Hotel Domaine Le Clos des Fontaines

Hotel Domaine Le Clos des Fontaines
Domaine Le Clos des Fontaines
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Domaine Le Clos des Fontaines bij:

1 review over Hotel Domaine Le Clos des Fontaines in het Nederlands

Un trompe l'oeil

David De Backer, 6-5-2012

We zijn gelukkig dat we dit zelf niet hebben moeten betalen.Het is op zich een mooi domein, rustig gelegen in de vallei van de Seine. Véél te duur voor hetgene zij te bieden hebben. Kamers zijn ruim maar geen overbodige luxe (wetende dat het 145euro/n kost!!), golvende laminaat, bad met jetstreem en jacuzzi waar de vuiligheid er zo uitspuit (hebben wrlijk nooit eens ontsmet) degoutant! een wcpot dat ieder moment dreigt los te komen. Een Spawellness, tja dit heeft de welgestelde burger ook in z'n achtertuin staan. Een ontbijtbuffet (15 euro p/p) dat geen buffet waard is, je waan je in Frankrijk waar het brood normaal supper lekker moet zijn, maar id plaats kregen wij van die industriële voorgebakken minicroissants, enzo, waar je zelf geen sneedje hesp tussenkrijg. Tweede dag kregen we dan toch stokbrood, weeral hetzelfde verhaal industriële afbaksel waar je je kaken op stukbijt. Kortom echt zijn geld niet waard!-
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine Le Clos des Fontaines in Jumieges (Seine Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine Le Clos des Fontaines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domaine Le Clos des Fontaines scoort een 9.13 uit 10 op basis van 3 reviews.