Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

Geweldige vakantie

Eric van Berlo, 6-8-2014

Frankrijk zoals Frankrijk bedoeld is, met een perfecte gastheer en gastvrouw. Kinderen kunnen zichzelf zijn, alles mag als het maar opgeruimd wordt.

Persoonlijke aandacht en heerlijk eten.

Geen overdreven luxe maar een perfecte balans tussen comfort en prijs.

Wij hebben met zijn vijven genoten, daarvoor dank aan Coen en Ingrid!

Daarnaast is de accommodatie ook nog eens erg centraal gelegen in Normandië waardoor alle bezienswaardigheden binnen het uur te bereizen zijn.

Kortom een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fijne plek

marije, 5-8-2014

Vanuit de Vendee verbleven wij nog 2 nachtjes in dit BB, we werden zeer hartelijk ontvangen, en konden mee eten.

Aan een lange tafel met alle gasten samen. Heel gezellig en gast vrij.

S avonds waren er twee gasten die een stukje theater deden. De kamer was prima en voor onze dochter van 8 werd er een bed bij ons geplaatst.

De volgende ochtend een ontbijtje, met broodje, jus, eitje en kaas. ook hierbij zit je met de andere gasten aan tafel, wat heel erg prettig is. Gastheer Koen, is er voor vragen. Hij heeft ons hele goede tips gegeven om de D-day stranden te bezoeken. het was fijn om handvatten te krijgen in zo'n uitgestrekt gebied. Savonds konden we opnieuw mee eten, dit maal diverse tappas.

prijs kwaliteit goed. De gastheer en zijn vrouw geven je een welkom gevoel, en hebben aandacht voor iedereen die hen bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantasische plek!

Mathijs, 17-6-2014

Voor en na D-day-herdenking met the Dutch 501 Association (en een Willys MB jeep uit 1944) bij Coen en Ingrid verbleven op de camping. Ik ken de B&B al vele jaren en het is mi de beste B&B van Frankrijk, qua prijs/kwaliteitverhouding, culinair genot, kindervriendelijkheid, ligging en met name de geboden gastvrijheid. Staat niet voor niets al jaren bovenaan de Zooverlijst.

Highly recommended by the Dutch 501 Association.

Wij hopen er nog jaren te mogen komen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

familiair en bourgondisch

Kees en Marcel de Koning, 13-6-2014

Gastheer Coen en gastvrouw Ingrid is een nederlands-frans echtpaar die er in slagen om bij b&b Qui Vivra Verra een familiaire, bourgondische sfeer te creëren. Gastvrijheid staat bij hen hoog in het vaandel en dat merk je bij alles wat ze doen. Dag en nacht staan ze voor hun gasten klaar.

De verblijfsruimten en het terrein van de voormalige boerderij/watermolen/bakkerij worden permanent verbeterd. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon, douches en sanitair zijn prima en naar Nederlandse maatstaven. Het ontbijt is prima. Aan het avondeten kan worden deelgenomen als dat ’s morgens wordt aangeven. Wekelijks is er een barbecue.

Qui Vivra Verra ligt centraal in Normandie. Naar het oosten ligt Caen op zo’n 80 km, naar het westen Cherbourg op een zelfde afstand. De D-day-stranden zijn binnen een half uur a drie kwartier bereikbaar. Le Mont Saint Michel ligt op een uurtje rijden.

Kortom, wij hebben een prima verblijf gehad en het is zeker voor een herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Fantastisch aanrader

Kris, 9-6-2014

Wanneer je wilt genieten van een geweldige klantvriendelijkheid en de Franse keuken is het een echte aanrader.

De locatie ligt in een mooi deel van Frankrijk met veel bezienswaardigheden zeker als je houdt van musea over D-Day zit je goed.

De gastheer en gastvrouw verwelkomen je met een lekkere glaasje en verzorgen s'avonds de lekkerste Franse gerechten en kaasjes

Gereisd met vrienden in juni 2014

Fantastische plek

Ad s.Simons, 21-5-2014

Wil je je welkom voelen, lekker eten en ben je niet van 100 % zuiverheid, dan is dit de ideale plek om enkele of ook meerdere dagen door te brengen. Omgeving prachtig met diverse uitstap mogelijkheden. Warme ontvangst en heerlijk eten in ongedwongen omstandigheden met vele andere gasten.

Coen en Ingrid staan altijd voor je klaar. Wij zijn hier voor de derde keer en er zal vast nog een keer volgen als we Frankrijk in trekken..

Gereisd met partner in mei 2014

We hebben genoten.

Stefan en Miriam, 9-5-2014

Zittend buiten op de bank onder de veranda, met de open haard aan, kinderen heerlijk aan het spelen in de grote tuin met allerlei paadjes, dieren en een trampoline, biertje/wijntje in de hand, toen dacht ik: dit is vakantie...

Ook in de avonden heerlijk kunnen eten en kletsen, terwijl de kinderen sliepen of speelden. We kwamen uitgerust terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Ontspannen, informeel, gastvrij

J. de Hooge, 2-5-2014

Op het moment dat je buiten onder het grote afdak aanschuift bij het elke avond brandende vuur ben je op vakantie. Lekker onderuit op de bank bij een heerlijk wijntje of iets fris. Uitgebreide, heerlijke barbq (er blijft over) voor 22 euro 50. Eigenaar Coen en echtgenote Ingrid doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Beetje koud op de kamer? De kachel staat er al en staat aan als je de volgende dag terugkomt. Volop tips en verhalen over de omgeving. Wij "wat ouder stel" (zoals wij in de wandelgangen opvingen) hadden het enorm naar ons zin tussen de meest jonge gezinnen, met kinderen die de hele dag heerlijk buiten ravotten. Zwemdiploma is wel nodig, er is een zwemvijver op het terrein. Heerlijk kaas en wijn proeven voor weinig (bedrag weet ik niet meer). Geen luxe, maar sfeer, contact en oprechte hartelijkheid. Wij waren er eens helemaal uit.
Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijke vakantie gehad!

Jeroen Beeris, 29-3-2014

Samen met mijn vriendin een heerlijke vakantie gehad bij Coen en Ingrid van Qui Vivra Verra! Goed gegeten met nieuwe gerechten uit de streek en een fijne wijnavond en dit alles voor een zacht prijsje. Daarnaast ligt het mooi tussen vele bezienswaardigheden uit onder andere WOII. Coen en Ingrid zijn ontzettend gastvrij en alles valt onder goed overleg te regelen! Bedankt maar weer en tot de volgende keer!
Gereisd met partner in januari 2013

Zo hoort het!

Edwin, 24-3-2014

Een onverwachts bezoek bij Coen & Ingrid is in 1 woord te omschijven als gewelig! De ontvangst alsof Coen je al jaren kent , gezellig een wijntje, en passent een hele fles, mooie verhalen en tips om naar leuke plaatsen te gaan. Daarnaast ook nog het ovenheerlijke eten wat ze klaarmakeaakten verblijf bij Que Vivre Verra bijna wel een must om Normandie te ontdekken. Klasse! Leuke prijs, goede kamer, gezelligheid......precies zoals je verwacht! Groet, Edwin & Pa uit Rotterdam
Gereisd anders in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.