Camping L'Etang des Haizes ****

8,9

84 reviews over Camping L'Etang des Haizes in het Nederlands

mooie ruime plaatsenschoom

nagtegaal, 2-9-2017

Schoon sanitair ruime plaatsen leuk zwembad mooie

omgeving en een visvijver met veel vis

Gereisd met partner in augustus 2017

Als een 11 zou kunnen dan had ik m gegeven

Edwin, 24-8-2017

Echt een supercamping,megaschoon,en leuk personeel.

Je kon niet in het sanitairgebouw komen of er was iemand aan het poetsen,echt superschoon.

Een pracht van een visvijver(ik geef niks om vissen,maar vanaf nu wel!!),zeker voor kinderen een mooie inteoductie in het vissen.

Hele grote plaatsen,waarbij je je voorkeur kunt aangeven.

Dichtbij de d-day stranden,en vele dagjes uit.

Ook de markt in la haye de puits op woensdagochtend is zeker de mooite waard om te bezoeken.

Wij hebben twee fantastische weken gehad hier,en komen zeker terug.

Ook de eigenaren hebben altijd een woordje klaar voor iedereen,en maken het voor iedereen een echte vakantie.

Prijzen vallen reuze mee,had alleen wel wat meer te eten willen zien op de kaart...zekers als je gezellig op het terras zit,maar dat is meer voor de ideenbus dan dat het een minpunt zou zijn.

Iedereen daar....bedankt!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke gemoedelijke camping

Marc Bolscher, 4-2-2017

Leuke gemoedelijke camping met vriendelijke mensen en een leuk zwembad met glijbaan. Mooie ruime plekken. Een iets groter voetbalveld was helemaal geweldig geweest voor mijn kinderen. De vijver is een echte attractie als je van vissen houdt. Nog nooit zoveel karpers gevangen. Als we nog een keer naar Normandië gaan komen we hier zeker terug !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping !

M. van Boven, 18-9-2016

+Ruime plekken, schoon sanitair, mooi zwembad, wifi goed (maar niet gratis)

-Water vaak niet heet, cafetaria duur en niet goed, kinderuurtje 's ochtends muziek te hard en te lang

Wij stonden op plek 46 met onze auto, caravan en 2 tentjes en er was nog plek genoeg over. Mooi avondzonnetje en in de ochtend schaduw. Mooie ondergrond van gras, keurig onderhouden alles. In het zwembad moet je een strakke zwembroek aan. Er werd regelmatig iets georganiseerd voor de jeugd en 's avonds nog wel eens een optreden. Drankjes en friet erg duur, friet zeker NIET bestellen daar, er wordt op 60 graden gefrituurd of zo. Supermarkt 5 minuten rijden. Uitstapjes genoeg in de omgeving, maar je moet wel even rijden. Granville is mooi, Cherbourg, St. Mère l'Eglise, Utah Beach Omaha Beach. Een dag op de camping is ook heerlijk, mooi zwembad. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Broodjes bestellen voor de volgende dag. Het wifi dat we kochten was prima. In ruim 2 weken tijd 1 mug gezien. Wij vonden het een prima camping en we hebben er een zeer geslaagde vakantie gehad. Met mooi weer !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Schone en rustige camping in prachtige Normandie

Yo, 7-9-2016

Perfect onderhouden camping in goed gedeelte van Normandië. Uitvalbasis voor alle uitstapjes. Ruimte voor tenten en caravans, maar ook aparte huurtenten beschikbaar. Mooi zwembad. Receptie met Nederlandse stagiaire. Broodjes te koop. Eetgelegenheid en bar. In de zomervakantie animatie. Grote vijver voor visliefhebbers.

Het sanitair is erg schoon maar ietwat verouderd. Als het niet druk is word er 1 afgesloten.

Gereisd met partner in juni 2016

zeer mooie en ook rustige camping

jos van westen, 27-6-2016

Zeer goed onderhouden camping alwaar wij in een huurcaravan verbleven. Ook die was heel erg netjes. Wij werden in het Nederlands te woord gestaan (vriendelijke stagiaire) De eigenaren zijn zeer vriendelijk en ook zeer behulpzaam. (heb zelfs een slijptol van hun kunnen lenen omdat de sleutel van ons hangslot afbrak). Wil je fietsen, ga er dan vanuit dat je een mountainbike of racefiets meeneemt en plan je routes goed want er wordt gewoon langs 110 km/u wegen gefietst. Voor gewone fietsen is de streek minder geschikt. Voor wat betreft de omgeving, hou je van rust en een prachtige omgeving in een zeer rustig deel van Normandie is deze camping een echte aanrader.
    Gereisd met partner in juni 2016

Mooie/gezellige/ fantastische camping

R.W, 26-6-2016

De camping is rustig en niet te groot, dus iedeaal ook voor kleine kinderen. Mooie huur accomodaties en grote staanplaatsen.

Het is erg netjes en schoon, word goed onderhouden.

Gezellige bar met terras, mooi zwembad met glijbaan en ligstoelen. Dorp is leuk met op woensdag een markt. Supermarkten in de buurt.

Kom hier al jaren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gemoedelijk, gezellig.

Han, 29-8-2015

De camping is schoon, groen en niet al te groot. Voor de jeugd is er tot 16 jaar bijna elke dag een leuk programma. Het zwembad is niet te groot maar voldoende voor onze kids. De keuze voor deze camping voor ons was het zwembad en de visvijver op de camping. In de vijver zwommen voldoende karpers., en op de camping heerste een leuke sfeer ook onder de kinderen. Onze kinderen 10 en 13 jaar hebben zich prima vermaakt. Het dorpje ligt op 1 km. Hier vindt je alles wat je nodig hebt. Voor uitstapjes met bezienswaardigheden moet je toch 3 kwartier tot een uur de auto in. Dat vonden wij wel wat ver. Verder vond ik het jammer dat de Tour de France op een kleine televisie zonder geluid in de hoek van de bar te zien was.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie rustige camping

Esther, 27-8-2015

We verbleven twee weken in een Grand Large van de camping. Mobile home was schoon en compleet. We vonden het fijn dat er buiten onder de overkapping een picknicktafel stond en er een luxe ligstoel was. We hebben 1,5 week goed weer gehad maar we zijn eerder naar huis gegaan omdat het de laatste halve week veel ging regenen.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima camping!

Brouwers, 27-8-2015

Ruim 2,5 week naar volle tevredenheid verbleven op L'Etang des Haizes. De camping wordt keurig onderhouden en het sanitair is schoon. La Haye du Puits ligt op loopafstand en daar kun je eigenlijk alle winkeltjes vinden die je nodig hebt, inclusief een Intermarche en Aldi.

Pluspunten camping:

+ Ruime plaatsen

+ Schoon sanitair

+ Leuk zwembad

+ Vriendelijk personeel

+ Goede uitvalsbasis voor zowel D-Day bezichtigingen als richting kust en natuur

Verbeterpunten camping:

- WIFI is niet gratis, voor vier uur gebruik betaal je € 2,- of voor 30 uur gebruik € 10,-. Het bereik is echter zeer wisselend

- De douches zijn gratis, maar je moet continue een knop ingedrukt houden. Dit draagt niet bij aan het douchegenot

- In de 2,5 week dat wij er waren herhaalde het animatieprogramma zich wekelijks.

Wat ons betreft wegen de pluspunten zeer zeker op tegen de verbeterpunten en we kunnen deze camping dan ook prima aanbevelen.

De populatie is met name Engels, Nederlands, Frans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping L'Etang des Haizes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang des Haizes in La Haye du Puits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang des Haizes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Etang des Haizes scoort een 8.87 uit 10 op basis van 100 reviews.