Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville

Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville
Ibis Budget Rouen Nord Isneauville

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville bij:

1 review over Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville in het Nederlands

Net hotel met harde bedden

Rens, 18-8-2011

Eén nacht op doorreis verbleven in dit hotel. Het hotel en de kamers zien er keurig uit en zijn schoon. Het ontbijt is prima. De gratis wifi werkt probleemloos. Het personeel is vriendelijk. In Isneauville zijn een paar eettentjes en een grote supermarkt (met goedkoop tankstation). De bedden zijn oncomfortabel hard. hele dunne matrasjes op een keiharde bodem. Vandaar de lage algemene waardering. Gelukkig hadden we een tweepersoons luchtbed bij ons dat we bovenop de bedden hebben gelegd. Daardoor hebben we toch prima geslapen.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville in Isneauville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Rouen Nord Isneauville scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.