Bed and Breakfast Maison Quesnel

Bed and Breakfast Maison Quesnel
Maison Quesnel

1 review over Bed and Breakfast Maison Quesnel in het Nederlands

Een leuk, goed verzorgd en warm B&B

Frank, 29-8-2011

We zijn hier 5 dagen geweest en we hebben genoten van de B&B. De eigenaren waren zeer vriendelijk en hielden rekening met persoonlijke wensen. De kamers (we hadden er 3) waren lekker ruim, schoon en je kan koffie en thee zetten op de kamer. In de koelkast kan je allerlei spullen kwijt. Hambey is een goede uitvalsbasis om diverse leuke dingen te bezoeken in Normadie (2e WO stranden, leuke plaatsen en st. mont michel). In het dorp is een supermarkt, kan je spulletjes kopen, een lekkere warme bakker, lunch kan je klaar maken in de B&B.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison Quesnel in Hambye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison Quesnel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maison Quesnel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.