8,4

52 reviews over Camping La Forêt in het Nederlands

NOOIT MEER!

Eduard Bruinink, 15-7-2017

Onvriendelijke eigenaren, droge modderige plekken, zeer klein zwembad waar je alleen mag zwemmen met een echte zwembroek, slecht en dure snackbar, heel onvriendelijke sfeer op de camping, lauw douche water, zeer duur in het hoogseizoen, niet ACSI waardig, en al helemaal geen 4 sterren waardig. Kortom, het was voor ons een hele slechte keuze, een camping om nooit meer naar toe te gaan, ook niet voor 1 dag.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping in de bossen

Lia Witvoet, 2-7-2017

Dat het ongeveer 20 km van de snelweg is en dat je NIET naar de tomtom moet luisteren als je de volende dag verder wilt gaan. Hij wil je naar een veerbootje laten gaan. Met caravan en camper gaat het niet!!! Moeilijk keer baar!!! Terug richting Rouen!!!!!!

In de wc rook het naar veel gloor maar wel heel schoon en netjes

Gereisd met partner in mei 2017

Gewoon een goede camping

Jack, 28-9-2016

Jumièges

Wanneer je naar deze camping toegaat met de caravan let er dan even op dat de navigatie je niet naar de pont stuurt maar ga via de Pont de Brotonne. Met het pontje mag je namelijk niet mee. Een aardige maar kleine camping. Grote plaatsen met veel prive. Eigen water en afvoerpunt. Prima sanitair alleen het water kan wat warmer. Brood bij de receptie te krijgen, tevens een inie-mini winkeltje. Zwembad is eigenlijk een overdekte badkuip voor kinderen. In het hoogseizoen zal het aan de kleine kant blijken te zijn. Leuke omgeving met Rouen als uitschieter. Ook de ruïnes van de abdij in Jumieges zijn de moeite waard. De fruitroute is een leuke route om te doen, met de fiets of met de auto (60 km maar is in te korten tot 40 km).

Gereisd met partner in september 2016

Hier komen we niet meer

Bram, 1-8-2016

Een tussenstop gemaakt op doorreis. Camping in bosrijke omgeving, beetje te donker naar onze mening. Sanitair etc best ok, voldoende ruime plekken. Eigenaresse vriendelijk bij ontvangst, sprak goed Engels.

Maar toen; moe na de rit en het installeren 5 pizza's besteld bij de snackkar en meteen betaald met 50 euro. Ter plekke opgegeten, best lekker. We willen na een uur teruglopen en worden nageroepen; we zouden nog niet betaald hebben. De dame had een kladblaadje waar onze bestelling nog niet doorgekruist was. En de kas klopte volgens haar, er ontbrak nog precies ons bedrag... Geen bonnetje natuurlijk, daar doen ze niet aan. Machteloos sta je erbij, ik had toch betaald?! Geen 50 euro meer in m'n portemonnee. De bazin en de snackdame zijn dan niet meer zo aardig en praten ineens minder Engels. Uiteindelijk met een sisser afgelopen na 20 min praten, maar moesten wel smorgens voor 8 uur weg zijn, anders zou ze de politie erbij halen. Naar gevoel overgehouden. Kortom, let op.

Gereisd familie in juli 2016

c wh groot, 5-4-2016

Vriendelijke mensen en keurig verzorgd.en meule omgeving.
Gereisd anders in april 2016

Aardig voor onderweg

karinbeenen, 6-9-2015

Een kleine camping. Wij hebben er 3 nachten gestaan om Rouen te bezoeken. Voor een kort verblijf prima. Sanitair is redelijk schoon. Geen wc brillen op de wc's. Een kleine speeltuin en een heel klein zwembad. Op zich prima voor een camping onderweg. Wel wat duur voor de geboden faciliteiten.

Ontspannen

C. Peereboom, 1-9-2015

Heerlijk ontspannen vakantie gehad met mijn man en onze kleine uk van een paar maanden oud. De eigenaren zijn erg vriendelijk en waren erg behulpzaam. We hadden een babypakket gehuurd die erg netjes en schoon werd gebracht. Het weer zat niet mee maar alsnog werd het zwembad elke dag schoongemaakt en ook waren de simpele snacks heerlijk. Lekker makkelijk voor een relaxed avondje op de camping. Qua ligging hadden we altijd wel een plekje met zon en schaduw op onze eigen plek. En genoeg te zien in de omgeving!
Gereisd familie in augustus 2015

Rustig, netjes, leuk voor kleine kinderen

Fam. Engelkes, 29-8-2015

Augustus 2015 tien nachten gestaan in prima stacaravan. Sinds 2013 nieuwe eigenaren, de negatieve reviews hier moeten over de vorige gaan. Deze twee doen 24/7 hun stinkende best. Zij spreekt Engels en Philippe a lietel inglish, maar vooral Frans. Zwembad: buiten poedelbaadje voor kleuters, lekker zonnen ook. Binnen zwembadje max 135cm geloof ik. Heerlijk voor kleintjes, niet voor 13+. Heren neem uw ballenknijper mee! Brood dag van tevoren bestellen, anders 10 minuten lopen naar het dorp, bakker ook op zondag open.

Borg 50 euro. Alleen Fransen betalen de volle mep. Wij hadden 1 glas gemold en een spatel laten smelten, kostte ons niets! Kinderen spelen volop met elkaar, die van ons moeten nu vloeiend Frans, Engels, Duits en Vlaams spreken. Wij -ouders- zijn heerlijk uitgerust. Minpuntjes: gasfles leeg = koude douche. Horeca is er wel maar stelt niks voor, hoewel Philippe, tevens frietbakker, heerlijke pizza's maakt. Het is kleinschalig en daar houden wij wel van. Prima!

Gereisd familie in augustus 2015

Leuk, maar wel iets anders dan op de site staat.

Kleine, leuke camping, 3-8-2015

Het was een leuke kleine camping. Onze dochter is 3,5 jaar en kon hier goed alleen even spelen en rond fietsen. De vrouwelijke eigenaar spreekt Engels. Haar man spreekt alleen Frans. Bij de balie kun je brood bestellen, dat brood kun je dan de volgende ochtend ophalen vanaf 08.00 uur. Wanneer je niet hebt besteld, krijg je in principe niks mee. Het zwembad is erg klein. Op de site van een andere aanbieder staat dat een boxer in het zwembad is toegestaan. Dit is niet waar. Je wordt vriendelijk verzocht het zwembad te verlaten als je geen 'ballenknijper' aan hebt. Er is geen luchtkussen, maar wel meerdere jeu de boules banen. Net buiten de camping is een voetbalveld. Daar kun je rustig spelen, omdat er een gat door de omheining is gemaakt. De pondjes voor over het water zijn tevens gratis.Le havre is super leuk! E een leuke kermis, maar ook een leuke speeltuin en andere sportmogelijkheden. Daarnaast kun je daar naar het strand. Maar voor de echte zandstranden moet je naar Trouville gaan
Gereisd familie in augustus 2015

rustige camping voor op doorreis

rustige doorgangscamping, 31-7-2015

Als ik de oudere reviews lees vermoed ik dat er andere mensen de camping beheren. Ze waren vriendelijk en spraken Engels. De camping zelf is rustig en heeft beschutte plaatsen. Het sanitair is nieuw en goed. Voor de kinderen is er een klein speeltuintje, ook nieuw 2015. Het zwembad is klein en eenvoudig. Wel lang dicht tussen de middag; van 12 tot 2. Er is afhaal voor friet en pizza en een paar producten in een "winkeltje". We hebben er drie nachten gestaan. Je kunt fietsen in de omgeving en leuk met een pontje over. We hebben fietsen op de camping gehuurd. Deze waren in orde en we werden vriendelijk geholpen. Er is betaald wifi op de camping en dit werkt goed. 24 uren op internet kost 5 euro (kun je over meerder dagen spreiden) korter en goedkoper kan ook.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt in Jumieges (Seine Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt scoort een 8.36 uit 10 op basis van 89 reviews.