Hotel Antares ***

6,8

16 reviews over Hotel Antares in het Nederlands

Goed tussenstop hotel

Sandra, 28-8-2012

Ideaal hotel voor een tussenstop van 1 of meerdere nachten.

Degelijke kamers, standaard ontbijt, leuk zwembad.

Ligt inderdaad op enige wandelafstand (vrij drukke baan) tot het centrum, maar het voordeel is wel dat je gratis parkeert aan het hotel, terwijl de parking van de hotels in het centrum vaak betalend zijn.

Service en vriendelijkheid van het personeel kon iets beter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Alles op en aan wat er moet aan zijn

davy_sierens, 14-8-2011

Praktische kamers (wij hadden een dubbelkamer nl bed beneden en bed boven). Lekker ontbijt, de afstand tussen het oude centrum van Honfleur en het hotel is te doen te voet, maar misschien wel ietsje te ver
Gereisd met vrienden in september 2010

Mooi verzorgd hotel

Patrick, 9-8-2011

Goed Comfortabel hotel op 20 minuutjes wandelen van het centrum van hotel. Bovendien rustig gelegen. We kregen een mooi gerenoveerde en zeer ruime duplex kamer met twee verdiepingen. Beide, beschikten over een afzonderlijke badkamer, één met stortbad en één met ligbad.

Het ontbijt was mooi verzorgd en naar Franse normen voldoende uitgebreid. Ook werd alles steeds meteen aangevuld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Zeer goed 3 sterren hotel

PP, 17-6-2011

Wil je Normandië met je kids bezoeken, dan is dit hotel ideaal. Ruime familiekamer (duplex) en heerlijk zwembad(je). Wij wisten op voorhand dat de ligging niet ideaal is en je best de wagen neemt om naar Honfleur te gaan. Maar Honfleur beschikt over een ruime randparking, waar je voor 3€ de hele dag (24u) kan parkeren.

Ook ruime parking aan het hotel (wat weinige hotels in het centrum hebben)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

mooie plek net buiten het centrum

Ron en Carolien, 16-6-2010

mooie plek net buiten het centrum, zit een sauna/spa in het hotel (niet gebruikt)

Honfleur is te lopen vanaf het hotel wat goede parkeer voorzieningen heeft

Gereisd met partner in juni 2010

Fijn hotel

Sonja, 30-4-2010

Hotel Antares ligt 2 km buiten Honfleur, dus niet erg centraal in het centrum maar wel praktisch met parkeren.

Hotel zelf is netjes. Heel prettige en gastvrije ontvangst en mooie, ruime kamers. Heerlijk zwembad waar je s ochtends baantjes kunt trekken. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, want Honfleur heeft enorm veel keuze aan leuke restaurantjes om te ontbijten!

Prima verblijf voor een aantal dagen.

Gereisd met partner in april 2010

goed hotel

Tom en Carine, 4-9-2009

Wij vonden dit een goed hotel.

Het lag inderdaad wel op een drukke baan, maar wij reden met de auto tot aan het winkelcentrum net voor Honfleur. (parking genoeg)

Het ontbijt was zeker voldoende en goed verzorgd en keuze genoeg.

De kamer was in orde en ruim genoeg. wij waren met 3.

Honfleur is een tof stadje met ernorm veel restaurants.

Voor ons was dit één van de mooiste plekjes die we bezocht hebben

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

een heel ander beeld dan wordt gegeven

sandra Klütsch, 30-8-2009

net terug van een verlengd weekendje in Normandië, gekozen voor dit hotel voor de redelijke prijs en de toch zeer mooie foto's op het internet, bij aankomst een zeer koel onthaal en bij het betreden van onze kamer viel onze mond open van het verschil van de foto's met het echte beeld, hadden ook een kamer enkel met douche en geen bad, zoals wel beschreven stond, badgordijn zag ook zwart van de schimmel, terug aan de receptie viel de dame compleet uit de lucht, ze zei ook dat het of een bad of een douche was, maar ze gaf ons dan toch een andere kamer, nu hadden we een bad maar net was ook iets anders, er lag nog kruimels op de badkamer vloer met wat haren in het bad en de muren waren maar half geschilderd, ze hadden mooi rond de haardroger geschilderd, de deken op het bed waren bevuild en vergeeld en er zal zelfs een brandgat in

ontbijt ok maar na een week zou het wat eentonig worden, geen stukje fruit en ook niet eens wat spek en eieren ofzo

onthaal ok maar zeer koel

Gereisd met partner in augustus 2009

goed doorreishotel

jan, 8-7-2009

Wij waren hier 3 nachten, het enige minpuntje is de afstand naar Honfleur, voor iemand met een beetje handicap is het al gauw een half uur stappen. wij trachten de wagen ongeveer half weg te zetten wat merendeels lukte, zonder hoge parkeergelden te betalen.

ontbijt is méér dan genoeg, een beetje zoekwerk in de 3 aparte standplaatsen maar alles erop en eraan, en er wordt voldoende bijgevuld.

verzorgde kamers met ruime kast en ruime en propere badkamer met WC

3 verdiepen hoog met lift, mooie en verzorgd zwembadje en gezellig terras

en dat alle voor een vriendelijke prijs.

ideaal hotelletje om enkele dagen te verblijven

Gereisd met partner in juli 2009

bewondering voor service

de visscher, 8-8-2008

hotel ligt ongeveer op 30 minuten wandel afstand van honfleur. Zeer propere, hedendaagse en grote kamer voor 4 personen. Zoon was teddy vergeten en zoals er beloofd was gekregen per post, wat ik zeer waardeer. Ontbijt was zeer verzorgd (individuele verpakkingen). Correcte en vriendelijke bediening. Zwembad was ook heel proper. Hotel ligt aan een drukke baan, maar zeker geen overlast van lawaai. Zeker een aanrader en wij komen terug als we in de buurt zijn.
Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Antares bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antares in Honfleur (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antares scoort een 6.82 uit 10 op basis van 16 reviews.