Eu

1 review over BedAndBreakfast Manoir de Beaumont in het Nederlands

Pittoreske B&B met prachtige ligging!

Lara13, 29-8-2011

Hier een nachtje verbleven op doortocht naar Bretagne. Erg mooie omgeving, midden in de heuvels. Wij hadden de kamer 'Un dimanche a la campagne' en dat was voor ons (jong stel) de beste optie; dit was de gerenoveerde (zonder tv wel te verstaan). B&B wordt gerund door een ouder echtpaar en ze hebben het hele huis en de kamers intact gelaten zoals het vroeger was (zie website). Je proeft en ruikt meteen de sfeer van toen. Ontbijt in mooie eetkamer, het is net een filmdecor.

Directe omgeving niet veel te doen, je hebt echt de auto nodig. Verhuren ook appartementen. Leuke zitjes in de tuin die, toen wij er waren, helaas nog niet vol in bloei was. Voor zover ik kon zien was er niet veel voor kinderen, al hadden ze wel wat dieren rondlopen. Het ligt eraan wat je verwacht van een B&B, maar wij vonden het een hele leuke ervaring, midden in de natuur!

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Manoir de Beaumont in Eu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Manoir de Beaumont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Manoir de Beaumont scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.