Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

Dit was fantastisch

Michel, Ans, Ruben en Michelle, 18-9-2009

Beste Coen, lieve Ingrid, hoe krijgen jullie het toch voor elkaar. Wat hebben we genoten, de kinderen huilden tranen met tuiten toen we vertrokken, dit hebben ze echt nog NOOITR gedaan. Hoe is het mogelijk dat een zo gemeleerd gezelschap, alles was vol, ruim 25 man, het zo goed met elkaar kunnen vinden. Keigezellig zo met z'n allen heerlijk te eten! Wat dat betreft, zo hebben we het nog nooit meegemaakt in een chambre d'hote. Jullie gastvrijheid, de gezelligheid, het vuur 's-avonds, de blauw van het lachen-gesprekken, de gesprekken met een traan, ik had dit alles voor geen goud willen missen. Zelfs het ontbijt is voor Franse begrippen formidabel. dat er dan nog mensen zeuren over het ontbreken van vleeswaren, daar moet je je niets van aantrekken. Ik wil hun ontbijttafel 's-morgens wel eens zien. De kids missen jullie allemaal verschrikkelijk en we hebben ze beloofd met de herfstvakantie terug te gaan, zodat ze weer lekker kunnen knuffelen met Bo en Sjefke. Michel, Ans, the Kids
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Hele relaxte plaats met super leuke mensen

Brigitte, Bé en Bernice Kikkert, 18-9-2009

Ben je op zoek naar een 5 sterrenhotel dan raad ik je aan om verder te zoeken. Maar ben je op zoek naar een gezellige, informele, leuke, lekkere, spontane en vriendelijke verblijfplaats dan is dit absoluut een aanrader.

Een plek waar alles perfect geregeld is, maar wij vinden het heerlijk wanneer je daar komt en met open armen ontvangen wordt. Het leuke is dat ze dat niet alleen bij ons doen maar bij alle gasten. Op moment dat je dan daar komt staat er een lekker drankje voor je klaar en is het wachten op de gasten die de mooie omgeving zijn gaan bekijken, als deze zijn gearriveerd is er gelegenheid om onder het genot van een drankje elkaar te leren kennen. Niet lang daarna wordt het eten klaargemaakt dit is elke avond wat anders, het is heerlijk eten wat vaak opgediend wordt in buffetvorm.

Dus al met al een perfecte plek waar ook kinderen zich prima zullen vermaken.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

We komen zeker terug

Tanja van der Vleuten, 18-9-2009

Coen bedankt voor alles. We hebben het heel erg goed naar ons zin gehad en jou kookkunsten zijn heerlijk, de moeite waard. Ook het gezelschap van de zusjes Liesbeth en Margriet, het koppel Laura en Martijn waren tijdens ons verblijf erg gezellig. En de mensen die zeuren komen niet meer terug maar die wil je ook niet meer ontvangen. Ga zo door en tot gauw. Jos en Tanja
Gereisd met partner in september 2009

brabantse gastvrijheid

fam ophorst, 17-9-2009

qui vivra verra een vakantie plek om steeds weer naar terug tekeren.

bekijk de website goed dan weet je wat je kunt verwachten,en dan is de vorige reactie nergens voor nodig zulke mensen

moeten een hotel boeken waar ze een bonbon op het kussen krijgen.

qui vivra verra is gezellig, gemoedelijk,gastvrij,geweldig,groots.

dit alles op een eenvoudige manier

dankzij coen en ingrid.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

brabantse gastvrijheid in normandie

arita en cor ophorst, 17-9-2009

ook dit jaar weer genoten bij coen

van zijn gastvrijheid en het eten.

de kinderen hebben zich prima vermaakt.

de vorige recenties lezend denk ik dat die mensen

de website van coen niet goed doorgekeken hebben.

want als je een bonbon op je kussen verwacht

moet je niet bij coen zijn.

coen ga door, zo als je ermee bezig bent

wij hebben een fantastische vakantie gehad bij jouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Dit nooit meer

Joke Mul, 15-9-2009

Werkelijk de slechtste plek waar ik ooit heb geslapen. Niet schoon, geen schone handdoeken en de zo geroemde gastvrijheid van de recencies op deze website heb ik niet ervaren. Er is ons verzocht om geen toiletpapier door de wc te spoelen dit vanwege eventuele verstoppingen maar dit in het emmertje te doen. Dit vindt ik geen probleem maar dan wil ik wel dat dit emmertje iedere dag geleegd wordt. De tafels waar we aan moesten eten werden niet schoongemaakt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Al kreeg ik een gratis weekend aangeboden dan zou ik hier nog niet willen slapen.
Gereisd met partner in september 2009

"Finishing Touch" ontbreekt

Ad van Dongen, 21-8-2009

Wat je in de beoordelingen leest over Coen, eigenaar van deze B&B klopt helemaal. Coen is zeer gastvrij en dat er alles aan zijn gasten 's avonds zich goed te laten vermaken.

We hadden oorspronkelijk een kamer bij Coen geboekt. Toen we rond 17:00 uur na een vermoeiende reis uit Zuid Frankrijk hier aankwamen werden we enthousiast ontvangen en werd op een positieve manier ons verteld dat we niet een kamer kregen om in te slapen maar de Gites.

Na 2 nachten zijn we toch vervroegd vertrokken. De Gites is het écht niet.

Het was er vies (spinnenwebben van weken oud), onhandig (zelf gemaakte ladder naar zolder), slapen op de vloer van de zolder op een matras die we niet fris vonden, kussens die groezelig waren en slopen die gescheurd waren. 1 handdoekje per persoon die niet goed droogde etc.

Coen, je bent een prima vent, maar je moet echt werken aan de "hardware". Zorg dat alles schoon/heel en fris is en dan wordt alles echt beter. "Kamers" niet gezien.

Ontbijt met wat vleeswaren is welkom

Gereisd met partner in augustus 2009

leuke b&b

Cosemans-Wolfs, 30-7-2009

We zijn net terug van enkele dagen Normandië. De b&b was tof. Vooral de vriendelijke en gastvrije Coen maakte veel goed.De kamers zijn net. Jammer dat we een kamer hadden met douche op de gang.Maar uiteindelijk viel dat ook best mee. Ga er wel niet voor luxe. Die vind je er niet. Maar het is er steeds gezellig. De avonden rond het vuur waren perfect. Je kan er ook eten 's avonds(hebben wij niet gedaan daar we steeds laat op pad waren). Onze hond Yoecky was er ook welkom en dat zegt ook al heel veel.

Echt een gezellig verblijf gehad.Ideale plaats om Normandië te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2009

een plek om steeds naar terug te keren

Willem en jacqueline Hennink, 18-7-2009

Coen en Ingrid blijf a.u.b. zoals jullie nu zijn. Hartelijke en integere mensen die de vrijheid omarmen en dat uitstralen naar de gasten. Geen luxe maar warmte, geborgenheid en gezelligheid.Dat het maar een hele drukke zomer voor jullie mag worden!

Willem en Jacqueline.

Gereisd met partner in juli 2009

topplekje om bij te komen

Edo R van Dishoeck MA, 7-5-2009

Lekker veel ruimte en ook nog brabantse sfeer in het franse heuvelachtige land, dichtbij zee en bij het lekkere eten. Een aanradertje voor veel vakanties, stop onderweg of tussendoor!
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.