6,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Les Falaises**** bij :

19 reviews over Camping Capfun Les Falaises in het Nederlands

Geen 4 sterren

Deboertjes, 17-8-2017

Wij schrokken erg van de staat van het sanitair. Zeer verouderd en vies (er werd wel schoongemaakt, maar dit was niet echt te merken). In sommige douches niet eens een haakje om wat op te hangen en dat terwijl er ook al geen plankje was om spullen op te leggen....)

Afwassen was ook geen pretje, de ruimte oogt gewoon niet schoon en water werd niet of nauwelijks warm.

De campingplek: ontzettend schuin; we mochten zelf een plek kiezen, maar het was schuin of nóg schuiner.... gelukkig zaten we ver van de receptie af, want veel lawaai en muziek tot een uurtje of 11 's avonds. Het plekje was wel mooi ruim met veel groen/privacy.

Animatie: er was genoeg te doen, maar we hebben daar geen gebruik van gemaakt.

De ontvangst op de camping was goed: zeer vriendelijk en enthousiast.

Zwembad was leuk, vooral de glijbanen, maar wat verschrikkelijk was, was dat in het binnenbad keihard muziek gedraaid werd!! Ontspannen zitten met een boekje is er dan niet bij.

Dorpje Houlgate gezellig, zijn we ook naar toe gelopen en heeft ook 2 supermarktjes.

Toen wij er waren viel zeer regelmatig de stroom uit. Voor ons was dit niet zo,n probleem (behalve als je naar de wc moet in het pikkedonker) maar voor mensen met een koelkast (ook in mobile-homes dus) waarschijnlijk wel.

Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer...

Fam. Kruijswijk, 7-8-2017

Wij hebben hier 2 weken met een eigen caravan gestaan. De camping verdient zijn 4 sterren helaas niet! De plaatsen zijn zo ongelijk dat er flinke stenen nodig zijn om de caravan enigszins waterpas te krijgen. Omdat het alle kanten op scheef is, lukt dat niet helemaal en dus glijden bekers en borden van je tafel.

Het sanitair is werkelijk om te huilen. Zo oud en vies! Wij vermoeden dat deze camping straks alleen nog uit stacaravans bestaat en dat daarom het sanitair niet wordt aangepakt in tegenstelling tot het zwembad en de speeltuintjes. Er wordt nog steeds gewerkt.

Het personeel werkt hard en er wordt veel georganiseerd. Ons uitzicht op zee was fantastisch. De omgeving is leuk; leuke stadjes, fossielenstrand, D-Day stranden. Maar voor mensen met een eigen kampeermiddel absoluut geen aanrader...

Gereisd familie in juli 2017

mooie mobil home maar camping viel tegen.

Hbm1979, 7-8-2017

Mobil home nieuw en heel schoon! staanplaatsen waren slecht, heel schuin. Slecht sanitair voor de kampeerders. Douche regelmatig koud en de vaatwasser was een drama. Zwembadwater buiten was ijskoud!! Binnenbad wel leuk en warmer. Glijbanen wel leuk, maar niet bijzonder. Omgeving super!! Deauville, Honfleur, fossielen zoeken etc. Winkel restaurant was meer een schap. Veel te weinig voor een camping. Brood en croissantjes vaak op. Wel een super lieve mevrouw in de winkel!Restaurant ziet er goedkoop uit, kan zoveel leuker. Wijn aan de bar was 1 keer 's avonds al op!! En cappuccino kon niet want de melk was op. Jammer dat de animatie alleen in het Frans was terwijl meer dan de helft van de camping uit Nederlanders bestond. We hebben wel een super vakantie gehad, omdat we veel hebben gedaan en gezien.

Camping in opbouw?

Hansie72, 31-7-2017

Wij hebben hier 2 weken gestaan in het hoogseizoen, in een gehuurde nieuwe stacaravan. Die is nu top. Echter de nieuwe eigenaars schijnen het niet helemaal te snappen. Sanitair voor de andere gasten is vreselijk vies en verouderd en bij bar/restaurant smerig. Van Horeca totaal geen benul en overal nog work in progress. Zwembad is geweldig met binnen en buiten en super glijbanen. Maar hopen dat ze die netjes kunnen houden? Verder vanaf onze plek prachtig uitzicht over de zee en in de omgeving heel veel te zien en te beleven. Volgende keer gaan we weer ergens anders heen...
      Gereisd familie in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Fam. Hamersma, 24-7-2017

Voldoet niet echt aan de sterren, campingplaatsen niet vlak, behoorlijk schuin. Niet echt geschikt als je met een tent wilt kamperen. Wij waten met een vouwwagen dus dat ging nog redelijk. Omgeving als Houlgate, deauville etc. wel de moeite waard.

Oke plek

Sandra, 21-7-2017

Super caravan, zwembad binnen en buiten tip top.

Te kleine camping winkel voor grote camping. Heel animatieprogramma voor kinderen, maar geen woord nederlands, amper engels.

Ook onduidelijke communicatie. Soms animatie geprogrammeerd maar latere start of niet.

Is niet ver van zee, paar km, maar wandelen niet echt aanrader.

fantastisch

Veerle Van Boven, 9-7-2017

Prachtige camping met heel vriendelijk personeel. Wij verbleven met 5 personen in een Resort top TV 6/8 personen. Voor 8 personen is deze wel te klein. Max 6 pers. De mobilhome was proper en de matrassen lagen heel goed. Ruime douche, afzonderlijk (klein) toilet. Afwasmachine waste niet proper af, dan maar beter met de hand afwassen. Zwembad was heel leuk. Prachtig uitzicht over de zee. Voor ons een geslaagde vakantie!

Nooit meer

Richard Koopman, 17-6-2017

Kampeerplek op schuin terrein - het stutten van de caravan is bijna niet mogelijk. Ergens een loodzware kei uit de struiken gevist om de caravan horizontaal te krijgen. Slechts 1 (!) koudwaterpunt: water te tappen uit een op de natte grond (!) liggende slang Naast de stortbak (!) voor chemisch toilet. Over hygiene en volksgezondheid gesproken. Goor en Schandalig. Douches een week lang niet warm te krijgen: tip van de receptie: zet alle douches eerst aan, dan worden ze sneller warm. Nog gedaan ook. Helpt niet. Douchegebouw vervallen. Veel wordt geïnvesteerd in zwembaden en glijbanen, maar de basisvoorziening is niet op orde. Nooit meer. Feedback wordt gevraagd, maar negatieve recensies worden niet geplaatst op de website.
      Gereisd familie in mei 2017

Goede uitvalsbasis met voldoende faciliteiten

Muller, 10-5-2017

Leuke rustige camping waarvan de helft staanplaasten en de andere helft mobilehomes. de mobilehomes zijn ongeveer 30% vaste eigenaren. de andere mobilehomes om te huren zijn splinter nieuw!

Mooi uitzicht vanaf het restaurant/terras over de zee. Helaas kan/mag je vanaf de camping niet (meer) lopen naar de zee. hiervoor moet je 5 min met de auto... omgeving is prima. 30 min naar Caen en de D-day stranden 30 min tot 1 uur.

Restaurant voldoende om te eten. snacks om af te halen en een klein winkeltje voor het "brood"-nodige.

Zwembad met glijbanen super!! 4 glijbanen en een nieuw zwembad in aanbouw (oude nog prima! lekker verwarmt water...

WIFI gratis bij resaturant en receptie...niet bij zwembad. betaald WIFI over heel de camping (ongeveer 25 euro per week)

Gereisd familie in mei 2017

Mooi gelegen camping in ontwikkeling

Remy, 30-8-2016

Camping zit dit seizoen in verbouwing naar een echte Capfuncamping. We hadden een Mobile Home gehuurd. Deze was mooi, compleet en nieuw. De plek was wat minder met nauwelijks zon op terras en dan door de zeewind wat aan de koele kant. Een aantal mobile homes liggen een stuk beter met zicht op zee en hele dag en avond een zonnetje op het terras. Mobile homes staan over het algemeen dicht op elkaar en er staan heel veel Fransen met een eigen vaste stacaravan. Deze worden beetje bij beetje vervangen door de verhuurvarianten.

Door de verbouwing op het middenterrein nogal rommelig en zeer beperkt in speeltuin. Glijbanen zijn al nieuw en erg leuk. Zwembad zal verwacht ik volgend jaar wel volledig vernieuwd zijn. Het oude bad is simpel en is niet echt gezellig.

Personeel erg vriendelijk en doen idd heel erg hun best. Er wordt voldoende georganiseerd al mag de animatie wat internationaler.

Restaurantje en bar niet echt uitnodigend, kan veel meer uit gehaald worden.

Mooie stranden en leuke kleine en grotere plaatsen in de buurt. Ook vele andere bezienswaardigheden zoals een tour langs de invasiestranden.

Vanaf de camping helaas geen pad naar het strand (weet ook niet of dat überhaupt mogelijk is)

Kortom, best een leuke vakantie gehad en ik verwacht dat de camping de komende 2 jaar een metamorfose ondergaat en dan helemaal de moeite waard zal zijn.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Falaises in Gonneville-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Falaises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Falaises scoort een 6.73 uit 10 op basis van 27 reviews.