Camping Le Brévedent ****

8,3

45 reviews over Camping Le Brévedent in het Nederlands

Fijne camping

Trix Koning, 25-8-2017

Camping met mooie plaatsen. Doordat we in het voorseizoen waren was het er heerlijk rustig. Net sanitair. Internet moest er betaald worden en dat was duur. Niet gedaan dus.
Gereisd met partner in mei 2017

Ideaal met kleine kinderen, geen massa, sfeer.

De groote, 5-8-2017

Mooie omgeving onder en tussen de bomen. Perfect op maat met kleine kinderen, veel te doen in de buurt. Minpunt: caravan wat aan de kleine kant.

Parel van een camping!

Marjolein, 4-8-2017

Camping Le Brévedent is een kleine overzichtelijke camping waar toch alles aanwezig en van alles te doen is. Een mooi zwembad, restaurant met speeltuin, kinderboerderijtje, winkeltje, café, een heerlijk speelveld met springkussen en hele leuke muziekavonden met franse chansons. Dat alles op een prachtig heuvelig terrein met het kasteel als centraal middelpunt. Franser wordt het niet!

Daarnaast een prima uitvalsbasis voor leuke dagtripjes in Normandië.

Vooral leuk voor gezinnen met jonge kinderen.

Prachtige camping

Michels, 31-7-2017

Hele mooie castel camping. 54 euro voor een nacht. Prachtige grote plekken veel groen op de camping en mooie omgeving. Nieuw schoon sanitair alleen jammer dat er geen warm water was.. fijn verwarmd zwembad niet heel groot maar goed te doen. Leuke vijver waar je in mag vissen. Je kunt er wat drinken en er is een restaurant wat zeer betaalbaar is. Vriendelijke en behulpzame mensen op de cAppingedam. Veel diertjes konijnen kippen etc. Prima voor een paar dagen.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig gelegen rustige camping!

Maarten, 24-7-2017

Zeer mooie rustige en kindvriendelijke camping met mooi zwembad en vriendelijk personeel. Ideaal voor wie een rustige camping zoekt met kleine kinderen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Jammer dat de douches nauwelijks warm water gaven

Wilma, 10-7-2017

En dan ook nog douches waar de slang van kapot is. Dat iets oud is maakt niet uit maar dat het niet werkt kan echt niet! Niet wat ik van les Castels gewend ben!
    Gereisd met partner in juni 2017

dure camping , mooie ligging

Ingrid van der A., 6-7-2017

wij hebben een mooie plaats gehad, bij het meer, en dat was prima. Maar de dichtstbijzijnde sanitaire voorziening had geen warm water en na drie dagen vragen (wordt nu gemaakt) nog steeds niet. Dus telkens ver lopen. Het zwembad was leuk, prima restaurant, aardige vrouw aan de balie.

Kleren wassen en drogen kost samen €8, wat ik duur vind. Voor 5 nachten ( tent + auto, zonder electriciteit) over de €150 kwijt. Van het beloofde muziekmaken heb ik niets gemerkt.

Gereisd met partner in juni 2017

Natasja, 4-8-2016

De camping vond ik in 1 woord geweldig! Mijn kinderen van: 11, 3 en 2 jaar oud hebben zich uitstekend vermaakt...de eigenaar tevens muzikant, heeft 2x opgetreden met zijn band, wat ook geweldig was...mooie groene camping, ik kom hier zeker nog een keer terug..
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Sfeervolle, kleine camping

TD, 16-8-2015

In juli hebben we vijf nachten op deze camping gestaan. Mooi ruime plekken. Sanitair is wel verouderd. Fijn restaurant waar je lekker kunt eten. Brood kun je bestellen in het winkeltje. Men spreekt goed Engels bij de receptie. Je kunt kanoën op het meertje, vooral voor kinderen erg leuk. Zwembad is klein maar prima. De eigenaar is vriendelijk en treedt regelmatig op met zijn band. Erg sfeervol!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping, maar eerst dat sanitair vernieuwen

Kristof, 10-8-2015

Wij vonden dit een mooie verzorgde camping, heel vriendelijke uitbaters/personeel.

Mooie redelijke plaatsen, (wel niet echt afbakening gewoon een struikje of een boom).

Leuke vijver waar je kan kano varen, vonden de kinderen super!

Kortom een mooie rustige omgeving ideaal voor vakantie

(90% van de kampeerders waren Brits?! vonden we raar)

Het sanitair was gewoonweg een ramp. De blok bij onze plaats was van ergens in de jaren '50, versleten, stuk, en ergste van al nog eens heel vuil ook. De andere blok dan maar, die was recenter - maar omdat iedereen daar gaat natuurlijk - ook heel vuil, koud water en totaal geen straal. Raar voor een Castel en die prijsklasse...

MAAR Er hangen wel plannen omhoog van de verbouwing, wanneer deze werken gedaan zijn zou deze camping een veel betere score krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Brévedent bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Brévedent in Le Brévedent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Brévedent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Brévedent scoort een 8.25 uit 10 op basis van 49 reviews.