Bed and Breakfast Qui Vivra Verra **

9,1

204 reviews over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in het Nederlands

Super verblijf

Wiljan, 18-10-2016

Bij aankomst stond coen ons al op te wachten met een heerlijk koud drankje.

Het ontbijt is meer dan goed met voldoende brood en beleg. Het avondeten was echt heerlijk. Elke avond een ander menu wat elke keer weer uitstekend is . De kaas en wijn avond is echt een aanrader (zelfs voor een moeilijke eter).

Verwacht geen luxe maar zeker een zeer gastvrij verblijft met een uitstekende gastheer en gastvrouw. Je voelt je er direct thuis. Coen en ingrid zijn zeer goed bekend met het verleden en kunnen je alles vertellen hierover en geven goede tips. Zodat je alle bezienswaardigheden van de tweede wereld oorlog kan zien. Wil je dit niet, hebben coen en ingrid meer dan voldoende alternatieven om er een leuke vakantie van te maken. Echt een goede aanrader voor de mensen die houden van een rustig en ontspannende vakantie zonder de uitstraling van een hotel maar met het gevoel van thuis op vakantie willen.

Ik ga zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Combinatie van sport, cultuur en genieten

Tim Verstegen, 19-9-2016

Op eerste plaats stond D-day bezienswaardigheden bekijken. Dat is ons vanuit deze basis zeer goed gelukt. Daarnaast heerlijk kunnen MTB-en. Was uitdagende route!! Maar bovenal verrast door heerlijke eten en gastvrijheid!! Mochten we in de gelegenheid zijn, komen we zeker een keer terug!!
Gereisd met vrienden in september 2016

Perfekt!

Joep&Ria Verstappen, 30-8-2016

Gastvrij en goed van eten en drinken. Advies bij uitstapjes.
Gereisd met partner in augustus 2016

Genieten in Normandië!

Jessica, 12-6-2016

Qui vivra verra is een geweldige plek voor zowel mensen die alleen reizen als voor groepen.

De gastvrijheid is hier uitstekend en het is een fijne plek om tot rust te komen en te genieten van de omgeving. Ook ontmoet je hier nieuwe mensen en kom je tot waardevolle gesprekken.

De ligging is vrij centraal in Normandië, zodat de afstand tot alle bezienswaardigheden niet zo groot is.

Ook hoef je niet zelf voor eten te zorgen want het is hier heerlijk bourgondisch eten!

Echt een aanrader!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Bourgondisch genieten, en ultiem gastvrij!

Nico zuurbier, 6-6-2016

Eigenlijk alleen maar lof voor dit super gastvrije stel en hun meesterlijke kookkunsten! Echt een aanrader!!

We zijn met een groep van vijf vrienden uit de kop van noord holland, naar normandië vertrokken voor een lang weekend geschiedenis en gezelligheid.

Bij Coen en Ingrid aangekomen super ontvangen en s'avonds al meteen genoten van hun heerlijke kookkunsten (spare-ribs om je vingers bij op te eten). De volgende dagen op Coens aanwijzingen Mont Saint-Michel bekeken en de hele kust omgeving verkend, en alle hoogtepunten van de d-day landingen, en de daaropvolgende dagen in '44 gezien.

S'avonds aanschuiven voor een heerlijke kaas en wijn proeferij, of voor een heerlijk vers zeebanket, garandeerd heerlijke lange gezellige avonden onder het genot van een borrel, mooie verhalen en gezelligheid bij het haardvuur!

Als je houd van gezelligheid, gastvrijheid en heerlijk eten is dit echt een topplek!!!!!

Als je houd van 7 sterren, geen goed gesprek wil en houd van eten uit de magnetron, zoek dan maar ff verder!!!

Coen en Ingrid bedankt voor een geweldig weekend

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig genoten

T. van de Veerdonk, 2-5-2016

Heel erg gastvrij ontvangen, Coen en Ingrid nemen de tijd voor je om je vragen over Normandie te beantwoorden. Ik ben naar Normandie gegaan om daar de overblijfselen van de 2e WO te zien en met de tips van Coen en Ingrid heb ik daar veel indrukwekkende plekken kunnen bezoeken. Ik ga zeker nog een keer terug naar Normandie om de rest van overblijfselen van de 2e WO te zien. Ik zal dan ook zeker weer mijn overnachtingen bij Coen en Ingrid gaan boeken.
Gereisd alleenreizend in september 2015

Een warm plekje in de winter!

Fam. de Man, 22-1-2016

Ons plan: in de winter met z'n vijfjes er even tussenuit, genieten, even niks moeten, mooie omgeving, uitwaaien aan het strand, (Brabantse) gezelligheid, buitenspelen, knapperend haardvuur, wijntje... Helemaal geslaagd bij Coen, Ingrid, Margaux & Lieke
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Gezelligheid is het belangrijkst.

Ruud, 11-8-2015

Een heerlijke vakantie gehad op Qui Vivra Verra. Zoveel verschillende mensen bij elkaar en zo ontzettend gezellig. Coen zorgt er ook echt voor dat het een gezellige boel is. We hebben ook fantastisch gegeten. Echt een vakantie waar we nog lang met veel plezier aan terug zullen denken.
Gereisd met partner in augustus 2015

Absoluut een aanrader!

Bram en Chantal, 2-8-2015

We hebben een geweldige week gehad bij Coen en Ingrid in de B&B. De gastvrijheid hier is zo uniek, die hebben we niet eerder meegemaakt. We voelden ons direct thuis. Met z'n allen aan de lange tafel eten, drinken en praten. We hebben genoten van de door Coen en Ingrid bereidde gerechten (Zelfs gerechten waarvan ik dacht dat ik ze niet lustte). Het aanbod was divers o.a: BBQ, streekgerechten en een wijn-kaasproeverij. Je mag zelf weten of je deelneemt aan activiteiten of niet. 's Avonds ging gezellig het haardvuurtje aan. We zijn deze week aangeschoven bij de muziekquiz van Coen. Wij vonden het heel bijzonder dat iedereen hier op deze manier gezellig samen kan zijn, mensen kinderen en dieren. Coen weet veel van de bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt, als je hier meer van wilt weten neemt hij de tijd om met je mee te denken. Echt een aanrader voor iedereen die van natuur, vrijheid, gezelligheid en lekker eten houdt. Wij komen zeker terug. Bedankt voor deze ervaring!
Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige bb en camping

Marisa, 20-5-2015

Brabantse gezelligheid in Frankrijk met ontzettende leuke lieve eigenaars Coen en Ingrid bedankt voor het zeer leuke ontspannende weekend en tot van de zomer kijk er al echt na uit x Marisa
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Qui Vivra Verra in Le Mesnil-Amey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Qui Vivra Verra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Qui Vivra Verra scoort een 9.12 uit 10 op basis van 207 reviews.