8,1

46 reviews over Camping Domaine La Catiniere in het Nederlands

Matigo

Willemiek GILLIGAN, 15-8-2017

Rustige camping met vriendelijk personeel. Maarniet wat ik zocht en vies chalet met sobere inrichting. Slechte bedden.
Gereisd anders in augustus 2017

Rustige camping, ruime plekken, gunstige ligging

Van Egmond, 12-8-2017

We kwamen zonder reservering, we konden nog kiezen uit twee plekken. Uiteindelijk zijn we een week gebleven. Een fijne, rustige camping; om 23.00 uur is het stil, grote plekken, onze caravan met voortent en bijzettentje konden er prima staan. Aardig en behulpzaam personeel.

Goede ligging om diverse plaatsen in Normandië te bezoeken.

Leuke familie camping voor kinderen tm 12 jaar

Team Tichel, 3-8-2017

Leuke kindvriendelijke camping, niet te groot met leuk voetbal (sport) veld. Wat kippetjes en een varkentje Mary-lou. In de verte hoor je af en toe een ezel (met astma ;-)

Wij hadden met onze grote caravan een ruime plek aan de buitenrand.

Jammer genoeg wordt de camping veelal gebruikt als doorreis camping wat niet echt recht doet aan de camping zelf. De omgeving, natuur en dorpjes zijn prachtig. Vlakbij historische steden als Caen en Rouen en gezellige dorpjes als Honfleur en Etretat.

Sanitair is prima, enigszins verouderd maar schoon. Wordt aantal keren per dag schoongemaakt.

Gereisd familie in juli 2017

Prima voor bezoek aan Honfleur met kleine kids

Marjolein, 2-8-2017

Ligt op minder dan tien minuten rijden van centrum honfleur. Camping heeft een leuk zwembad met glijbanen en ook genoeg te spelen. Dat was eigenlijk het prettigst van de camping. Onze plek was wat krap.

Sanitair zonder wc brillen, douches niet erg warm. Werd redelijk schoon gehouden.

Voor kort bezoek aan honfleur raad ik de camping wel aan als je kinderen hebt.

Wel aardig

WDKH, 29-7-2017

Een nachtje hier verbleven op weg naar verder. Sanitair laat te wensen over. Reserveren is verstandig want anders moet je wachten of er plek is. Verder wel vriendelijk personeel, spreken beperkt engels.

Geen aanrader

Stijn, 27-7-2017

De camping heeft kleine staanplaatsen , vooral tussen vaste stacaravans. Het domein is gedateerd om maar niet oud te noemen. De visvijver van 3x3 meter is echt om mee te lachen , ik zou dit zelf niet durven aanbieden. Het ergste van allemaal is het sanitair... alle kranen zijn verkalkt. Er zijn geen toiletbrillen , de toiletten zijn vuil , echt vuil... en worden dagelijks eens van ver met een tuinslang uitgespoten. Zonder af te drogen , de volledige cabine is dan nat.... het toiletpapier is om de haverklap op en het toestelletje met hygiënische vloeistof is in elk toilet leeg en op de 4 dagen die wij daar verbleven nooit opgevuld geweest... eerder een 2 sterren ipv 4 sterren. Wij voelen ons echt niet goed bij deze camping
NATHALIE LEVILLAIN,
Het spijt ons te horen dat u ontevreden was over onze sanitaire voorzieningen. Er wordt drie keer per dag schoongemaakt en dan wordt ook alles weer aangevuld. Helaas hebben wij het niet in de hand hoe campinggasten hiermee omgaan en kunnen wij er alleen iets aan doen als we dat op dat moment horen. Helaas heeft u ons op geen enkel moment op de hoogte gebracht van uw ontevredenheid, iets wat wij betreuren want dan hadden wij er iets aan kunnen doen.We verzekeren u dat het onze aandacht heeft en dat we adequaat zullen reageren op tips !

Viel erg tegen

Pole, 23-6-2017

Kleine camping die vooral in beslag wordt genomen door stacaravans. Erg "recht toe, recht aan". Stonden aan de rand van de camping, dicht tegen een hek aan. Kleine staplaatsen,. Je staat erg dicht op de plaatsen van de buren met uitzicht op stacaravans. Veel lawaai tot 2 uur in de nacht. Grote groep Fransen. Er is dus geen controle op "silence" na 23:00 uur. Gelukkig was het maar één overnachting voor ons. Overigens zijn wij wel prima geholpen door het personeel van de camping.. Na de eerste overnachting gaf de auto vreemde meldingen tijdens het starten. De accu van onze auto bleek bijna leeg te zijn. Wij hadden dus autopech en het mobieltje gaf geen bereik. Mochten gratis bellen met de ANWB in Nederland.
    Gereisd anders in juni 2017

Henk VAN KRIMPEN, 18-6-2017

Het was zeer plezierig en komen zeker terug! Groet aan Chloe!
    Gereisd anders in juni 2017

Nette camping

Jessie, 23-10-2016

Nette camping, vriendelijk ontvangst.

Sanitair is schoon en verwarmd.

Mooie omgeving, op de fiets naar Honfleur is te doen langs 50 km weg, ongeveer 5 km, Honfleur is de moeite waard.

Broodservice in Oktober. Grote kampeerplek, verder veel nieuwe en nette sta-caravans.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima camping

François, 22-8-2016

In augustus van dit jaar hebben wij met onze twee kinderen (6 en 8) twee weken gekampeerd op deze mooie en rustige camping. Deze camping is niet alleen - vanwege de ligging - geschikt als doorreiscamping, maar ook om het prachtige Normandië te ontdekken. Personeel is erg vriendelijk. Staat van het sanitair is goed. Niets op aan te merken. Leuk zwembad met 2 glijbanen. Kinderen vonden dat natuurlijk geweldig. Animatie voor de kinderen is wel beperkt. Dat zou wel iets meer mogen. Tijdens ons verblijf kwam er een circus op de camping. Voor de kinderen natuurlijk erg leuk! Elke dag verse broodjes. Kortom: geen overdreven luxe camping, maar gewoon goed. Voor wie van een rustige camping houdt, is deze camping aan te raden. Met name de kampeerplekken aan de rand van de camping (bijvoorbeeld bij het voetbalveldje) zijn erg mooi en ruim.
    Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Catiniere in Fiquefleur Equainville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Catiniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine La Catiniere scoort een 8.08 uit 10 op basis van 150 reviews.