Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

Fantastische plek

Ina Leegwater, 10-5-2015

Het is heel mooi gelegen en het ligt centraal.Ingrid en Coen zijn hele fijne mensen die je met veel plezier je wegwijs maken in de omgeving met tips en uitleg. Het eten is er heerlijk en daarna aan de grote tafel met elkaar de ervaringen uit wisselen is Top!!! Altijd bij het vuur met een glaasje wijn is het goed vertoeven!! Aanrader voor iedereen!! Ook met kinderen en honden geen bezwaar. Het is zeker niet duur. De kamers zien er prachtig uit. Van Martin en In@
Gereisd met partner in mei 2015

genieten

Wim, 1-4-2015

Prima kamer met badkamer, gastvrijheid en maaltijden van topniveau, wat wil je nog meer; franse en brabantse mix van gezelligheid en sfeer. Eind maart 2015 werkte het weer niet mee om in de omgeving te fietsen, toch met de auto de prachtige kusten verkend van het Kanaal en de Atlantische Oceaan bezocht. Heerlijk!
Gereisd met partner in maart 2015

Gezellige plek

Benita van Boven, 16-12-2014

Wij zijn hier van de zomer geweest met onze 2 zonen van 14 en 16. We sliepen op zolder met een eigen ingang ,dat was wel heel prettig. We hebben het heerlijk gehad , elke avond met zijn allen aan een grote tafel eten met warme haard achter ons. We zijn verwend door Coen en Ingrid. Ook is de omgeving zeer de moeite waard, heel indrukwekkend en dat na 70 jaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Super fijn

Niels, 30-9-2014

Wij voelden ons meteen thuis bij Coen & Ingrid en konden meteen aanschuiven aan een gezellig grote tafel onder de veranda waar ook een lekker vuurtje brandde. Lekker eten, slapen, spelen en zelf je limonade mixen achter de bar. Coen weet heel veel van de omgeving en geeft fijne tips voor dagjes uit. Ik vond het super leuk om te helpen boodschappen doen en om chef BBQ te zijn. Tot een volgende keer! Groetjes Niels (10) & family
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastische plek waar je altijd welkom bent

adsimons, 24-9-2014

Na een vreselijke ervaring in een bed en breakfast waar we voortijdig zijn vertokken om naar Coen en Ingrid te gaan en nog enkele dagen te genieten.
Gereisd met partner in mei 2014

heerlijk vertoeven

m. spruitenburg, 22-9-2014

Coen en Ingrid doen er alles aan om het de gasten naar het zin te maken . Ook voor onze hond een paradijsje .

Vanuit de b&b zijn de stranden en bezienswaardigheden goed bereikbaar .

Op aanvraag wordt er heerlijk voor ons gekookt .

echt een plek om te ontstressen .

Gereisd met partner in september 2014

Gastvrij en laid back

Bianca Wijers, 3-9-2014

Coen en Ingrid zijn enorm gastvrij. Qui Vivra Verra ademt Brabantse gezelligheid gecombineerd met Franse passie en eten en drinken. Een aanrader voor een relaxte, gezellige trip!
Gereisd met partner in augustus 2014

gastvrijheid ten top

joep&Ria Verstappen, 24-8-2014

Voor de 5e keer dit juweeltje bezocht en er is nog niets veranderd. Niets moet ik niet zeggen; de gite keurig op orde, bungalow erbij en het sanitair voor de campinggasten compleet gerenoveerd.

Coen op de praatstoel en Ingrid in de keuken.

Gezellig tafelen met de hele bups, daar doe je het voor.

Succes.

Joep&Ria

Gereisd met partner in augustus 2014

Wederom prima!

costermarnix, 23-8-2014

Voor de tweede keer bij Coen en Ingrid, en ook deze keer werden verwachtingen waargemaakt.

Gastvrij, warm, flexibel en heerlijk eten.

Gereisd met partner in januari 2014

Een paradijsje in Normandië!

Harm en Aggie, 13-8-2014

Wat hebben we een heerlijke 12 dagen gehad Bij Coen en Ingrid. Lekker vakantie vieren in een ongedwongen omgeving. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Coen en Ingrid en ze doen er dan ook alles aan om het je naar de zin te maken. Wat hebben we lekker gegeten, elke dag was het menu weer een verrassing en het hoogtepunt van de dag! Verwacht geen (onnodige) luxe bij Qui Vivra Verra en je zult niet teleurgesteld worden. Alles is basic maar goed en schoon, kom je iets tekort dan hoef je maar te kikken en wordt er goed naar je geluisterd. Prijs/kwaliteit is TOP en het eten is geweldig. Voor het verkennen van Normandië is dit een uitstekende plek, de steden en stranden zijn vlot te bereiken en het landschap is prachtig. Coen en Ingrid bedankt en tot ziens! Groet, Harm en Aggie.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.