Camping Capfun Les Falaises ****

6,5

26 reviews over Camping Capfun Les Falaises in het Nederlands

Leuke vakantie

Patricia, 4-9-2017

We hebben een leuke vakantie gehad in een nieuwe mobil home 4 persoons , wat wel Wat klein is voor met ze vieren maar wel goed te doen , ik had om uitzicht op zee gevraagd en heb dat ook gekregen . Beter dus om betere ligging vragen anders kan het zijn dat je nogal dicht op elkaar staat, veel animatie wel in Frans , maar voor de kids maakte dat niet uit. Mooi zwembad, en zeer dicht bij zee! Vind wel dat snackbar wat ruimer geopend mag zijn en

Winkeltje wat meer spullen, maar genoeg supermarkten in de buurt , leuke dorpen in de beurt en honfleur is zeker een bezoek waard , wij hebben het naar ons zijn gehad en denk dag deze camping van capefun nog in verbouwing zit om een echte 4 sterren camping te worden , wat zeker op een mooie plek zit

Nooit meer

Jasper, 29-8-2017

Geen idee waar deze camping zijn 4 sterren voor heeft gekregen. Zeer maar dan ook echt zeer slecht sanitair. Ben wat gewend maar dit slaat alles. Geen warm water bij de afwas , geen verlichting in washokjes, geen haakjes/plankjes etc en vooral gewoon smerig! Scheve plekken, veel te weinig electrapunten etc. Combineer dat met veel herrie en onrust (animatie) en je cocktail is klaar. Nooit meer! Wel een hele mooie omgeving en een mooi zwembad!

Nooit meer

Aart, 26-8-2017

TOEN: Om de paar jaar gaan we naar deze camping. Zeer rustig glooiend terrein met toegang naar het strand. Zelfs een ree gespot bij de caravan. Ja, het sanitair is achterhaald en slecht onderhouden. Ja, het duurde lang voordat er warm water was. Ja, je moet zoeken naar een rechte plek, de meeste zijn scheef. Maar de rust en uitzicht geeft de doorslag.

NU: Er is een hek om het terrein geplaatst en daardoor de toegang naar het strand afgesloten. Je moet nu met de auto naar Houlgate waar de parkeerplaatsen schaars zijn en het strand drukker. De vorige eigenaar heeft het verkocht aan Cap Fun. Al het geld is gestoken in het animatie team die luidruchtig via luidsprekers op golfkarretjes hun programma aankondigen. Aan het sanitair is niets gedaan, er kwam zelfs warm water uit het watertappunt. Ze wisten ervan maar deden er niets aan.

Je moet nog steeds alle kranen eerst openzetten om warm af te wassen.

De plekken zijn nog even scheef.

DUS: Rust weg, ree weg, wij weg.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Les Falaises bij:

Fijne camping met uitzicht op zee

Dianne, 26-8-2017

Ligging van stacaravan is mooi,wel veel wind. Je kunt alleen niet rechtstreeks van de camping naar zee lopen dat moet

altijd via het zeer drukke dorp Houlgate. Eten in restaurant was goed alleen het personeel mag wel aardiger zijn en wat meer service bieden. Zwembad is mooi aangelegd zowel binnen als buiten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie

Richard geleedst, 20-8-2017

Schitterende camping met veel groen en genoeg animatie.

Wel iedere avond tot stipt 00:00 harde muziek. (Wel heel gezellig) Alleen het sanitair is verouderd. Vond dit persoonlijk niet heel storend..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De slechtste camping ooit in mijn leven

Fam. Bunnik, 19-8-2017

Alles schuin en een gore sanitaire waar je de hond nog niet wilt uitlaten.

Veel lawaai in de avond. Ga hierdoor niet meer naar Frankrijk toe.

Restaurant is gewoon niks. Bende is het daar.

Mensen ga hier niet naartoe. Maar kijk echt verder.

Camping oké

Ka, 18-8-2017

Voor Franse begrippen een prima camping. De toiletgebouwen prima. Jammer dat er bij het afwaspunt geen heet water was. De smerigheid in het afwashok is niet te wijten aan de eigenaresse maar aan de gasten. Als iedereen zijn eigen troep opruimt kunnen er verstoppingen en stankoverlast voorkomen worden. Invalidetoilet prima ruimte, waar je met rolstoel alle bewegingsvrijheid had.

Zwembad klein maar schoon en warm. Leuk dat er regelmatig kleine hapjes uitgedeeld worden bij activiteiten.

Kampeerplekken daar in tegen zijn verschrikkelijk. Krap, scheef en de electriciteitskastjes veroudert.

Snackbar, restaurant, bar en winkel beperkt assortiment, maar binnen 5 minuten ben je in het centrum van het stadje waar genoeg restaurants, bars etc zitten.

De eigenaresse is op de goede weg om hier een hele mooie camping van te maken maar het heeft tijd nodig. Als je ziet wat ze al in 1 jaar voor elkaar gekregen heeft denk ik dat over 2 jaar er een camping staat die zeker zijn sterren waard zal zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geen 4 sterren

Deboertjes, 17-8-2017

Wij schrokken erg van de staat van het sanitair. Zeer verouderd en vies (er werd wel schoongemaakt, maar dit was niet echt te merken). In sommige douches niet eens een haakje om wat op te hangen en dat terwijl er ook al geen plankje was om spullen op te leggen....)

Afwassen was ook geen pretje, de ruimte oogt gewoon niet schoon en water werd niet of nauwelijks warm.

De campingplek: ontzettend schuin; we mochten zelf een plek kiezen, maar het was schuin of nóg schuiner.... gelukkig zaten we ver van de receptie af, want veel lawaai en muziek tot een uurtje of 11 's avonds. Het plekje was wel mooi ruim met veel groen/privacy.

Animatie: er was genoeg te doen, maar we hebben daar geen gebruik van gemaakt.

De ontvangst op de camping was goed: zeer vriendelijk en enthousiast.

Zwembad was leuk, vooral de glijbanen, maar wat verschrikkelijk was, was dat in het binnenbad keihard muziek gedraaid werd!! Ontspannen zitten met een boekje is er dan niet bij.

Dorpje Houlgate gezellig, zijn we ook naar toe gelopen en heeft ook 2 supermarktjes.

Toen wij er waren viel zeer regelmatig de stroom uit. Voor ons was dit niet zo,n probleem (behalve als je naar de wc moet in het pikkedonker) maar voor mensen met een koelkast (ook in mobile-homes dus) waarschijnlijk wel.

Nooit meer...

Fam. Kruijswijk, 7-8-2017

Wij hebben hier 2 weken met een eigen caravan gestaan. De camping verdient zijn 4 sterren helaas niet! De plaatsen zijn zo ongelijk dat er flinke stenen nodig zijn om de caravan enigszins waterpas te krijgen. Omdat het alle kanten op scheef is, lukt dat niet helemaal en dus glijden bekers en borden van je tafel.

Het sanitair is werkelijk om te huilen. Zo oud en vies! Wij vermoeden dat deze camping straks alleen nog uit stacaravans bestaat en dat daarom het sanitair niet wordt aangepakt in tegenstelling tot het zwembad en de speeltuintjes. Er wordt nog steeds gewerkt.

Het personeel werkt hard en er wordt veel georganiseerd. Ons uitzicht op zee was fantastisch. De omgeving is leuk; leuke stadjes, fossielenstrand, D-Day stranden. Maar voor mensen met een eigen kampeermiddel absoluut geen aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie mobil home maar camping viel tegen.

Hbm1979, 7-8-2017

Mobil home nieuw en heel schoon! staanplaatsen waren slecht, heel schuin. Slecht sanitair voor de kampeerders. Douche regelmatig koud en de vaatwasser was een drama. Zwembadwater buiten was ijskoud!! Binnenbad wel leuk en warmer. Glijbanen wel leuk, maar niet bijzonder. Omgeving super!! Deauville, Honfleur, fossielen zoeken etc. Winkel restaurant was meer een schap. Veel te weinig voor een camping. Brood en croissantjes vaak op. Wel een super lieve mevrouw in de winkel!Restaurant ziet er goedkoop uit, kan zoveel leuker. Wijn aan de bar was 1 keer 's avonds al op!! En cappuccino kon niet want de melk was op. Jammer dat de animatie alleen in het Frans was terwijl meer dan de helft van de camping uit Nederlanders bestond. We hebben wel een super vakantie gehad, omdat we veel hebben gedaan en gezien.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Les Falaises bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Falaises in Gonneville-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Falaises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Falaises scoort een 6.47 uit 10 op basis van 34 reviews.