badkamer met een krachtige warme douche.

Maar dit alles is niets vergeleken bij de warmte ik zou bijna zeggen liefde en gastvrijheid die we van Ingrid en Coen kregen.

De sfeer was top ! Het eten geweldig ! En in de omgeving liggen prachtige golfbanen waar we heerlijk hebben gespeeld natuurlijk vooraf gereserveerd door Coen .Ook zit je dicht bij mooie plekken zoals St.Malo en Le mont St.Michel.En toen we naar huis gingen leek het echt alsof we bij vrienden op bezoek waren geweest.

Ingrid en Coen super bedankt voor deze zeer aangename dagen

Anja Ad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.