Camping Safari-Normandie

Camping Safari-Normandie
Safari-Normandie
8,5

4 reviews over Camping Safari-Normandie in het Nederlands

Natuurglamping met enorm veel privacy

C. Schuurman, 15-8-2017

Waar vind je dat nog: een compleet ingerichte safaritent (met bedden, houtkachel en dagelijks vers water gebracht) op een prachtig veld voor jezelf, met verder op het terrein maximaal 3 buren (en niemand in het zicht). Heerlijk rustig, alleen de vriendelijke paarden komen af en toe langs om te grazen. Het eco-toilet naast de tent is misschien even wennen in het begin, maar werkt prima.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bijzondere natuurbeleving, rust & zeer veel ruimte

Fam. Jansen, 5-8-2017

Over de beloofde safari beleving is geen woord te veel gezegd. Zodra je door eigenaar Lagon met de jeep bij je safaritent bent afgeleverd, waan je je daadwerkelijk op de prairie. Zeker wanneer de hengsten voor je tent langs galopperen is de natuurbeleving compleet. Wat een rust en ruimte! Wij keken vanuit, naar onze indruk de mooiste tent, twee weken uit over een veld van een paar hectare groot. Op het hele terrein staan maar vier tenten, wat een unieke ervaring is. Er is geen stroom of stromend water maar dat klinkt primitiever dan het is: Lagon levert dagelijks vers water bij de tent af en mobieltjes kunnen worden opgeladen bij de 'outpost' waar ook wifi is en waar koude wijn, biertjes en andere kleine luxe te verkrijgen is. Bij Liesbeth kunnen heerlijke maaltijden besteld worden.

De directe omgeving is niet heel bijzonder maar het gebied kent prachtige natuurgebieden en kastelen. De indrukwekkende kust is toch al gauw anderhalf uur rijden maar erg de moeite waard. De kids, 12, 10 en 8 jaar, vermaakten zich met paardrijlessen bij Cecile op de ranch, soldaatje spelen, bomen klimmen, spelletjes, verstoppertje, buskruit spelen en popcorn bakken met Lagon.

Onze oudste zoon waardeerde de plek iets minder dan de jongere kinderen, die in de tweede week aansluiting vonden bij vriendjes. Ondanks het tegenvallende weer, uitzonderlijk volgens de eigenaren, hebben we enorm genoten van de plek.

De wc-doos is wat behelpen, maar eigen sanitair is hoe dan ook prettig en de douche in het bos is lekker warm. Aanraders zijn pizzeria La Chabada, een bezoek aan Omaha beach (zeer indrukwekkend), de natuurwandelingen, visserdorp Honfleurs (op 100 minuten) en Granville (105 minuten rijden) en het kasteel van Willem de Veroveraar.

Liesbeth en Lagon zijn erg gastvrij. Een absolute aanrader voor wie een heel bijzonder verblijf zoekt. Wij gaan de rust en enorme ruimte missen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rust, ruimte en natuur.

Daniëlle Derikx, 22-9-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Safari-normandie. Om te beginnen werden al onze spullen met de land-rover naar de tent gebracht omdat het terrein te ruw is voor onze personen auto. De parkeerplaats is op prima loopafstand. Bij aankomst stond het eten voor ons klaar. De tent is van alle gemakken voorzien. Wij hebben heerlijk geslapen en er staat een babybedje. Voor de wat grotere kinderen is er een gave bedstee. Echt geweldig. We kregen regelmatig bezoek van de paarden en de ezel die op het terrein lopen. Er staat een stevige hek om de tent zodat ze niet te dichtbij kunnen komen, maar ze vonden het fijn om af en toe een aai te krijgen. Er was een mogelijkheid om smorgens stokbrood en broodjes te krijgen bij de receptie. Er is geen stroom in de tent, iets wat absoluut bijdraagt aan de rust. Er is wel een mogelijkheid om de telefoons op te laden bij de receptie. Verder was alles netjes en schoon. Al met al een super ervaring en zeker een plek om terug te gaan!
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Wat een beleving!

Hardenbol, 29-7-2015

Wakker worden van het geluid van de vogels geeft in deze tent een unieke beleving. De safaritent was van alle gemakken voorzien. De woonkamer is comfortabel ingericht met een open keuken. Daarnaast zijn er twee slaapkamers en een bedstede in de woonkamer. Op de aangrenzende veranda kun je genieten van de vakantie op een luxe tuinset. De safaritent is voorzien van een eigen Scandinavisch toilet, maar voor een douche ga je naar het gebouwtje in het bos. Hier is warm water beschikbaar uit een geiser. Tevens haal je hier het water voor in de safaritent. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Safari-Normandie in La Carneille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Safari-Normandie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Safari-Normandie scoort een 8.48 uit 10 op basis van 4 reviews.